MJ Postad 23 Mars , 2010 Rapport Postad 23 Mars , 2010 Ok. Misstänkte det. Har Neteller fruset sedan en tid, men jag sätter in och hoppas att jag kan låta pengarna växa där. Är så lat och orkar inte ta tag i sådana där saker. Vill spela lite sats på Everest och kolla utbudet i övrigt. Citera
petla Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Tänkte bara höra med representanten för Everest Poker här om en sak. Runt nyår satte jag in pengar och lirade lite där. När jag sen i april skulle ta ut mina pengar gick inte det att göra. Everest svar var att de aldrig hade dragit pengar från mitt konto! Eller att jag var skyldig dom pengar och lirade på krita. Några frågor: Vad hade hänt om jag spelat bort pengarna? Jag har försökt kolla mina transaktioner i Januari men får ingen ordning på detta, jag satte in på många samtidigt.Det verkar stämma. Skulle du kunna kolla om detta stämmer? Är detta vanligt? Peter Citera
Deco89 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Har en step5 ticket men hurfan ska man använda den när det alldrig är någon som kör step 5? har inte ens sett 1 person regga sig till steppen dom 3 senaste dagarna Citera
hakard_fura Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Har en step5 ticket men hurfan ska man använda den när det alldrig är någon som kör step 5? har inte ens sett 1 person regga sig till steppen dom 3 senaste dagarna enkelt, använd den till 150k garan, inte bara steps som kan liras för tokens dock lite jobbigare att trampa vidare i stegen för dem(går men tar tid) Citera
Deco89 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 enkelt, använd den till 150k garan, inte bara steps som kan liras för tokens dock lite jobbigare att trampa vidare i stegen för dem(går men tar tid) Ah trodde dom enbart var för steps haha tack ska kolla up d Citera
highbury90 Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 På tal om step 5 ticket; hur funkar sattarna här. Hade en step5 som jag reggade med idag, men turneringen är step5 + $24. Vann min ticket förra veckan men turneringen blev inställd och nästan helt säker på att jag inte fick $24 insatt på mitt konto, medan det drogs $24 idag när jag reggade igen. Citera
Jezus Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är det nåt krångel i görningen? Får meddelande om att jag ska kolla min internetuppkoppling. Men den är ju OK. Är det riggen som oundvikligen knäckt sajtens software? Citera
XeroxFin Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är det nåt krångel i görningen? Får meddelande om att jag ska kolla min internetuppkoppling. Men den är ju OK. Är det riggen som oundvikligen knäckt sajtens software? Samma problem här. Citera
Recommended Posts