Gå till innehåll

Myt4z - Vakter, Vakter! DOM TAR ALLT MITT GUUUUULD!


Myt4z

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter fortf o gnetar vip. Turneringen gick inge vidare, åkte efter ca 35 min. Kändes som man blir short direkt då så mkt folk åkte snabbt. Torska dock mkt på AQ mot TT. Sen åkte jag kort därefter. Lirat FL som en idiet idag, gått rätt bra, dock inte på 2/4 mötte på såna idioter där, men gång på gång drog dom ut mig med helt konstiga händer. Nåja, gått bra på 50/1 och 1/2 FL. Synd att trafiken är helt katastrofalt dålig på b2b på FL. Typ 2 ibland 3 full ring bord igång. Sjukt.

 

Ska lira till kl 3 sen räcker det. Återkommer med dagens resultat då.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutade nu, exakt 100€ upp. Vilket är klart glädjande, dock var ja nästan 200€ upp ett tag. Tappade mkt av dagens fina resultat på 2/4. Får vänta ett tag tills jag är redo att ta mig an de borden.

 

Motståndet är fantastiskt dålig på FL borden jag spelat. Typ som att spela på Svs fast det är FL här, och jag lirade NL på svs.

 

Rullen:

384€ +100€ Pokerbuddies

188€ Heypoker

1000$ Wpx

 

Vid 3000 vip får jag 200€ i bonus på PB. Idag spelade jag in 1044 vip, dock spelat typ 9 h FL, svettigt att se så mkt sjuka händer må jag säga. Imorgon kommer jag inte hinna lira så mkt, men ska verkligen försöka lira ihop 200-300 vip. Samt posta lite FL HHs, då jag är i stort behov av kommentarer på mitt spel.

 

GN!

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vanligt läge här. Finns väl inte att jag foldar TT trots att jag är ur pos? Eller?

Tanken var att check raisea om turn blankade, raisar ja på floppen så är det väl dåligt av 2 orsaker, ser jag det som. Folk foldar aldrig på denna nivå, så ingen ide att jaga bort folk med en check raise. Dels att jag inte får läget att check raisea på turn för ett stort bet. Men jag är som sagt kass på FL, så kommentera gärna. Kommer fler HHs.

 

Players:

SGN5 (EUR 12,75 in seat 3)

aksi5 (EUR 158,32 in seat 5)

J_B (EUR 38,50 in seat 6)

MissMimosa (EUR 48,50 in seat 8)

River_Wild (EUR 28,00 in seat 10)

 

Dealer: aksi5

Small Blind: J_B (0,50)

Big Blind: MissMimosa (1,00)

 

J_B was dealt: :Tc: - :Td:

 

River_Wild Call (1,00)

SGN5 Raise (2,00)

aksi5 Fold

J_B Call (1,50)

MissMimosa Fold

River_Wild Call (1,00)

 

Flop :7c: - :3d: - :6s:

 

J_B Check

River_Wild Check

SGN5 Bet (1,00)

J_B Call (1,00)

River_Wild Call (1,00)

 

Turn :7c: - :3d: - :6s: - :Qh:

 

J_B Check

River_Wild Check

SGN5 Bet (2,00)

J_B Call (2,00)

River_Wild Fold

 

River :7c: - :3d: - :6s: - :Qh: - :7s:

 

J_B Check

SGN5 Bet (2,00)

J_B Call (2,00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tiltad session nu på förmiddagen. Torska ca 110€. Ett inköp på NL50 och en del på 2/4. Skulle som sagt inte lira 2/4, men fanns bara 1 1/2 bord uppe, så det blev de och 2/4. Fattar inte varför 2/4 går så dåligt. Folk är sjukt dåliga även på den nivån. Nåja, rullen på PokerBuddies är nere på 214€. Men har clearat halva bonusen, drygt 1500 vip, vid 3000 är 200€ klara.

 

Ska iväg och träna nu igen, men tar ett pass ikväll. Tänkte nå 2000-2200 vip idag, alltså mellan 500-700 vip kvar att spela in idag.

 

Go Myt!

 

Kommentarer på HHn vore inte fel.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vanligt läge här. Finns väl inte att jag foldar TT trots att jag är ur pos? Eller?

Tanken var att check raisea om turn blankade, raisar ja på floppen så är det väl dåligt av 2 orsaker, ser jag det som. Folk foldar aldrig på denna nivå, så ingen ide att jaga bort folk med en check raise. Dels att jag inte får läget att check raisea på turn för ett stort bet. Men jag är som sagt kass på FL, så kommentera gärna. Kommer fler HHs.

 

 

Betta för värde? (PreFlop och PostFlop)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tycker jag ska reraisa preflop oxå? Känns lite jobbigt ur pos, men kanske för vekt av mig? Känns ju segt om det kommer några överkort och eftersom folk bara synar är det ju check syn som gäller i sådana fall? Gillar aldrig linjen check syn, känner mig alltid slagen då:-)

 

Ty för kommentaren, om än fåordig;-)

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick inge vidare i turren igår. Åkte rätt fort. Lirat rätt mkt idag och igår, uteslutaden FL. Fortsatt att grinda VIPs i vipracet jag är med i, har gått rätt bra, plus på det jag satte in på sidan iaf. Sen började jag lira lite FL även på WPX efter att NL gick segt. Lite trött på låga NL nivåer, har spelat där så mkt, vill upp och lira högre, men har inte rulle för det. Så troligtvis kommer jag nöta FL även på WPX och ha som mål att gå plus minus noll och håva in rakeback. From April kommer jag ge det ett ärlig försök, nu blir det mest sporadiska sessioner på WPX då vip racet är prio 1 just nu.

 

Blir troligtvis mkt lir imorgon, hoppas kunna posta ngn smaskig HH. Verkar dock inte vara allt för många som är sugna på att kommentera FL, eller?

 

Nåja, ska sova nu, nya tag imorgon.

 

Må Smek vara med er!

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommentarer på denna rackare tack. Gör ja rätt som raisar på flopp, kändes som ja gott kunde raisat turn istället?

 

 

Players:

tennistina (EUR 69,95 in seat 1)

adresat (EUR 119,14 in seat 2)

J_B (EUR 107,00 in seat 3)

motvind72 (EUR 403,00 in seat 4)

Stallgul (EUR 170,60 in seat 5)

olinga777 (EUR 291,50 in seat 6)

 

Dealer: olinga777

Small Blind: tennistina (1,00)

Big Blind: adresat (2,00)

 

J_B was dealt: :Jh: - :Ah:

 

J_B Raise (4,00)

motvind72 Call (4,00)

Stallgul Fold

olinga777 Fold

tennistina Call (3,00)

adresat Call (2,00)

 

Flop :Ac: - :4h: - :Kh:

 

tennistina Bet (2,00)

adresat Fold

J_B Raise (4,00)

motvind72 Call (4,00)

tennistina Call (2,00)

 

Turn :Ac: - :4h: - :Kh: - :3d:

 

tennistina Check

J_B Bet (4,00)

motvind72 Call (4,00)

tennistina Call (4,00)

 

River :Ac: - :4h: -:Kh: - :3d: - :8h:

 

tennistina Check

J_B Bet (4,00)

motvind72 Call (4,00)

tennistina Call (4,00)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summerar dagen, spelade mkt fint på B2b och dubbla rullen där. Alltså plus 350€ där. På WPX däremot, så gick det sämre än vad man ngnsin kunnat tänka sig, så jävla sjukt. Spelade FL, och dels träffa jag typ aldrig, o när jag träffa blev jag uttdragen. Helt sinnessjukt. Slutade på 335$ back där, däremot får jag ju rakeback på måndag på WPX. SKa inte lira på wpx tills den har kommit, och trots att den är på 400$ så kommer veckoresultatet på WPX vara minus typ 70$. Så jävla risigt. När FL inte stämmer, då går det verkligen helt åt helvete. SKIIIIIIIIIIIIIIIT!

 

Lirar nog lite vips imorgon, får se om jag pallar.

 

Nya tag!

 

Spelade för övrigt klart 200€ bonusen, får den i början av april. Gott!

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Turneringarna går inte riktigt min väg för tillfället. Låg på 20/55 plats när jag kikar ner på KK. Reraisar FI preflop. Floppen låg med färgdrag. Han synar ett pottbet som nästan gör honom allin. Turnen A, jag ställer honom då han som sagt knappt har ngt kvar. Han har AQs och sätter färgen på rivern. Åkte handen efter då ja ställer med A4o och möter KTo, turnen K såklart.

 

Nåja, FL spelet går bra, framför allt på 2/4. Tycker de allra flesta Fi är riktigt riktigt dåliga. Åker man inte på uttdragningar så känns det svårt att torska på B2b FL.

 

Ska spela in några vip till, sen får det räcka för idag.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Färdig spelat för idag, blev bara en kort session. Plussade över 100€ på b2b trots utlägget på 30€ för turren. Känns bra. Veckan har väl varit ok, synd att det kom en sån dålig session på WPX inatt, det förstörde ett annars fint res på den sidan.

 

Nåja, veckan ser ut som följande.

Räknat in RBn på WPX som kommer på måndag.

 

PokerBuddies:

824€ +540€

Heypoker:

188€ +61

WPX:

985$ -79$

 

Total rulle: ~2311$

 

Räknat enligt Forex växelkurs, vilket inte riktigt är korrekt.

Har även 200€ på ingång som bör komma den 5e April. Dessa räknar jag inte in i rullen förrens de är på plats. Leder även Vip Racet på Pokerbuddies, hoppas kunna slå mitt resultat nästa vecka.

 

Nya tag imorgon!

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Snart börjar jag uppdatera mer frekvent här igen. Håller fortf på och gnetar FL främst på Wasa samt lite på Pokerbuddies. Vann iaf Pokerbuddies viprace och klonka då hem en PS3:-) Gott!

 

Nåväl, uppdateringarna kommer komma så småningom.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snart börjar jag uppdatera mer frekvent här igen. Håller fortf på och gnetar FL främst på Wasa samt lite på Pokerbuddies. Vann iaf Pokerbuddies viprace och klonka då hem en PS3:-) Gott!

 

Nåväl, uppdateringarna kommer komma så småningom.

 

//Myt4z

 

wp

 

keep em coming:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Har inte uppdaterat på år och dagar. Lirat mkt FL på b2b och det har gått dåligt. Tar mig nu tillbaka till Svs och börjar där på 2.5/5 NL.

 

Ska se till att hålla er uppdaterade, då så många verkar undra vart jag håller hus:roll: . Börjar rapportera from Måndag nästa vecka.

 

Go Smek!

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär, hoppas att jag ska orka hålla er uppdaterade framöver.

 

Har fortfarande ingen rulle, utan hoppa runt lite. Inte optimalt, och jag försöker spara ihop till pengar som jag kan avvara till pokern. Men har en del utgifter som gör att detta inte varit aktuellt hittills.

 

Iaf, började idag med 585 kr. Lirade mest 50 krs sng samt en 50 krs duell.

 

Vann en 5 manna sng och åkte ur på bubblan ur en. Vann däremot 50 krs duellen och inkasserade där 720 friska.

 

Får se om det blir mer lir ikväll.

 

Rulle: 1277 :-

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack!

 

Igår blev det knappt ngt lir. 2 100krs sngs som slutade på plus/minus noll.

 

Lirar nu 50 krs duellen, 32 pers med. Vann precis första matchen.

 

Edit; Klarade precis av 2a matchen oxå, rätt lätt vinst för att va ärlig.

 

Edit; 3e matchen avklarad. Var lite knepig faktiskt.

 

Edit; Final

 

Kom 2a och fick 400 för besväret. Men då ja torska lite på cashgame samt Sng, så är jag endast 32 kr plus för dagen. Sjukt segt att lira på de låga nivåerna.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...