pinetrash Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Ikväll börjar nya säsongen av pokermiljonen. Hur tror ni det går?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Hoppas det blir bättre än förra säsongen bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Tycker hitills att spelet hållit samma nivå som Celebrity Poker Showdown, så egentligen är pokermiljonen just CPS fast utan ens antydan till "roliga" konversationer mellan spelarna.. (Observera att jag inte tycker att CPS är underhållande) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Jag tror det blir bättre än förra säsongen, jag tycker det är lite mer välkända proffs, en del av proffsen kände jag knappt till förra året. Jag kommer iallafall ge det en chans ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toompa84 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Ska bli skoj att Se Sagström! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 okej ska nog se programmet idag iaf. förra säsongen var ingen höjdare direkt. hoppas det blir bättre den här gången. nån som vet vem proffset är ikväll förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toompa84 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 okej ska nog se programmet idag iaf. förra säsongen var ingen höjdare direkt. hoppas det blir bättre den här gången. nån som vet vem proffset är ikväll förresten? Se mitt tidigare inlägg... Alltså: Erik Sagström som är proffset i kvällens program.. Heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_ante_ Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 jaha okej tack. jag har aldrig sett honom spela förut faktiskt. kan nog bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Vilken tid? (lat) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Vilken tid? (lat) 23.35 tv4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Vilken tid? (lat) 23.35 tv4 Attans sent för en arbetare. Går det någon repris? Vilka är med idag? (För lat jag med för att kolla ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Väntar mig inte en bättre säsong, läste en intervjuv med producenten eller vem det nu var, och ha sa att deras mål med programet är påväg att uppnås. UNDERHÅLLNING. Och det suger ju ganska hårt enligt mig, men kanske inte för den stora massan som inte är så intresserade av själva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Vilken tid? (lat) 23.35 tv4 Attans sent för en arbetare. Går det någon repris? Vilka är med idag? (För lat jag med för att kolla ) Det har gått i repris på tv4+ på helgförmiddagarna förut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Berinho Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Har bara sätt Erik i Monte Carlo Millions innan,, hoppas han vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Har bara sätt Erik i Monte Carlo Millions innan,, hoppas han vinner. jag med, fast där fick han möta spelare som Tony G och Phil Ivey, här e de gamla sommarlovsmorron-program ledare och andra hjärndöda fiskar tror de blir svårt för erik att göra grymma synar och snygga "moves" för de e ändå ingen som fattar va han gör... Sagström måste helt enkelt vinna, för hur ska folk annars ha/få respekt för proffsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 bara jag som inte kan se klippen på http://www.tv4.se/pokermiljonen ? Vill ju se intervjun med Erik Sen får man ju inte glömma att kolla denna också Glimne tipsar: Kontinuitetsbeten ,TVSveriges spelkung berättar hur poker ska spelas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 bara jag som inte kan se klippen på http://www.tv4.se/pokermiljonen ? Hm, funkar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Kommer faktiskt bli riktigt roligt att se Sagström lira, han borde ju ha lite edge på de andra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Kommer faktiskt bli riktigt roligt att se Sagström lira, han borde ju ha lite edge på de andra ! Han har garanterat mer edge på en kille som dig och mig som har en hum om hur man spelar poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZodiacKiller Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 En sak jag tycker är tråkig är att "proffsen" är så ojämna, dom som är uttagna alltså. Erik Sagström och Bengt Sonnert tex är grymt bra, medans en spelare som Cecilia Nordenstam aldrig skulle kunna försörja sig på poker av egen kraft. Det gick så länge andra betalade allt men inte sen. Mattias Andersson spelar heller inte i samma division som de två första, inte samma spel ens. Det finns många fina pokerspelare som skulle kunnat få chansen, men när jag läste att hennes pojkvän och Dan Glimne som fattar nada (han är själv för kass för att fatta att hon är det) och dessutom fixerad vid kvinnliga spelare, skulle handplocka proffs så var det inte svårt att förstå vem som var given..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duoflow Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Ja, inte är det bra programserien, men titta måste man ju ändå. Såg just förra säsongen på tv4.se. Det måste vara de oerhört duktiga kommentatorerna som gör att man överlever. Finns nog ingen som är så duktig som Swartling att veta vad starthänderna heter, känner ni igen hans handanalyser?: "Kung Tre off" "Knekt Dam off" "Tio Sju i härter" ... nej tacka vet jag Gabe och Norman Chad. Inte för att Norman gör några värst bra analyser men han är åtminstone väldigt rolig. För övrigt tyckte jag Phil Gordon kommenterade bra i WSOP:en. Hoppas proffsen går vidare denna gång, var ju lite dåligt med det sist. Det är ju svårt att avgöra hur de egentligen spelat när man inte ser så många händer men generellt tycker jag att proffsen spelar dåligt mot amatörerna. Om man möter dåligt motstånd kan man ju inte göra fina moves utan nollbluffa och ta betalt för fina träffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sasquat Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Ikväll tror jag Sagström vinner, Men hela Pokermiljonen kommer min vän Johan Storåkers att vinna........ Hej heja Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Grinda lite Nordic bet poker king (nåt sånt) och Celeb pkr showdown innan så blir du knäsvag av kvaliteten! Pokermiljonen och dessa program är så sjukt tråkiga... Men man får väl kolla för att Sagge (bara hans vänner kallar honom Sagge) är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 känner ni igen hans handanalyser?: "Kung Tre off" "Knekt Dam off" "Tio Sju i härter" lol vad man känner igen! Blir galen på honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Trippelinlägg. Är trött nu så jag skrattar gott åt Hegerfors-intervjun och i synnerhet hans utländska. "Texas huld em" "Lay extremely lu" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts