Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Hur går flytten förresten? Blä, don't ask. Hehe är det blä för att du inte vill bli sambo eller för att det är jobbigt att bära ? Sambo är inga problem, packa, städa, rensa, slänga, bära och stressa är ett helvete. Hehe förstår precis =) Får önska dig lycka till Om du är hajj på datorer får du gärna kolla länken ovanför Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Till alla datanördar! Är det en bra laptop? http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=955847&node=75 Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Är så sjukt tiltad, eller känner att varje hand ja ska lira så kommer jag torska, är ungefär så också. Ska precis ta och ge mig och gå o sura lr ngt. Men tänker 1varv till för dom är nästan löjligt aggro på bordet. Hittar AA utg, så given limp checkraise, planerna går bra En höjjer för mkt jag menar att gå all in men tror han kan lägga så slår om till 50! men floppen är nog rekors sämst? Här borde jag vara slagen? Tänkte gå allin på flopp, men denna var extrem, jag ställer och hoppas på att han har KK... Sjukt kasst spelat med AA Men kan väl inte bara ge upp dom? Seat 1: el zurdo 2 ($267.40 in chips) Seat 5: Fisse667 ($313.75 in chips) Seat 6: mazinga28 ($171.70 in chips) Seat 8: jageloniaBKS ($313.70 in chips) Seat 9: HERO ($173.50 in chips) ANTES/BLINDS mazinga28 posts blind ($1), jageloniaBKS posts blind ($2). PRE-FLOP HERO calls $2, el zurdo 2 calls $2, Fisse667 folds, mazinga28 bets $20, jageloniaBKS folds, HERO bets $50, el zurdo 2 folds, mazinga28 calls $31. FLOP [board cards QS,10D,JS ] mazinga28 checks, HERO bets $121.50 and is all-in, mazinga28 calls $119.70 and is all-in. TURN [board cards QS,10D,JS,10H ] RIVER [board cards QS,10D,JS,10H,8S ] SHOWDOWN HERO shows [ AS,AC ] mazinga28 shows [ 7C,KS ] HERO wins $1.80, HERO wins $344.40. Denna pott gick visserliggen hem, men hur skulle jag ha GJORT?!?!?!??!! Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Här har vi iaf en fin bluff på river, tror inte jag vinner om jag checkar. Men skulle jag ha spelat handen annorlunda på floppen och turn? Seat 1: LANGUILLE13 ($176.55 in chips) Seat 3: HERO ($192.50 in chips) Seat 4: pichoco ($288.10 in chips) Seat 7: RiverKane ($271 in chips) HERO 6s6c ANTES/BLINDS pichoco posts blind ($1), RiverKane posts blind ($2). PRE-FLOP LANGUILLE13 folds, HERO bets $7, pichoco folds, RiverKane calls $5. FLOP [board cards 8H,5S,7H ] RiverKane bets $15, HERO calls $15. TURN [board cards 8H,5S,7H,JC ] RiverKane checks, HERO checks. RIVER [board cards 8H,5S,7H,JC,QC ] RiverKane checks, HERO bets $35, RiverKane folds. Citera
DaPine87 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Till alla datanördar! Är det en bra laptop? http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=955847&node=75 den ska jag nog köpa om jag ska ha 15" skärm... Inte riktigt bestämmt mig än Citera
Azaroth Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag lutar åt att åka till Bali nu i vinter för att börja surfa. Tråkiga är ju att alla polare antingen pluggar, jobbar eller är panka. Det viktiga för mig är att ha bredband där jag bor samt att det går att surfa så jag skulle likagärna kunna åka till Californien, Australien eller liknande. Det är garanterat skitkul om man väl lär sig det, men det var grymt svårt iaf när vi försökte på Bali förra gången. Hursomhelst är det ju roligare om man hittar nån/några stycken som var sugna på att dra än att behöva åka själv. Sen iom att man inte känner varann så visar det sig väl om det funkar eller inte, men det är ju sällan några problem. Fan så trevligt, Jag var väldigt nära att åka till australien köpa en combi och slagga i den 4dgr veckan 3dgr i veckan vandrarhem = dusch Bali låter sjukt kul. Vad är det för priser där? Jo surfa skulle nog gå, kör på rätt bra nivå på skateboarden så intresset finns... Har för mig Bali kosta en del.... Om du är allmänt trevlig så är det hel lugnt! Lär ev blir massa msn samtal så fixar sig nog. Enda är väl att tror det blir för mkt om man är 5-8 st, oftast enklast att resa 2-3 st så det inte blir att 1ska göra ngt annat osv. edit: Denna vinter hmm, kan bli lite dumt för min del, hade helst tänkt nästa eller ev början på nästa år. Vill öka min BR lite Jaha det var nästa vinter du snacka om aha, ja det är ju bra å ha en rejäl buffert. Bali är annars grymt billigt, var där för 2 år sen å då var det betydligt billigare än Malaysia, eller iaf Kuala Lumpur som vi var förbi. Kan gå ut å käka på restataurang för 10spänn, och boende kostar väl 10 till 100 spänn natten bortsett från lyxhotell, för dom är alltid dyr oavsett var dom finns. Har en tjejkompis som ska till sydafrika i januari nångång, går att surfa där med, men är inte riktigt lika sugen att dra dit. Sen är jag jävligt fundersam hur det går att få tag på boende med internet på Bali iom att det är ett u-land. Öppen för förslag hursom helst, trött på att stanna i Sverige. Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Till alla datanördar! Är det en bra laptop? http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=955847&node=75 den ska jag nog köpa om jag ska ha 15" skärm... Inte riktigt bestämmt mig än Aaa ok, frågat lite folk dom sa den va grymt bra för priset. Men ingen kände igen märket, samt att en annan kostar EXAKT på kronan lika mycket och den har mindre ram, upplösning osv. Ska ringa o fråga om detta stämmer ;P Sen har man stationär, så behöver man en laptop ? Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jaha det var nästa vinter du snacka om aha, ja det är ju bra å ha en rejäl buffert. Bali är annars grymt billigt, var där för 2 år sen å då var det betydligt billigare än Malaysia, eller iaf Kuala Lumpur som vi var förbi. Kan gå ut å käka på restataurang för 10spänn, och boende kostar väl 10 till 100 spänn natten bortsett från lyxhotell, för dom är alltid dyr oavsett var dom finns. Har en tjejkompis som ska till sydafrika i januari nångång, går att surfa där med, men är inte riktigt lika sugen att dra dit. Sen är jag jävligt fundersam hur det går att få tag på boende med internet på Bali iom att det är ett u-land. Öppen för förslag hursom helst, trött på att stanna i Sverige. Japp, men jasså att Bali var så billigt, men är det i Bali dom bråka o sprängde eller ngt? Har nått dumt minne därifrån! Vilken nivå grindar du på? Tror att 1-2NL räcker gott och väl i dessa länder. Men du drar till 100% nu i vinter 06? När jag drog till Thailand bokade vi ett hotell över internet, betalade som såg ok ut, kom dit så hade vi inte bokat sa dom. Hmm men dom hade ledig iaf. Ja, ditt tjejkompisen ska lät inte lika bra som Bali. Vad tar dom för flyget dit då? Jag är intresserad som fan, älskar såna länder. Jag är kåt på palmer och hav nämligen Citera
DaPine87 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag lutar åt att åka till Bali nu i vinter för att börja surfa. Tråkiga är ju att alla polare antingen pluggar, jobbar eller är panka. Det viktiga för mig är att ha bredband där jag bor samt att det går att surfa så jag skulle likagärna kunna åka till Californien, Australien eller liknande. Det är garanterat skitkul om man väl lär sig det, men det var grymt svårt iaf när vi försökte på Bali förra gången. Hursomhelst är det ju roligare om man hittar nån/några stycken som var sugna på att dra än att behöva åka själv. Sen iom att man inte känner varann så visar det sig väl om det funkar eller inte, men det är ju sällan några problem. Fan så trevligt, Jag var väldigt nära att åka till australien köpa en combi och slagga i den 4dgr veckan 3dgr i veckan vandrarhem = dusch Bali låter sjukt kul. Vad är det för priser där? Jo surfa skulle nog gå, kör på rätt bra nivå på skateboarden så intresset finns... Har för mig Bali kosta en del.... Om du är allmänt trevlig så är det hel lugnt! Lär ev blir massa msn samtal så fixar sig nog. Enda är väl att tror det blir för mkt om man är 5-8 st, oftast enklast att resa 2-3 st så det inte blir att 1ska göra ngt annat osv. edit: Denna vinter hmm, kan bli lite dumt för min del, hade helst tänkt nästa eller ev början på nästa år. Vill öka min BR lite Jaha det var nästa vinter du snacka om aha, ja det är ju bra å ha en rejäl buffert. Bali är annars grymt billigt, var där för 2 år sen å då var det betydligt billigare än Malaysia, eller iaf Kuala Lumpur som vi var förbi. Kan gå ut å käka på restataurang för 10spänn, och boende kostar väl 10 till 100 spänn natten bortsett från lyxhotell, för dom är alltid dyr oavsett var dom finns. Har en tjejkompis som ska till sydafrika i januari nångång, går att surfa där med, men är inte riktigt lika sugen att dra dit. Sen är jag jävligt fundersam hur det går att få tag på boende med internet på Bali iom att det är ett u-land. Öppen för förslag hursom helst, trött på att stanna i Sverige. Jag är lätt på att åka närsomhelst vartsomhelst bara det är varmt, billigt och stabilt internet.. Trevlig får man ju säg att man är också Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag är lätt på att åka närsomhelst vartsomhelst bara det är varmt, billigt och stabilt internet.. Trevlig får man ju säg att man är också Meeeeen vad ni gör mig sugen, dags för laptop och tok grind då! Bättre att åka efter nyår ? yes ska checka Citera
CalleAA Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 tänkte du kunde hjälpa mig med en sak på ongame har börjat lira där nu men kan man inte fylla på stacken när man förlorat t.ex. $50 så att man sitter med full stack, supporten sa at tman skulle sitta ut låter skumt. handen mot hans K4 e ju inte mkt o göra Lirar du mkt 2-4NL? Citera
Mr.Tony Postad 3 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2006 tänkte du kunde hjälpa mig med en sak på ongame har börjat lira där nu men kan man inte fylla på stacken när man förlorat t.ex. $50 så att man sitter med full stack, supporten sa at tman skulle sitta ut låter skumt. handen mot hans K4 e ju inte mkt o göra Lirar du mkt 2-4NL? Ok, jo dom har rätt, Ta sittout när du foldad o dom spelar så trycker du på cashier strax under, då reloadar du. Nej kör inte så mycket 2-4, blir mest fullring då. Nöter 1-2SH turbo. Vad spelar du? nickar? Citera
CalleAA Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 ok tack konstigt system hehe. lirar mest 1-2NL nu blir väl lite 2-4 om man hittar ett bra bord ska nog köra bara 2-4 snart om allt flyter på nickar slaskhinkAA på ongame du då? nu blir d grind Citera
Azaroth Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jaha det var nästa vinter du snacka om aha, ja det är ju bra å ha en rejäl buffert. Bali är annars grymt billigt, var där för 2 år sen å då var det betydligt billigare än Malaysia, eller iaf Kuala Lumpur som vi var förbi. Kan gå ut å käka på restataurang för 10spänn, och boende kostar väl 10 till 100 spänn natten bortsett från lyxhotell, för dom är alltid dyr oavsett var dom finns. Har en tjejkompis som ska till sydafrika i januari nångång, går att surfa där med, men är inte riktigt lika sugen att dra dit. Sen är jag jävligt fundersam hur det går att få tag på boende med internet på Bali iom att det är ett u-land. Öppen för förslag hursom helst, trött på att stanna i Sverige. Japp, men jasså att Bali var så billigt, men är det i Bali dom bråka o sprängde eller ngt? Har nått dumt minne därifrån! Vilken nivå grindar du på? Tror att 1-2NL räcker gott och väl i dessa länder. Men du drar till 100% nu i vinter 06? När jag drog till Thailand bokade vi ett hotell över internet, betalade som såg ok ut, kom dit så hade vi inte bokat sa dom. Hmm men dom hade ledig iaf. Ja, ditt tjejkompisen ska lät inte lika bra som Bali. Vad tar dom för flyget dit då? Jag är intresserad som fan, älskar såna länder. Jag är kåt på palmer och hav nämligen Japp det har varit sprängattentat där, men det är knappast något att oroa sig för, jag menar hur stor är chansen att råka illa ut? En bieffekt av attentaten är att folk har dragit sig lite mer för att åka dit vilket ställt till problem för dom eftersom dom lever av turistnäringen. En dryg sak är att invånarna är lite jobbiga pga av detta, ska alltid dra i en å försöka kränga en massa skit som man inte vill ha. Resan är ju såklart dyr, vi pröjsade 7000 flyg tur o retur. Men sen är ju allt sjukt billigt där, jag gjorde av med 3000 på en månad sist, då hade jag iofs kasst med pengar. Hur länge har du spelat å vunnit då? Jag menar jag vet ju inte vem du är, vore ju drygt om det inte skulle gå nå bra med pokern, behöver ju en hyfsad buffert. Men om man vinner så kan man ju hur lätt som helst leva på 1-2, äver här i Sverige, går ju göra $5k/mån och över på den nivån. Jag spelar mest NLT 2-4 till 5-10 och så lite PLO, men ska se hur det går med en brud här i Sverige nu först innan jag får för mig att dra nånstans, går det bra med henne så lär jag ju inte vara sugen å dra härifrån medsamma heller. Har en polare som vart på lut att vilja dra nånstans med men det beror på om han får tag på pengar å har inte snackat med han på ett tag heller. Får se hur det blir. Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Japp det har varit sprängattentat där, men det är knappast något att oroa sig för, jag menar hur stor är chansen att råka illa ut? En bieffekt av attentaten är att folk har dragit sig lite mer för att åka dit vilket ställt till problem för dom eftersom dom lever av turistnäringen. En dryg sak är att invånarna är lite jobbiga pga av detta, ska alltid dra i en å försöka kränga en massa skit som man inte vill ha. Resan är ju såklart dyr, vi pröjsade 7000 flyg tur o retur. Men sen är ju allt sjukt billigt där, jag gjorde av med 3000 på en månad sist, då hade jag iofs kasst med pengar. Hur länge har du spelat å vunnit då? Jag menar jag vet ju inte vem du är, vore ju drygt om det inte skulle gå nå bra med pokern, behöver ju en hyfsad buffert. Men om man vinner så kan man ju hur lätt som helst leva på 1-2, äver här i Sverige, går ju göra $5k/mån och över på den nivån. Jag spelar mest NLT 2-4 till 5-10 och så lite PLO, men ska se hur det går med en brud här i Sverige nu först innan jag får för mig att dra nånstans, går det bra med henne så lär jag ju inte vara sugen å dra härifrån medsamma heller. Har en polare som vart på lut att vilja dra nånstans med men det beror på om han får tag på pengar å har inte snackat med han på ett tag heller. Får se hur det blir. Låter riktigt bra med priserna alltså. Pröjjsade 7000 t&r till thai så det tycker jag inte är ett dyrt pris. Ok hade för mig något hade hänt, men sprängs i gbg också , så det är skit samma, inget jag går och tänker på, men hade ngt minne från Bali bara. Men om du åker denna vinter blir det till 100% innan nyår? Om det är nästa vinter då får du nog mitt sällskap, surfa, skejta lite och grinda & se alla palmer . Jadu, jag har väl vunnit rätt så stabilt, inte kört så väldans länge på 1-2nl men borde dra in $3-4K denna månad (inkl RB) hade jag tänkt. Legat på runt 2K på nl100, nl200 fullring förut. Kanske inte elit resultat men lär sig mer o mer för varje dag. Okay dina nivåer du spelar på är helt perfekt, inte skyhög men går och vinna hur mkt som helst =) hehe... MEn du, lycka till med bruden! du kan pm:a din msn om du vill. Låter väldigt intressant Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 ok tack konstigt system hehe.lirar mest 1-2NL nu blir väl lite 2-4 om man hittar ett bra bord ska nog köra bara 2-4 snart om allt flyter på nickar slaskhinkAA på ongame du då? nu blir d grind Hehe lite konstigt kanske =) satt och funderade lite först jag också. Ok ja 1-2 på mig också, jag kan pm:a nicket. Undrar om jag inte sett dig förut... Är det 5manna du satsar på? Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 KÖPT LAPTOP! hoppa jag inte ångrar mig, har en bra stationär, men vafan! hoppa jag inte backar idag på pokern, då känns det som en DYR dag Citera
Slow_fox Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 KÖPT LAPTOP! hoppa jag inte ångrar mig, har en bra stationär, men vafan! hoppa jag inte backar idag på pokern, då känns det som en DYR dag ÅÅÅ fan ny compjuter!! vad blev det? Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 KÖPT LAPTOP! hoppa jag inte ångrar mig, har en bra stationär, men vafan! hoppa jag inte backar idag på pokern, då känns det som en DYR dag ÅÅÅ fan ny compjuter!! vad blev det? Hehe mm funderat som fan, sa till slut till säljarn skicka den innan ja ångrar mig =) http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=955847&node=75 man hittar fan inte bättre dator för det priset alltså IBM , hoppas på stor klonken idag då Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ännu en dag med back, helvete... oklonk mat nu någon som lirar på prima, vad tycker du? Verkar som bara är tighta svenskar som sitter och rejkar Citera
Slow_fox Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ännu en dag med back, helvete... oklonk mat nu någon som lirar på prima, vad tycker du? Verkar som bara är tighta svenskar som sitter och rejkar Tony tonito!! hehe.. personligen tycker jag prima är svårast att plussa på! Bra lirare som inte gör stora misstag vilket gör det svårt att äga där byt klient, ongame eller full tillt! Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Ännu en dag med back, helvete... oklonk mat nu någon som lirar på prima, vad tycker du? Verkar som bara är tighta svenskar som sitter och rejkar Tony tonito!! hehe.. personligen tycker jag prima är svårast att plussa på! Bra lirare som inte gör stora misstag vilket gör det svårt att äga där byt klient, ongame eller full tillt! Japp! helt sant... kört lite FR på prima då plussade jag lite, men inte så mkt iofs, sen igår fick jag 45% i bananer så sjysst deal, men tror fan det inte är värt alltså... Ongame är det som gäller +$7 där idag Får komma t kstad o grinda när jag är i värmland med min nya laptop Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Gått 600d spikrakt åt helvete, får det bli paus! fy fan dubblat massa idioter som klonkar o gular allt inom 3händer till en annan. Citera
Mr.Tony Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaariani kom hit nu din dissande jävel! jag behöver hjälp! Citera
Recommended Posts