Gå till innehåll

Monsterfinalen Inställd?


STO

Recommended Posts

Ok jag var kvalad in till $1M, men har inte fått något. Hur hittade ni era pengar?

 

Hade en biljett till månadsfinal+ en till veckofinal. Hur får man pengar för dessa nu?

 

Logga in på hemsidan --> "Events & Promotions" --> "Partypoker.com Monster" --> "Convert Your Monster Freerolls"

 

TY!

 

Det går inte att få pengar för sin veckofinal? Rikigt dåligt isåfall! För det går väl inte att fortfarande spela veckofinaler? Dessutom stod det något att jag inte får fortsätta spela hos dem pga att jag reggat från en adress i USA (äntligen är sthlm en del av staterna!) Någon annan som fått samma meddelande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 56
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok jag var kvalad in till $1M, men har inte fått något. Hur hittade ni era pengar?

 

Hade en biljett till månadsfinal+ en till veckofinal. Hur får man pengar för dessa nu?

 

Logga in på hemsidan --> "Events & Promotions" --> "Partypoker.com Monster" --> "Convert Your Monster Freerolls"

 

TY!

 

Det går inte att få pengar för sin veckofinal? Rikigt dåligt isåfall! För det går väl inte att fortfarande spela veckofinaler? Dessutom stod det något att jag inte får fortsätta spela hos dem pga att jag reggat från en adress i USA (äntligen är sthlm en del av staterna!) Någon annan som fått samma meddelande?

 

Jo, man får $100.xx för en veckofinalplats, eller jag fick det i alla fall.

 

Angående det andra, kolla mitt inlägg (tredje sista på sidan 3).

Det verkar som att alla har fått samma meddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket illa tycker jag. får man verkligen göra så? kanske man skulle starta lite lotton där alla prispengarna försvinner pga tekniska fel, låter ju som ett enkelt sätt att bli rik....

Vi har väl redan konstaterat att de har betalt tillbaka de $9.4M spelarna bidragit med men behållt de $5M de själva bidragit med.

Klart man får göra så med tanke på att det i reglerna och villkoren står att om skiten skulle bli avbruten så ger de INGET tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket illa tycker jag. får man verkligen göra så? kanske man skulle starta lite lotton där alla prispengarna försvinner pga tekniska fel, låter ju som ett enkelt sätt att bli rik....

Vi har väl redan konstaterat att de har betalt tillbaka de $9.4M spelarna bidragit med men behållt de $5M de själva bidragit med.

Klart man får göra så med tanke på att det i reglerna och villkoren står att om skiten skulle bli avbruten så ger de INGET tillbaka.

 

var konstaterade ni det? har för mig att de på 2+2 var eniga om att det var i underkant, men kanske nya rön kommit fram...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mycket illa tycker jag. får man verkligen göra så? kanske man skulle starta lite lotton där alla prispengarna försvinner pga tekniska fel, låter ju som ett enkelt sätt att bli rik....

Vi har väl redan konstaterat att de har betalt tillbaka de $9.4M spelarna bidragit med men behållt de $5M de själva bidragit med.

Klart man får göra så med tanke på att det i reglerna och villkoren står att om skiten skulle bli avbruten så ger de INGET tillbaka.

 

var konstaterade ni det? har för mig att de på 2+2 var eniga om att det var i underkant, men kanske nya rön kommit fram...

Email från Party där de skrev att de betalade ut mer än vad spelarna hade bidragit till jackpotten, dvs de betalade mer än de $9,4M.

MEN problemet är ju att de hade lovat $5M till plus $100K varje vecka och $1M varje månad.

 

Emailet jag fick var inte från nån indier utan från någon som är insatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hallå,

Jag har en biljett till en månadsfinal och läste här att man kan lösa in den genom att "Logga in på hemsidan --> "Events & Promotions" --> "Partypoker.com Monster" --> "Convert Your Monster Freerolls" !

Detta alternativ verkar inte finnas längre!

 

Är jag för sent ute eller finns det någon annan länk ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...