SirSteel Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Vill bara ge en eloge till grabbarna på kundtjänst som alltid hjälper till när det strular. Hur arg man än kan bli på siten och klienten när det strular har jag alltid fått den bästa servicen hos Sportingbet. Bättre än på andra siter. Det är det som håller mig kvar... Fortsätt så. Citera
brainslicer Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Jo, de måste jag hålla med om Snabba svar och dom gör vad dom kan vid strul...bara hoppas att klienten tar sitt förnuft tillfånga snart... Citera
Odrike Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Jo grabbarna kan man inte klaga på. De jobbar bra och är generösa mot sina kunder. Kan tänka mig att de är än mer frustrerade än vad vi är när det strular sig. Men nätverket missköter sig oerhört. Med den konkurrens som råder är det svårförståligt. Citera
SiggeKeno Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Håller med. Klart bästa supporten online och gott om fisk runt borden. Får bara Boss ordning på sin klient borde det bli riktig rusning. Citera
SouthEast Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Håller med ovanstående talare Har själv suttit i 2nd-line support för ett Stadsnät och vet hur mycket skit man får ta när det strular. (de talade tom i en dc-chat att mina kollegor var på min begravning) Citera
Recommended Posts