Gå till innehåll

Tag team: Shahin och Othello kör dagbok

Othello

Recommended Posts

Hur högt lirar Shahin?

För övrigt, låter som du har ett skoj jobb!

Shahin spelar på alla nivåer och skuttar upp och ned hela tiden, så det är svårt att svara på. Idag verkar 10/20 vara nivån som gäller, fast jag vet inte om han körde 25/50 när han förlorade 10k potten. Det skulle dock inte förvåna mig om den utspelade sig på 10/20 även den.

Han låter dock hälsa att han är upp för dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 3,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Basketavbrott.

Derek Fisher i Utah Jazz anlände för sent till match två mot Golden State Warriors i slutspelet efter att ha varit i New York med sin 10-månaders dotter som opererades för cancer. Han anlände under period tre, fick direkt byta om och komma in på plan och satte ett matchavgörande skott. Inte ett öga var torrt.

.
Länk till kommentar

Basketavbrott.

Derek Fisher i Utah Jazz anlände för sent till match två mot Golden State Warriors i slutspelet efter att ha varit i New York med sin 10-månaders dotter som opererades för cancer. Han anlände under period tre, fick direkt byta om och komma in på plan och satte ett matchavgörande skott. Inte ett öga var torrt.

.

normalt, själv har man spelat på golden state

Länk till kommentar

Basketavbrott.

.

Det är alldeles för få basketavbrott i den här dagboken.

Med det sagt, kan man be att få en spoilervarning? Eftersom det är stört omöjligt att följa playoffs live, så måste jag hålla mig undan alla möjliga ställen som kan tänkas visa basketresultat för att sen kunna se matcherna med en dags fördröjning. Jag trodde att Pokerforum var en säker plats, men där hade jag tydligen fel. :)

I just det här fallet så hade jag iofs sett matchen redan. Kanonmatch, som tyvärr nog hade varit ännu bättre live. Man behöver inte vara polis för att fatta att när det är tre minuter kvar av matchen och en halvtimme på sändningen så kommer det att bli overtime. :(

Synd bara att Jazz vann igen. Det har inte varit såhär kul att följa Warriors sen Run TMC.

Länk till kommentar

Det är alldeles för få basketavbrott i den här dagboken.

Med det sagt, kan man be att få en spoilervarning? Eftersom det är stört omöjligt att följa playoffs live, så måste jag hålla mig undan alla möjliga ställen som kan tänkas visa basketresultat för att sen kunna se matcherna med en dags fördröjning. Jag trodde att Pokerforum var en säker plats, men där hade jag tydligen fel. :)

Bra poäng, jag spoilervarnar och skriver basketinlägg med liten stil framöver. Men att du inte går in på ESPN.com varje morgon och kollar resultaten är oroväckande.

I just det här fallet så hade jag iofs sett matchen redan. Kanonmatch, som tyvärr nog hade varit ännu bättre live. Man behöver inte vara polis för att fatta att när det är tre minuter kvar av matchen och en halvtimme på sändningen så kommer det att bli overtime. :(

Jo, det är ju nackdelen med att tanka ned basket. Men vad skall man göra, en match i veckan på TV400 är inte tillräckligt för att ge mig min basketfix.

Synd bara att Jazz vann igen. Det har inte varit såhär kul att följa Warriors sen Run TMC.

Ja, jag hejjar hårt på GSW just nu. Roligt att de har högst tittarsiffror i USA också. Jag tror dock på Spurs/Pistons i final.

Länk till kommentar

Jag har labbat lite idag, tror jag skall lägga upp någon hand då och då istället för hela filmer. Jag har svårt med att spela in ljud pga att barn kutar runt och busar hela tiden (eller att det är sent på kvällen och barn ligger och sover och inte är intressade av hur en 13-korts suckerwrap med dassigt flushdrag står sig mot top tvåpar).

Självklart börjar jag med ett par händer där jag vinner. Varför? För att det är roligare än att se när Fi två händer innan drar ut med top och bottom tvåpar mot min nötflush.

http://othello.polymorphic.se/dagenshand/

Länk till kommentar

Hm. Försökt hyra en lägenhet i Malmö ett bra tag så ger det ett försök här också, kanske finns nån som vill hyra ut eller känner någon som vill. Jag har inte så bra koll på sånt här (=

Jag vill hyra en lägenhet allt från 3-mån till ett år.

Helst en trea, gillar inte trånga utrymmen. Ska bo ensam och inte göra alltför mycket väsen, lugna områden vore trivsamma. Kommer inte vara där så ofta, kanske 2 veckor varannan månad, men det blir ju ändå billigare än hotell (=

Någon som kan hjälpa?

Länk till kommentar

Hm. Försökt hyra en lägenhet i Malmö ett bra tag så ger det ett försök här också, kanske finns nån som vill hyra ut eller känner någon som vill. Jag har inte så bra koll på sånt här (=

Jag vill hyra en lägenhet allt från 3-mån till ett år.

Helst en trea, gillar inte trånga utrymmen. Ska bo ensam och inte göra alltför mycket väsen, lugna områden vore trivsamma. Kommer inte vara där så ofta, kanske 2 veckor varannan månad, men det blir ju ändå billigare än hotell (=

Någon som kan hjälpa?

http://www.blocket.se

Länk till kommentar

Varför vill man bo i Malmö av alla ställen? Inte ens Malmöiterna vet varför stan finns, "det bästa med Malmö är att det är så lätt att ta sig ut på kontinenten" fick jag ett svar en gång, dvs det bästa med Malmö är att det är lätt att fly stan!

Hyr i Lund eller Köpenhamn i stället

Länk till kommentar

Varför vill man bo i Malmö av alla ställen? Inte ens Malmöiterna vet varför stan finns, "det bästa med Malmö är att det är så lätt att ta sig ut på kontinenten" fick jag ett svar en gång, dvs det bästa med Malmö är att det är lätt att fly stan!

Hyr i Lund eller Köpenhamn i stället

Flickvän i Malmö och hon studerar, lurar iväg henne om två år, tålamod (=

Ang blocket så är det kallt med svar där, tror det beror på namnet, Shahin, man får inte sån bra respons.

Och när man väl får det är det krav på referenser och oftast jobb osv. Så inte haft nån tur där, tänkte hitta 1 outtarn här. (=

Länk till kommentar

Det var inte svar på frågan.

Malmö är helvetet på jorden, Lund ligger 10 minuter därifrån med din nya Porche (eller 20 minuter med tåg).

Länk till kommentar

Malmö är helvetet på jorden, Lund ligger 10 minuter därifrån med din nya Porche (eller 20 minuter med tåg).

Jag är för lat, visserligen blir det hon som får ta sig till mig, men jag har aldrig brytt mig om vart jag är, lägenheterna ser säkert likadana ut överallt... Så då är ju närheten avgörande.

Dessutom vet man ju säkert att det är grym IP i Malmö, Köpenhamn är bland de kallaste IPn jag varit med om, så skulle va Lund isf, kanske ger det en test weekend.

Länk till kommentar

Lund har nästan lika många studenter som invånare i övrigt så det är ganska kallt att flytta dit om man inte ska studera eftersom man nästan inte kommer in någonstans då. Men det är kul där i något år i alla fall.

Länk till kommentar

Ehhh va?? Var du där under Malmöfestivalen och blev rånad kanske?

Lund är fullt av backslick-studenter från Stockholm som lever i en bubbla med sin pappas kreditkort. Dessutom är dom dryga att ha och göra med och fula att titta på. (Inte för att dra alla över en kam nu eller så...) Alla, precis ALLA, är studenter eller har anknytning till universitet. Trevligt ett tag, men oerhört tröttsamt i längden (jag läser där själv så jag vet trots allt vad jag talar om).

Malmö har härliga parker, bra restauranger och en skön laidback mentalitet hos befolkningen. Sippra på en Mojjito på Cuba Café i Folkets park medan folket dansar salsa, käka lunch på klockrena Mrs Brown på Davidhalls torg, kicka lite boll med kidsen i Pildammarna och gå ner och njut av en underbar solnedgång i Västra Hamnen med utsikt mot bron och Köpenhamn. Hinner du så dra ner till Restaurang Metro för lite sköna beats på vardagskvällarna.

Om Ola föredrar rosa-skjort gänget så ta dig ner till Lilla Torg, käka på Grappa eller Koi och avsluta kvällen på Plysch. Oavsett vilket är det bättre än Lund...

Länk till kommentar

Ang blocket så är det kallt med svar där, tror det beror på namnet, Shahin, man får inte sån bra respons.

Och när man väl får det är det krav på referenser och oftast jobb osv. Så inte haft nån tur där, tänkte hitta 1 outtarn här. (=

Hyr via Blocket och säg att du heter Anders Eriksson och kan betala ett flertal månader i förväg, det brukar hjälpa.

Mvh, KF

Länk till kommentar

Ehhh va?? Var du där under Malmöfestivalen och blev rånad kanske?

Lund är fullt av backslick-studenter från Stockholm som lever i en bubbla med sin pappas kreditkort. Dessutom är dom dryga att ha och göra med och fula att titta på. (Inte för att dra alla över en kam nu eller så...) Alla, precis ALLA, är studenter eller har anknytning till universitet. Trevligt ett tag, men oerhört tröttsamt i längden (jag läser där själv så jag vet trots allt vad jag talar om).

Malmö har härliga parker, bra restauranger och en skön laidback mentalitet hos befolkningen. Sippra på en Mojjito på Cuba Café i Folkets park medan folket dansar salsa, käka lunch på klockrena Mrs Brown på Davidhalls torg, kicka lite boll med kidsen i Pildammarna och gå ner och njut av en underbar solnedgång i Västra Hamnen med utsikt mot bron och Köpenhamn. Hinner du så dra ner till Restaurang Metro för lite sköna beats på vardagskvällarna.

Om Ola föredrar rosa-skjort gänget så ta dig ner till Lilla Torg, käka på Grappa eller Koi och avsluta kvällen på Plysch. Oavsett vilket är det bättre än Lund...

20 spänn på att du har varit på Malmös eller Göteborgs och sen blivit bitter över att folk har mer pengar än dig och sen har du bestämt dig för att studenter är så.... testa att besöka valfri annan nation och du kommer upptäcka att det inte riktigt ligger till så som du beskriver situationen

Länk till kommentar

Hyr via Blocket och säg att du heter Anders Eriksson och kan betala ett flertal månader i förväg, det brukar hjälpa.

Mvh, KF

Jag har funderat på den, men när man väl ska fixa nycklarna måste dom inse att man inte ör nån Anders eller Andreas? (=

Länk till kommentar

Jag har funderat på den, men när man väl ska fixa nycklarna måste dom inse att man inte ör nån Anders eller Andreas? (=

Haha, för det första så tror jag inte är folk är sååååå fördomsfulla och om du säger att du heter Anders/Andreas och när du väl kommer dit och slaskar upp 6 månadshyror så säger de inte nej. Dock så kommer det ju bli lite pinsamt att skriva kontrakt. Men det är ju bara skriva Anders Shahini Batmarta (eller vad du nu heter). =)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...