tina_ Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Hejsan! Jag tänkte bara höra ifall någon fått sitt markerset och i så fall ungefär hur lång tid det tog? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grizzly Dude Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 4 veckor cirkus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Japp, vi har legat på mellan 4 och 6 veckor för att leverera markerseten. En större laddning gick iväg under veckan och de som skickat PM under de senaste två veckorna har sina set senast inom 10 dagar. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tina_ Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2006 Tack för svaret! Det låter riktigt bra Mvh Tina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Fick mitt efter fyra veckor och sjukt snyggt var det, fast kortlekarna åkte direkt i papperskorgen då de inte ens höll konsum mått .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Kan inte någon lägga upp några bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Kan inte någon lägga upp några bilder? Skicka ett PM med din msn så kan jag skicka till dem som vill, kul att se ännu en från umeå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Obs - beware, msn kan lättas användas till att introducera trojaner eller annan skit, så att skicka liknande grejer via msn kanske inte är optimalt. Lägg upp bilder på någon freepic sida istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Obs - beware, msn kan lättas användas till att introducera trojaner eller annan skit, så att skicka liknande grejer via msn kanske inte är optimalt. Lägg upp bilder på någon freepic sida istället. Hehe okej, det är tur att någon tänker på säkerheten här inne, uppskattas! vart kan jag finna en sådan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 du kan lägga upp bilderna på t.ex http://www.photobucket.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PrisonX Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 nu har jag ordnat bíld på markersetet till de ivriga håll till godo http://img220.imageshack.us/my.php?image=dsc00264st2.jpg sen har jag ändrat åsikt om markerna, de rent ut sagt sjunger om den skrala kvaliten, markerna tappar "plast" efter lite lekande, svåra att tricksa med osv.. inga kvalites marker precis som bilden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts