MrZingo Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Pokern som varumärke sjunker som en / har redan sjunkt som en sten pga av det påstådda. Saken är den att pokern ses som något som fifflare håller på med av den stora massan. Sakta genom idogt arbete började det finnas hopp om att pokern skulle ses som rumsren, något som nu är totaltförstört eftersom Svepofs ordförande är inblandad i denna skumrask affär. Endast starka åtgärder från styrelsen kan få det på rätt köl igen. Citera
Colderose Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Pokern som varumärke sjunker som en / har redan sjunkt som en sten pga av det påstådda.Saken är den att pokern ses som något som fifflare håller på med av den stora massan. Sakta genom idogt arbete började det finnas hopp om att pokern skulle ses som rumsren, något som nu är totaltförstört eftersom Svepofs ordförande är inblandad i denna skumrask affär. Endast starka åtgärder från styrelsen kan få det på rätt köl igen. "Den stora massan" känner knappast till det som påstås ha hänt, så än så länge har väl knappast pokerns varumärke skadats. Bland pokerspelarna tror jag inte pokerns varumärke har skadats, möjligen då varumärket "Ken Lennaard" (i alla fall bland de som redan nu dömt honom). Pokerförbundets styrelse har nyligen ställt sina platser till förfogande så ett kraftfullt agerande från den lär ju inte vara aktuell. Att sparka Lennaard tillfredsställer säkert en hel del men gör varken från eller till för pokerns anseende i Sverige. Citera
santiago Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag tycker det är sorgligt att jag varken läst/hört/sett något av det här förrän nu. Skumläste lite på Aftonbladet och kikade lite på deras pokeravdelning. Citera
SunTzu Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Postad 19 Oktober , 2006 Jag la in ett "debattinlägg" på expressen som sa just det... intressant nog togs inlägget bort och artikeln låstes från diskussion direkt efter... Citera
Recommended Posts