Myt4z Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Körde ett pass nu, började bra. Tror jag var ca 300 plus, mestadels NL100. Sen tappade jag allt det plus ca 300-400, jobbade tebax och slutade 200 minus. Är oerhört missnöjd med hur jag spelar för tillfället. Kommer spela NL100 månaden ut. Måste fan ta och skärpa till mig. Super tilt på mongo postgre och HM skiten!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tompalub Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Ska pröva detta, men alltså, det är ju själva postgre databashelvetetskiten som inte vill funka. Lyckades nu ta bort varenda fil. Så installerade jag på nytt, skulle connecta när jag startar HM. Då får jag en fatal error... hur fan orkar folk använda HM? Eller, ja, försöka använda det.. Edit, ser för övrigt inte vart UAC är, eller vad det är för ngt. Inne på användarkonton. Edit 2, haha, nu försöker jag ta bort postgreSql mappen igen, då har jag tydligen inte behörighet att ta bort den... lol, kastar snart ut datorn genom fönstret:) Edit 3, jo, jag har vista. Kontrollpanelen --> Användarkonton -->Aktivera eller Inaktivera Kontroll av användarkonto (UAC) --> DO IT I TELL U Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 trekant menar du? Oj oj oj... rak på sak. Inte ens en middag Men tyvärr "fick vi inte till det", ville inte göra Shahin89 avis. Glöm inte... du skulle fixa mig VIP platser till en av dina matcher. Förväntar mig obv att sitta bredvid en maffig rysk oljemiljardär. Fick du igång HM? Du kanske ska posta på HMs sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 21 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2009 Har fortf inte fått HM att fungera. Körde ett pass på NL100. Kräftgången fortsätter, och tappade ca 400€ på 2 timmars spel. Hoppas kunna motivera mig för att spela ikväll/natt. Känns ruskigt tråkigt när det är konstant motvind. Men men, kommer komma fler gånger i ens "pokerkarriär". Så bara bita i det sura äpplet och köra på. Känner att jag spelat lite bättre idag än igår iaf, även fast jag backade dubbelt så mkt idag jämfört med igår. Vet inte hur många händer jag spelat denna månad, men skulle tro att det ligger på runt 10 k. Är back ngnstans runt 20 k sek eller ngt sånt, orkar inte räkna på det exakt. Summerar det i slutet av månaden istället, försöker sluta vara så resultatfixerad, men har svårt att låta bli att kolla resultatet med jämna mellanrum när jag spelar. Får se om jag någonsin får igång HM, då blire lite HHs igen. Tjilivippen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 Körde ytterligare en timme och knep ca 1 ink på NL100. Så dagen slutar ca 300 ner. Nya tag imorgon! Najti! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 vad gör man, glider in till polackpeter och grejjar lite, och vips funkar HM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 vad gör man, glider in till polackpeter och grejjar lite, och vips funkar HM Tiltande att precis allt gick rätt och inget av de fel jag fått tidigare uppkom, utan att ens göra ngt annorlunda:-) Men tytyty ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokermannen_ Postad 22 Februari , 2009 Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 bs bs.. du vet mkt väl att det var tack vare mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 24 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Körde ett längre pass igår, fick in ca 1000 händer. Spelade mkt bättre än vad jag gjort tidigare denna månad, men tyvärr åkte jag på en massa skit igår. Varit befriad från det tidigare denna månad, men då har jag istället förlorat på dåligt spel. Så ett steg framåt iaf. Dagen slutade på ca 700€ ner. Ska försöka ösa på under denna vecka och snygga till siffrorna. Även fått igång HM, så det var najs att ha det igång. Ska kika efter lite HHs i veckan också så det kan bli lite vettiga diskussioner här igen. Imorgon släpps äntligen Killzone2 till ps3, så då blir det nog pokerfri dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 25 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Blev inget lir igår som jag planerat, utan kollade på "How I met your mother" med tjejen. Riktigt bra serie! Kollat klart på sesse 1 nu och ska ta och ordna 2an. Idag släpps Killzone2 till ps3, så efter träningen idag blir det till att nöta det. Så med all sannolikhet pokerfritt även idag. Hoppas kunna få in några K händer innan månaden är slut, men har ingen panik egentligen. Har som bekant inte fått in spec mkt händer denna månad, men har inte haft tid till det, och då finns det inte mkt att göra. Hoppas kunna ändra min jobbsituation, ska eventuellt börja plugga, så då skulle jag kunna lägga mer tid på pokern också. Får se hur det blir med den biten. På återseende! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Idag släpps Killzone2 till ps3 Przepraszam... Co to jest? Ile to kosztuje? Rachunek poproszę! Poproszę.. Serdecznie dziękuję... Do widzenia Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Przepraszam... Co to jest? Ile to kosztuje? Rachunek poproszę! Poproszę.. Serdecznie dziękuję... Do widzenia HAha, har du gått och lärt dig lite vackra ord? Sure, om du vill ha räkningen för spelet så är det inte mig emot! Jag skickar den på posten! Do widzenia! Edit; För övrigt var spelet riktigt bra, rekommenderar det verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Inte uppdaterat på några dagar, inte spelat spec mkt heller. Knipit ca 500€ det lilla jag spelat iaf. Summerat månaden, och är mkt missnöjd med mitt spel. Spelat dåligt, och väldigt lite. Skärpte till mig i slutet och putsa till siffrorna lite. Månadens res landar ngnstans kring 16 k sek ner, på uppskattningsvis 12 k händer. Nya tag i Mars helt enkelt! Lets go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Första passet för Mars månad är avklarat. Blev ca 1tim40 min, och hann med drygt 620 händer. Har gått ner i antal bord senaste tiden, och lirar max 3-5 bord. Tycker jag har höjt mitt spel sedan dess, så fortsätter med det framöver. Spelade stabilt idag, inga direkta konstiga händer, blev ett plus på 446€ och det känns såklart skönt med en bra start på månaden. Har haft 3 plusdagar nu, så hoppas att den negativa trenden vänder nu. Postar dagens smaskigaste. Hade i övrigt inga spec händer att posta. Konstigt att man inte ser vad fi har. Han vek iaf upp K7hj. Party Poker No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Party-Poker Converter Tool from HandHistoryConverter.com Hero (UTG) ($358.55) MP ($169.80) Button ($202.80) BB ($201) SB ($147) Preflop: Hero is UTG with 3:spade:, 3:diamond: 3 folds, BB bets $7, Hero calls $6 Flop: ($16) 4:heart:, K:club:, 3:club: (2 players) BB bets $12, Hero raises $32, BB calls $20 Turn: ($80) 9:heart: (2 players) BB checks, Hero bets $64, BB raises to $161 (All-In), Hero calls $97 River: ($402) 3:heart: (2 players, 1 all-in) Total pot: $402 Har ngn för övrigt ett bra förslag på vart jag kan se/läsa om HMs funktioner och förslag till Hud config osv? Finns väl en video på CR/DC har jag för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 Mars , 2009 Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 1 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2009 Finns en film på DC som heter tool time using hold em manager! tyty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 2 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2009 Gah, fan va tråkigt det har varit idag vid borden. Inget alls har stämt. Känt att jag spelat bra, men har haft helt fel tajming, och ett brutalt oflyt. Tröttsamt, 600€ ner på 3 timmar, och därmed tappade jag allt som jag så fint smekte igår. Den fina starten på månaden blir alltså inte av, får fortsätta kämpa i motvind. Hoppades det hade vänt, men tydligen inte. Bara ta nya tag. najtinajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Är jag levlad av svenskafans.com eller såg man dig i AIKs startelva idag mot Nyköping? GJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Är jag levlad av svenskafans.com eller såg man dig i AIKs startelva idag mot Nyköping? GJ! Hejsvejs, yes, du såg mig i startelvan, dock var det mot Enköping. Ty, gick dock inge vidare. Men som tur är kommer ju fler matcher! Har inte uppdaterat så mkt här på sistone då pokern gått fantastiskt trögt, tog ett längre pass idag på ca 4 h. Tappade 1100€ första timmen på NL200, och har bestämt mig för att köra NL100 tills dess att jag har mer tid att avvara till pokern. NL100 gick bra under ca 3 timmar, hade knaprat igen 5 ink, men så small det som på beställning och jag tappade 3 ink precis innan jag valde att lägga ner. Nöjd med spelet överlag såhär i början av månaden, men tyvärr är resultatet ca 700€ ner för månaden, över ca 4,2k händer, ink rbn. Men bara ta nya tag som alltid, och kämpa på. Det kommer vända förr eller senare. Nu blire NL100 ett tag framöver som sagt. GL me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Här kommer 4 inköp som rök på NL100. Synpunkter mottages! Lite mer raise pre kanske? ***** Hand History for Game 1490545691 ***** $100 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 20:56:57 GMT 2009 Table Table TH 349 (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 5 Seat 1: capyzang ( $101.85 ) Seat 3: Urinat0r ( $329.71 ) Seat 2: _MORPHEUS_ ( $78.6 ) Seat 5: JusuQ82 ( $231.81 ) Seat 4: xFido2 ( $101.85 ) _MORPHEUS_ posts small blind [$0.5]. Urinat0r posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Urinat0r [ Js Jd ] xFido2 folds. JusuQ82 folds. capyzang raises [$3.5]. _MORPHEUS_ folds. Urinat0r raises [$10]. capyzang calls [$7.5]. ** Dealing Flop ** [ 5s, 7d, 6h ] Urinat0r bets [$20]. capyzang raises [$40]. Urinat0r is all-In [$298.71] capyzang is all-In [$50.85] ** Dealing Turn ** [ 9d ] ** Dealing River ** [ 4c ] Här har jag fajtats en del mot fi, och han har check/foldat många floppar då jag bara synat hans 3 bet pre. Är väldigt säker på att han denna gång vill CRAI på floppen, visst gör han det, men turn är ju standard.... ***** Hand History for Game 1490450912 ***** $100 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 20:09:44 GMT 2009 Table Table TH 323 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Urinat0r ( $143.42 ) Seat 3: NoSex ( $96.6 ) Seat 4: James_J. ( $112.2 ) Seat 5: AAAclass ( $72.54 ) Seat 2: Wild_Duck ( $61.93 ) Wild_Duck posts small blind [$0.5]. NoSex posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Urinat0r [ Qc Qs ] James_J. folds. AAAclass calls [$1]. Urinat0r raises [$5]. Wild_Duck folds. NoSex raises [$16]. AAAclass folds. Urinat0r calls [$12]. ** Dealing Flop ** [ 6c, 3s, 2s ] NoSex checks. Urinat0r bets [$30]. NoSex is all-In [$79.6] Urinat0r calls [$49.6]. ** Dealing Turn ** [ As ] ** Dealing River ** [ 8d ] NoSex shows [ Ac, Kd ] a pair of aces. NoSex wins $191.7 from the main pot with a pair of aces. Kanske kan 3 beta denna pre? Postflop känns den standard.. ***** Hand History for Game 1490523018 ***** $100 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 20:45:20 GMT 2009 Table Table TH 323 (Real Money) Seat 1 is the button Total number of players : 3 Seat 1: Urinat0r ( $205.59 ) Seat 5: Duzzer2 ( $130.45 ) Seat 2: mancini82 ( $93.5 ) Duzzer2 posts small blind [$0.5]. Urinat0r posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Urinat0r [ Ad 9d ] mancini82 raises [$3.5]. Duzzer2 calls [$3]. Urinat0r calls [$2.5]. ** Dealing Flop ** [ 2d, 9c, 8d ] Duzzer2 checks. Urinat0r checks. mancini82 bets [$9]. Duzzer2 folds. Urinat0r raises [$25]. mancini82 raises [$61.37]. Urinat0r is all-In [$177.09] mancini82 is all-In [$19.63] ** Dealing Turn ** [ Kh ] ** Dealing River ** [ 3c ] Urinat0r shows [ Ad, 9d ] a pair of nines. mancini82 shows [ Js, Jh ] a pair of jacks. Urinat0r wins $112.09 from side pot#1 with a pair of nines. mancini82 wins $187.5 from the main pot with a pair of jacks. Fi är sjukt dålig, känns också standard att få in det på turn mot honom trots att fiskens minraise skriker monster.... ***** Hand History for Game 1490346569 ***** $100 NL Texas Hold'em - Friday, March 6, 19:20:09 GMT 2009 Table Table TH 323 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 5 Seat 1: Urinat0r ( $197.37 ) Seat 3: bohemak ( $109.05 ) Seat 5: AAAclass ( $140.65 ) Seat 2: Rosmen ( $84.85 ) Seat 4: WAYNERONEY ( $109.7 ) Rosmen posts small blind [$0.5]. bohemak posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to Urinat0r [ 6h 7s ] WAYNERONEY folds. AAAclass folds. Urinat0r raises [$3.5]. Rosmen calls [$3]. bohemak calls [$2.5]. ** Dealing Flop ** [ 8c, Ah, 6s ] Rosmen checks. bohemak checks. Urinat0r bets [$9]. Rosmen calls [$9]. bohemak folds. ** Dealing Turn ** [ 6c ] Rosmen checks. Urinat0r bets [$22]. Rosmen raises [$44]. Urinat0r raises [$138.5]. Rosmen is all-In [$28.35] ** Dealing River ** [ 2d ] Nåväl, nya tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 6 Mars , 2009 Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Är jag levlad av svenskafans.com eller såg man dig i AIKs startelva idag mot Nyköping? GJ! Haha nyköping? Våra lag är ganska värdelösa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Mars , 2009 Sådär, körde ett till 40 mins pass på NL100 och knep 160€. Snyggade till dagens siffror till 750€ back. Nu blire bingen, najti! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 wp alla händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 wp alla händer. ty drog en vit lögn att jag skulle sova, spelade lite mer Empire Total war, riktigt kul spel. Dock ngn bugg som gör att jag regelbundet kastas ut ur spelet, sjukt irriterande. Nåväl, nu blire iaf slagga. Najti! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Ja, större raise pre i hand ett. Två och tre: WP. Fyra: check flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts