Aeis Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hur många bord spelar HU proffsen? Sitter de och kör ett högt bord eller flera lite lägre? Känner själv att jag spelar mycket sämre om jag spelar mer än 2 bord.. Citera
Doubleofaces Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Finns inget "allmänt" svar på att "de" lirar fler eller ett bord. Personligen har jag dock väldigt svårt för att se att någon lirar fler än 2 bord HU. Citera
Plupp Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 man blir ju helt knäckt bara av att spela två åt gången tycker jag. Efter någon timma är man ju helt körd i skallen.. i alla fall jag. Jag tycker jag har mycket bättre vinst % om jag nöjjer mig med ett bord. Citera
-8A- Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Instämmer med Plupp. För mig är det mycket svårt att multitabla HU SnG's. För att spela vinnande HU SnG's måste jag gå in så otroligt mycket för det och verkligen vara uppmärksam/koncentrerad, och det fixar jag helt enkelt inte med flera parallella bord. Citera
Recommended Posts