Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
aa då, kör på för fullt på NB, men den promo fanns inte då jag skrev inlägget, den kom nån dag efter =)

Tack ändå =)

LOL sorry. Såg inte att det var gammalt. Jag börjar bli trött på MG. Sjukt många TAG grinders där nu.

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Postad

Försökte sätta in pengar på red nines med visa men fick bara sätta in 100$, visade sig att man måste skicka in någon typ av för att få sätta in mer med visa. Med neteller får man sätta in mer men neteller tar ju snuskiga 3.9% eller nåt av det man sätter in. Finns det något annat sätt att sätta in pengar på red nines som inte kostar nåt extra??

• 2 weeks later...
Postad

Någon som har samma problem som jag att det hackar upp sig och sen kommer tillbaka och då har dufoldat för tiden gick ut? Är det något strul med min data eller är det rednines eller är det nätverket?

Mvh Frallan

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Postad
Ngn som har erfarenhet av hur bra deras nya bonus är??... den med 1000p= 100$..... Vad motsvarar denna i RB?

10% men lägg till den vanliga 30%iga rb'n.

För övrigt, är den skattefri? Såg att dom har lisens i canada :/

• 3 weeks later...
Postad

Kan man byta in sina poäng mot pengar när man vill?

Kan man köra med en depositbonus samtidigt som rakebacken?

Funkar deras bonusar bra? alltså får man sina pengar för man måste ju maila dem för att få dem.

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Postad

Akte er ´för deras reload bonus som dem utlovar, jag satte in 500 dollar så skulle man få det i bonus men det funkar inte.

Har mailat dem 6 ggr nu och dem har lovat att fixa det men inget händer, så jag tog ut hela rullen nu så där spelar jag inte mer.

Mvh Marcus