Othello Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Othello du e aldrig på MSN längre.. Jag har sjuka MSN-problem hemma (windows messenger fungerar, men inte MSN/Windows Live Messenger), men då och då ser jag dig. Allt bör fungera. Du är inte blockad eller något sådant elakt i alla fall. när detta är klart in med såsen Klart såsen skall in, men vi var ju klara med pokerteori! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Cassano lägger the smack down i chatten. ruthan: u are loose/passive/horrible ruthan: LPH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 På tal om LPH: LBJ, LBJ, how many kids did you kill today? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Koka upp vatten till pastan. Under tiden vattnet värms... [...] (här bör vattnet börjat koka, släng i godtycklig pasta) [...] 8 - Låt det puttra lite på svag värme (2an på 6-gradig skala) medan pastan kokar klart Pluspoäng till Othello som inkluderar pastan i beskrivningen. Suger lejonballe när man kommer till sista punkten och det står: Servera med kokt pasta, eller ännu hellre, med ugnsbakad potatis. Minuspoäng till Myssion som inte tänker till och läser igenom hela beskrivningen innan han börjar laga mat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Rosta en macka Bred på senap Det är mat det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Rosta 12 mackorBred på jättemycket smör Det är mat det! FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Frågan är hur gör Hasselhof. Han äter väl småflickor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Jag ska spela på Oddset Men hur fan mår du? Här är man juste nog (som en idiot) och ger dig några klockrena matcher så att du en gång i livet ska kunna plussa på nåt av alla dina spelmissbruk, och vad gör du med dem? Publicerar dem på fucking jävla internet, och dessutom som dina drag. Tilta mig långsamt liksom. Sen att du är för pantad/gul/speltorskig så att du förstör de matcher jag ger dig genom att krydda dem med JÄTTEDÅLIGA andra matcher och får in de i en sunkig jävla sexling, när jag föreslog två bra dubbelspel... ja, det gör ju bara att man föraktar dig ännu mer. Sinnes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fyfan vad mycket äckligheter jag tänkt på idag. Fråga psatiw. Han vet. Har trakasserat honom på MSN med trevligheter som dockning. Menar såklart inte dockning av rymdfärjor då... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Frågan är hur gör Hasselhof. Han äter väl småpojkar? FYP Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Jag ska spela på Oddset Jag vill inte bo i fucking jävla kuk-internet Nog för att jag vet att du är ruskigt desperat, men jag trodde inte att du skulle sänka dig till att använda dig av Fucking Åmål-parafraseringar, din jävla dagispedofil. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 FYP? Update my lingo plz Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fyfan vad mycket äckligheter jag jämt tänker på. Fråga psatiw. Han vet. Har i vanlig ordning trakasserat honom på MSN för att se om jag är normal eller inte, men han verkar tröttna på mig ganska totalt. FYP. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Minuspoäng till Myssion som inte tänker till och läser igenom hela beskrivningen innan han börjar laga mat. Någonting säger mig att du aldrig varit påtänkt som medlem i kocklandslaget... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 FYP? Update my lingo plz Fixed Your Post. Ofta när man "ordnar" till något i mer ironisk/humoristisk anda. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 "Inserted in my puny brain" Check Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fixed Your Post? FYP EDIT: Någon äcklig tomte hann före. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Stora frågan för denna dagbok måste vara när den går om Iremmats i antal poster. Om ett par dar? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Fan. Jag som alltid trott att FYP stått för Fire up Your Pubes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Kan känna lukten här ifrån.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Minuspoäng till Myssion som inte tänker till och läser igenom hela beskrivningen innan han börjar laga mat. Någonting säger mig att du aldrig varit påtänkt som medlem i kocklandslaget... Hur tänker du nu? Jag är ju grym! Hawaii-burgare Stek en 150g hamburgare, krydda med ingefära. Bred på ett tjockt lager leverpastej på undersidan, lägg en sill uppe på och toppa med senap. Ätes i bröd. Efterrätt: Jordgubbar med brunsås. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Ok ska fördärva denna dagbok med en HH Spelet är Omaha High/Low 2/4E Jag har A10 (ruter) sen kommer jag inte ihåg mer.. Fi e duktig tight glad och frispråkig. Jag höjer pre (gillar att höja/aktivera mig)..+ att jag har tappat bort call knappen. Flopp QQJ (QJ ruter) Jag checkar (den knappen har jag). Vill inducera förvilling his FI. Turn K (Ruter). Cool stege.. River 3 a Potten e här på gigantiska 40 E eller nåt..Vill ha Fis stack Förslag?` Fold check `? Tänkte be Othello post i avancera disk... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Förslag?` Fold check `? Pull? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 hmmm intressant.. Brukar dock mest göra detta när jag inte spelar poker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snooker Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Kan väl tillägga att jag vart kallad omg i chatten sen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts