Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hittade en HH på ett annat forum som måste ses. En spelare på Stars nickar jennajameson och hittar hålstegen med 69o. :lol:

Har säkert postat på fel ställe igen. Flytta gärna mod. :)

PokerStars Game #6512040278: Tournament #33063940, $500+$20 Hold'em No Limit - Match Round I, Level II (15/30) - 2006/10/03 - 23:16:54 (ET)

Table '33063940 1' 2-max Seat #1 is the button

Seat 1: jennajameson (1805 in chips)

Seat 2: Dariominieri (1195 in chips)

jennajameson: posts small blind 15

Dariominieri: posts big blind 30

*** HOLE CARDS ***

jennajameson: raises 60 to 90

Dariominieri: raises 90 to 180

jennajameson: calls 90

*** FLOP *** [7s Qc 5s]

Dariominieri: bets 150

jennajameson: calls 150

*** TURN *** [7s Qc 5s] [5d]

Dariominieri: bets 210

jennajameson: calls 210

*** RIVER *** [7s Qc 5s 5d] [8h]

Dariominieri: bets 655 and is all-in

jennajameson: calls 655

*** SHOW DOWN ***

Dariominieri: shows [Kh Kc] (two pair, Kings and Fives)

jennajameson: shows [6s 9h] (a straight, Five to Nine)

jennajameson collected 2390 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 2390 | Rake 0

Board [7s Qc 5s 5d 8h]

Seat 1: jennajameson (button) (small blind) showed [6s 9h] and won (2390) with a straight, Five to Nine

Seat 2: Dariominieri (big blind) showed [Kh Kc] and lost with two pair, Kings and Fives

She sucked out! :D

Postad

Spelade en längre tid vid bordet i en turre igår då även hon/han satt där. Hade inte spelat en hand på 6 varv typ och bestämmer mig att lyfta in UTG med A10off. mitten går all-in med KK(samma stack som jennas). Det låg dubbelt averge

Men ändå hitta Jenna synen med A6off lol

KK stog.

Hon sög verkligen.

Postad
Världens bästa porrfilmsaktris och numera även världsbäst i gutshots :lol:

Dagens ungdom och deras undermånliga porrkunskaper. Är det här tacken för att landets högskolor subventionerar bredband åt er?

Kulturskymning!

Postad

Ja, jag har inget emot porrskådisar, men frågan är faktiskt vad som är grejen med Jenna-hypen... Dubbelhaka, utstående öron och en platt rumpa... Marknadsföring is da shit kanske...

Postad
Ja, jag har inget emot porrskådisar, men frågan är faktiskt vad som är grejen med Jenna-hypen... Dubbelhaka, utstående öron och en platt rumpa... Marknadsföring is da shit kanske...

Mmm, annat är det med Asia.

Postad

Som Frugan påpekade: Det är ju inte de delarna de filmar...

True.

EDIT: Förtydligande. :)

Postad

Mmm, annat är det med Asia.

Som Frugan påpekade: Det är ju inte där de filmar...

True.

Din fru har dålig koll på folket i "branschen" va? :D Snacka om att man lärde sig mycket "vettigt" i lumpen :D

Postad
Vem är denna jenna ni talar om?

skojar du :shock:

Världens bästa porrfilmsaktris och numera även världsbäst i gutshots :lol:

Hur kan en pokerspelare inte känna te loose när man ser det lixom....haha

Är man bra på cumshots så är man bra på gutshots också:)

Postad
Din fru har dålig koll på folket i "branschen" va?

Jag försöker verkligen förstå vad du menar, men jag v... kan inte hur jag än gör. Du menar alltså att det är ustående öron och dubbelhakor som kameran fokuserar på? Vad är det för fetischporr du har hittat?

Postad
Din fru har dålig koll på folket i "branschen" va?

Jag försöker verkligen förstå vad du menar, men jag v... kan inte hur jag än gör. Du menar alltså att det är ustående öron och dubbelhakor som kameran fokuserar på? Vad är det för fetischporr du har hittat?

Trode mer att din fru trode att Asia var världsdelen Asien och inte Asia Carrera som fö saknar utstående öron och dubbelhaka :D

Edit: Detta bevisar ju att även du har dålig koll på det :shock: Du surfar efter fel saker ;)