Stahl Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Suttit vid bordet i drygt 3½ timme. Ingen read på någon. Full Tilt Poker Game #1058146037: Table Lamb (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 22:02:38 ET - 2006/10/01 Seat 1: larouche ($327.90) Seat 2: 420LA ($84.75) Seat 3: TheSnake-28 ($200) Seat 4: SmokinJoe4 ($119.70) Seat 5: fullyloadedAK ($89.95), is sitting out Seat 6: Gnarp_is_king ($448.40) larouche posts the small blind of $1 420LA posts the big blind of $2 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to Gnarp_is_king [5c 4c] - Bra hand. Kan få fint betalt. TheSnake-28 folds SmokinJoe4 folds Gnarp_is_king calls $2 larouche calls $1 420LA checks *** FLOP *** [2c Ad 6s] - Stegdraget. larouche checks 420LA bets $6 Gnarp_is_king raises to $60 Potten är ju rätt liten, och man hör och läser ju en hel del om att det ska kosta att dra, varför jag drar upp potten så det ska bli dyrare för mig då jag ju har ett fint stegdrag. Har jag förstått rätt ang. det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Du dricker för dåligt, Stahl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraZin Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Haha Japp du har förstått allt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 alltså stahl..!!!11 vad gör du??++ du kanske borde sätta dig o träna på rymdraket igen och hitta massa imba build-ups som du enbart kan vinna med.... CLEARLY så har du inte gymmat moderatskallen på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Suttit vid bordet i drygt 3½ timme. Ingen read på någon. Här har du kanske har en lucka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Suttit vid bordet i drygt 3½ timme. Ingen read på någon. Här har du kanske har en lucka? om han spelar 8-10 bord så är det normalt att inte ha någon read men vad vet jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag tyckte det var bra spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen04 Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Varför limpa på knappen? Betydligt mer ev att försöka sno blindsen och sen kunna cont betta på flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Varför limpa på knappen?Betydligt mer ev att försöka sno blindsen och sen kunna cont betta på flop. Tror att den där haj/fisk nicknameteorin som presenterades i någon dagbok häromveckan blev rätt bekräftad nu T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Standard. Tror det här är en förklädd badbeathistoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Suttit vid bordet i drygt 3½ timme. Ingen read på någon. Nötöppningen alla kategorier. My hat is off! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Hnat det här är inte en förklädd badbeat-historia, jag kan säga att Fi foldade (vilket iofs är lite av en beat, vill ju ha syn då det blir en fin pott). Jag ville mest veta huruvida jag förstått teorin om att göra det dyrt för sina drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ganska ny på forumet och har inte spelat mer 15 månader ( något att skylla på om min fråga betraktas som dum här med alla pokersavants), men är inte detta horribelt spel helt enkelt? Kan någon vara snäll och förklara för mig hur detta kan vara bra spel förutom agressiviteten i sig själv med 54 dollars höjningen? Det så kallade "stegdraget" är ju bara ett hålstegedrag med max 4 outs. Bettet i sig luktar bluff ala syna mig inte lång väg med överbettet på 54 dollar in i en pott på 12 dollar. Tilt? Hjälp mig att förstå snälla, jag har missat någon fundamentalt med hålstegarna känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chollx Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ganska ny på forumet och har inte spelat mer 15 månader ( något att skylla på om min fråga betraktas som dum här med alla pokersavants), men är inte detta horribelt spel helt enkelt?Kan någon vara snäll och förklara för mig hur detta kan vara bra spel förutom agressiviteten i sig själv med 54 dollars höjningen? Det så kallade "stegdraget" är ju bara ett hålstegedrag med max 4 outs. Bettet i sig luktar bluff ala syna mig inte lång väg med överbettet på 54 dollar in i en pott på 12 dollar. Tilt? Hjälp mig att förstå snälla, jag har missat någon fundamentalt med hålstegarna känner jag. Tänk över seriositetsfaktorn i inlägget och alla svaren, återkom sedan (hmm, kan ha varit så att han inte alls var seriös med SITT inlägg? jag vet inte, blir så förvirrad ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ganska ny på forumet och har inte spelat mer 15 månader ( något att skylla på om min fråga betraktas som dum här med alla pokersavants), men är inte detta horribelt spel helt enkelt?Kan någon vara snäll och förklara för mig hur detta kan vara bra spel förutom agressiviteten i sig själv med 54 dollars höjningen? Det så kallade "stegdraget" är ju bara ett hålstegedrag med max 4 outs. Bettet i sig luktar bluff ala syna mig inte lång väg med överbettet på 54 dollar in i en pott på 12 dollar. Tilt? Hjälp mig att förstå snälla, jag har missat någon fundamentalt med hålstegarna känner jag. Killen är ironisk [/ironi] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
summlan Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 hålstegar sitter bara vid stort överbet, det är nått som inte alla känner till, dock har Stahl full koll på det och dessutom är han väldigt bra på att läsa motståndarna va ja förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ganska ny på forumet och har inte spelat mer 15 månader ( något att skylla på om min fråga betraktas som dum här med alla pokersavants), men är inte detta horribelt spel helt enkelt?Kan någon vara snäll och förklara för mig hur detta kan vara bra spel förutom agressiviteten i sig själv med 54 dollars höjningen? Det så kallade "stegdraget" är ju bara ett hålstegedrag med max 4 outs. Bettet i sig luktar bluff ala syna mig inte lång väg med överbettet på 54 dollar in i en pott på 12 dollar. Tilt? Hjälp mig att förstå snälla, jag har missat någon fundamentalt med hålstegarna känner jag. Tänk över seriositetsfaktorn i inlägget och alla svaren, återkom sedan LOL... kul att se att någon alltid missar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Jag är ganska ny på forumet och har inte spelat mer 15 månader ( något att skylla på om min fråga betraktas som dum här med alla pokersavants), men är inte detta horribelt spel helt enkelt?Kan någon vara snäll och förklara för mig hur detta kan vara bra spel förutom agressiviteten i sig själv med 54 dollars höjningen? Det så kallade "stegdraget" är ju bara ett hålstegedrag med max 4 outs. Bettet i sig luktar bluff ala syna mig inte lång väg med överbettet på 54 dollar in i en pott på 12 dollar. Tilt? Hjälp mig att förstå snälla, jag har missat någon fundamentalt med hålstegarna känner jag. Tänk över seriositetsfaktorn i inlägget och alla svaren, återkom sedan Misstänkte något sådant men blir ju lite orolig. Ponera att någon en dag tar sig till forumet för att lära sig något och får upp den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Your sarcasm-detector is broken, sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dooken Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2006 Helt rätt du har väldigt många dolda outs iom backdoor flushen samt triss och eventuellt 2 par. Dock känns det som fel i maskineriet då du kanske skulle skriva in 6 och fick med en nolla på slutet och tryckte enter =) Detta hände mig då jag skulle skriva in 8$ och trycka enter.. "snubblade dock över nollan och tryckte in 80.. Dessvärre fick jag syn, dessbättre fick jag stege på rivern och kammar hem en pot på härliga 180$ killen blev ganska lack då han satt på ett set =P typiskt eksjöbor att spela sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy Hoffa Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Your sarcasm-detector is broken, sir. Ja, jag får erkänna att den gått i tusen bitar i det här forumet. I nästan varje tråd finns det oseriösa inlägg om inte tråden i sig är oseriös. Det här forumet skulle ju kunna vara så jäkla grymt med alla er duktiga spelare och er kunskap om man höll sig till sak. Det jag kritiserar nu rör hela forumet och väldigt många inlägg som inte längre har med den här tråden att göra. Ställer man en fråga ska den inte besvaras med ett skämt eller något som inte är ett konkret svar på frågan. Nästan så att det blivit ett klotterplank för fjortisar känns det som ibland. Jag har ingenting emot humor, jag fick själv en tjej att garva en gång...eller ja, hon log om jag ska va ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Jag själv tyckte denna tråden var hur rolig som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Your sarcasm-detector is broken, sir. Jag har ingenting emot humor, jag fick själv en tjej att garva en gång...eller ja, hon log om jag ska va ärlig. Det var nog gaser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Det här forumet skulle ju kunna vara så jäkla grymt med alla er duktiga spelare och er kunskap om man höll sig till sak. Ska man läsa det här ungefär som "Om alla duktiga pokerspelare slutade hänga här för sitt eget höga nöjes skull och istället endast inriktade sig på att lära upp okända människor som är sämre på poker, så skulle jag tycka mycket bättre om det här forumet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2006 Potten är ju rätt liten, och man hör och läser ju en hel del om att det ska kosta att dra. Haha, klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts