jna Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Grattis till vinnaren! Fick tyvärr ge mig som trea, men vann i alla fall en bounty . Nussemans AQs hade oturen att springa in i min AK all in pre flop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Eller jag kanske missuppfattade . Verkar varit bounty på QoS istället. Tyvärr hamnade jag på det andra bordet och då hinner man ju inte med . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Näh det var Bounty på både Qos och Nusseman så skicka ett pm till honom så ordnar han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2006 Eller jag kanske missuppfattade . Verkar varit bounty på QoS istället. Tyvärr hamnade jag på det andra bordet och då hinner man ju inte med . Det var bounty på oss båda. Skicka ett PM med din adress, så kommer det nåt kul i brevlådan nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2006 Saknar PM från dig som vann. Vänligen skicka ditt namn, adress, email, telefonnummer och personnnummer, så vi kan boka in dig på kryssningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eMz Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Jag kom 2a som om han inte hör av sig så tar jag gärna kryssningsplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag kom 2a som om han inte hör av sig så tar jag gärna kryssningsplatsen hmm.. jag var itne med.. men jag kan annars ta platsen om ha ninte hör av sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Han har hört av sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takalen Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Hej.. Några bounty's den 12/10? eller kommer det att vara bountys i alla satelliter framöver?? Jag är anmäld.. shuffle up and deal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Om QoS spelar så är det en bounty på honom såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Så där, nu är textinfon uppdaterad med tiden för kvällen smack down! Lycka till allihopa! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Vi har en liten bounty på QoS i kväll, två plastkortlekar från 24hpoker till den som knuffar ut honom. PMa mig adress om du slår ut honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Så där, så var man reggad då... och förnedrande bounty också. Bring on teh PAIN! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takalen Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 hehe,, då måste man väl klonka lite ikväll då? Om man skall ha en chans,, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Oj vad jag har skickat musmattor och kortlekar och annat tjafs för tidigare bountys, de kommer till er efter helgen. Knuffa ut QoS i kväll så får även du ett brev med kärlek... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Så, nu är jag oxo registrerad. Hoppas bara att barnen somnar tidigt i kväll, annar får jag väl börja spela när jag har 800 kvar o blindsen ligger på 200/400 eller nåt. Ok en fråga om 24h-klienten: höjer man MED eller TILL ett belopp? Alltså ifall jag sitter i SB och alla lägger sig fram till mig och blindsen är på 100/200 och jag vill höja till 800, skriver jag då 800 eller 700? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 700 tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Jag vet inte, jag brukar gå all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Jag vet inte, jag brukar gå all-in LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 13 spelare, bra övervärde i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 13 spelare, bra övervärde i alla fall Ja, hygglig chans att QoS tar sig (folda) till sitt tredje finalbord i livet... Å andra sidan betyder den klena uppslutningen att vi ställer in resterande satteliter på 24hpoker, helt enkelt ingen bra idé att ha flera inom samma när antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 QoS: pain!Pulzze: NNOOOOO mina kortlekar QoS: oh joy! QoS: I was so close to dinner... Pulzze: pure evil QoS: Im hungry QoS: never lasted this long before QoS: final table QoS: wow QoS: minibet is the s hit QoS: again QoS: when do I get to go to the kitchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Perfekt , min HUmotståndare använde otaktiskt tidigare sin klonk för att vinna kortlekarna och jag kunde vända 44-6 underläge till vinst trots att jag nog spelade sämre. Kryssningen, here I come!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Klart du spelade sämre:-) Mina klonkar var definitivt slut, hade dig mot repen ett antal ggr, menytterligare en bubbelplats, men det finns fler chanser. Andra bubblan på kryssningssatelliter denna vecka, en 5.e plats på PAF också, 4 platser till kryssningen. Vi ses där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takalen Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Ingen klonk och dåligt spel.. ledde till snabb sorti.. See you all next time?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts