Johny_Tex Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 dagens program är pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 GO MORBERG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Är det Morberg från PF? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aim4vegas Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 trist med bara ett proffs.. uselt spel mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 MEN FÖR HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ena snubben sitter med pp 77. Josefin sitter med KT FLOP: 7Kx Glimne: OJ! Detta blir dyrt för jossan.. Det enda som kan hjälpa henne nu är en kung till eller 2 springande T. Ok, springande Ts. Men .. en K till? Hur ska det rädda henne.. Ja se pokermiljonens expertkommentatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Alltså, Kan Glimne o Swartling sluta tilta svenska folket. 77 mot KT Allin på K7X flopp. "Nu är det bara en kung eller två springande tior som kan hjälpa Josefine" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Jag hoppas de får betala själva för spriten och ful-tjacket de sätter i sig i studion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Josefin med KT och kvalisen med 77 Flop K - 7 - X Glimne: Ja nu är det bara en Kung som räddar Josefin... Turn: X Swartling: ja, nu är det bara kungarna kvar för Josefin, två outs... Skitprogram detta....synd att Josefin åkte edit:....jag är seg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riddareN Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Roliga var att hon på turn, när hon egentligen var död, fortfarande levde enligt grafiken "bra program"....eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
effe1123 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Glöm inte bort att Geigert gjorde samma misstag som med 7:orna iiiii första pokermiljonen tror jag att det va va.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burran Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Historia effe...Mer Geigert åt folket:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Hur fick Ayhan 16k i HU? Han hade ju 20k sen vann han en all-in borde han inte ha mer efter han vunnit en all-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
effe1123 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 I know...bort med tjockisen, kommer bara ihåg att jag blev lite lack den där gången också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Hur fick Ayhan 16k i HU? Han hade ju 20k sen vann han en all-in borde han inte ha mer efter han vunnit en all-in? klipp klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Historia effe...Mer Geigert åt folket:D Med tanke på att Geigert slog ut mig ur senaste turneringen på nätet så vore det definitivt roligare om han bara kommenterade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ibland hatar jag det här forumet. Utan er hade jag inte haft en aning om att Pokermiljonen gick nu. Förbannar mig själv att jag bytte från det hyperintressanta programmet om gäss på Animal Planet. Har inte varit så här tiltad på länge. Vilken jävla smörja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riddareN Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Missade där vad som hände när killen med QQ åkte mot Ayhans 56...prickade han verkligen en 5a?! (eller ja, det var väl enda sättet men ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Missade där vad som hände när killen med QQ åkte mot Ayhans 56...prickade han verkligen en 5a?! (eller ja, det var väl enda sättet men ) Japp AA55J kom det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Hahah Ayhans min när han ser att Moberg synar med 8-högt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riddareN Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Missade där vad som hände när killen med QQ åkte mot Ayhans 56...prickade han verkligen en 5a?! (eller ja, det var väl enda sättet men ) Japp AA55J kom det OMG var väl 3e utdragningen i rad?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juniorpoker Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Tycker bland det sämsta i kvällens program är när Glimne säger att kvalspelaren som jag inte minns namnet på "är tvungen" att värdebetta sin 5-höga flush på rivern, och att han förstår att Morberg synar med två offsuit-kungar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johny_Tex Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Tycker bland det sämsta i kvällens program är när Glimne säger att kvalspelaren som jag inte minns namnet på "är tvungen" att värdebetta sin 5-höga flush på rivern, och att han förstår att Morberg synar med två offsuit-kungar.... synar han med 8-hög lär han ju syna med par i kungar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juniorpoker Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Mycket sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Missade där vad som hände när killen med QQ åkte mot Ayhans 56...prickade han verkligen en 5a?! (eller ja, det var väl enda sättet men ) Japp AA55J kom det OMG var väl 3e utdragningen i rad?! Nja, AQs mot 96o är ju inte direkt en utsugning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts