aim4vegas Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Tokyo, låter ju helt bara helt sick Då får vi se om ni e kvar i thailand i feb..! Lamai hotellet va ju klockrent, den typ av boende man vill ha! Bara vart som kortast i chaweng men det va soft, lätt att cruza runt lite med moppe på ön. I phuket var jag tvungen att böta gott om poliser som ska ha nåt körbevis av nåt slag så fort man ger sig av.. om de inte blåste mig, hajade inte det där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 mer än häflten av oss 11 här nere lär ju stanna kvar. antagligen hänger vi på lamaiwanta.com 6nov-6december iaf, sedan får vi se.. vi har lite lösa planer på highslaskkollo i tokyo. bangkok är grymt underskattat. lamaiwanta verkar ju sjuukt soft! Nån aning om hur stora rummen är? Kan man va flera i ett rum om man tar extra sängar eller behöver man eget rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Bodde liknande på Bali, då sov vi tre pers, men hyfsat oskönt(snark, dålig mage, trångt mm). Jag gissar att lagom e två om man nu vill dela en längre period! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hector Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Lamaiwanta är fullbokad i december sa dem till mig när jag kontaktade dem. Ska dit 14nde december, har inte helt klart än vilket ställe i Lamai det blir men det finns ju gott om hotell med hotspots för wireless. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Har alla dragit sig ur eller har ni startat ett nytt tråd jag inte hittar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts