oggeking Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Primas 2/4. Min image= Lös och vek Fi's image= Tight Min stack- runt 400 Fi täcker Höjer först in från CO till 16 med , syn endast av SB. Floppen kommer . Fi checks Oggeking Bets 30 Fi raise 85 Oggeking? Tror att fi kan bluffa helt tom här ofta då jag har varit tvungen att vika i liknande lägen flera gånger under denna session. Fi är kapabel till 2 och 3barrel bluff. Så vilket är det bästa spelet, Syn eller Re-raise? Fold är uteslutet. Citera
Dustinz Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Oggeking raise 260, pushar turn. Citera
magz Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Push. du kommer ändå att vara committed på turn om du inte träffar, och det kommer inte att vara kul att ställa in resten. Han bör behöva ett set eller kanske top två för att syna dig. Citera
psatiw Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Dega in skiten rakt av. Blir ju inte så stort överbet ens. Citera
Gyre Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Oggeking raise 260, pushar turn. Dega in allt istället så slipper vi kasta in våra sista slantar på turn utan FE. Citera
Dustinz Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Oggeking raise 260, pushar turn. Dega in allt istället så slipper vi kasta in våra sista slantar på turn utan FE. True, samma skit i princip. Citera
xlars Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Pusha för att bli av med högre färgdrag. Citera
loka2 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 jag skulle tippa på att du har ett 50-50 läge och som ovanstående skribenter skriver så ska degen in på floppen för att slippa senare beslut. Citera
Recommended Posts