Hap Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 aa då, kör på för fullt på NB, men den promo fanns inte då jag skrev inlägget, den kom nån dag efter =) Tack ändå =) LOL sorry. Såg inte att det var gammalt. Jag börjar bli trött på MG. Sjukt många TAG grinders där nu. Citera
MJ Postad 25 April , 2007 Rapport Postad 25 April , 2007 Bump! Funkar neteller bra på rednines? Bara att plocka ut, eller måste det skickas in en massa skit? Citera
kaTTla Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 kan man casha ut direkt till bankkonto på rednines? Citera
sentenced Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Försökte sätta in pengar på red nines med visa men fick bara sätta in 100$, visade sig att man måste skicka in någon typ av för att få sätta in mer med visa. Med neteller får man sätta in mer men neteller tar ju snuskiga 3.9% eller nåt av det man sätter in. Finns det något annat sätt att sätta in pengar på red nines som inte kostar nåt extra?? Citera
sentenced Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Har knappen auto muck ikryssad men måste ändå välja varje gång jag vinner en pott utan showdown om jag vill visa eller mucka, är funktionen trasig eller? Citera
kockfrallan Postad 4 Juni , 2007 Rapport Postad 4 Juni , 2007 Någon som har samma problem som jag att det hackar upp sig och sen kommer tillbaka och då har dufoldat för tiden gick ut? Är det något strul med min data eller är det rednines eller är det nätverket? Mvh Frallan Citera
Krite Postad 18 Juni , 2007 Rapport Postad 18 Juni , 2007 Ngn som har erfarenhet av hur bra deras nya bonus är??... den med 1000p= 100$..... Vad motsvarar denna i RB? Citera
redlineer Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Ngn som har erfarenhet av hur bra deras nya bonus är??... den med 1000p= 100$..... Vad motsvarar denna i RB? 10% men lägg till den vanliga 30%iga rb'n. För övrigt, är den skattefri? Såg att dom har lisens i canada Citera
Bobo88 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Kan man byta in sina poäng mot pengar när man vill? Kan man köra med en depositbonus samtidigt som rakebacken? Funkar deras bonusar bra? alltså får man sina pengar för man måste ju maila dem för att få dem. Citera
daniell Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 För övrigt, är den skattefri? Såg att dom har lisens i canada Någon som vet? Citera
Master M Postad 17 November , 2007 Rapport Postad 17 November , 2007 Rednines är inte skattefritt. Citera
kockfrallan Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Akte er ´för deras reload bonus som dem utlovar, jag satte in 500 dollar så skulle man få det i bonus men det funkar inte. Har mailat dem 6 ggr nu och dem har lovat att fixa det men inget händer, så jag tog ut hela rullen nu så där spelar jag inte mer. Mvh Marcus Citera
Recommended Posts