emilio_barzini Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 razz verkar ju skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 A,2,3,4,5 om ni nu inte sett det ännu! Det ÄR nöten i Razz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Vad nickar du Ola, hittar ingen gamersdaily... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Vad nickar du Ola, hittar ingen gamersdaily... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Vad nickar du Ola, hittar ingen gamersdaily... . Vi sitter ju vid samma bord då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 razz spelet var helt underbart. killen som cappade varje gata med 3 synliga kungar var nog inte medveten om vad razz innebär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var ju inte alls klonkvänligt... Nu ska jag äta lite glass! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Vad står E:et i HORSE för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Avsaknad Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 snart ute efter förlorad monsterpott där 4-outaren kommer på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 hur ska man orka veta vilka de e bounty på? ganska många namn som stog med på railbirds ju.. man vill ju veta om man ska skicka in uppgifter eller ej liksom :P:PP:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornand Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var ju inte alls klonkvänligt... Nu ska jag äta lite glass! - QoS Weee, där satt den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Mancusa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag fattar nada av seven card stud... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojel Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Får jag halva musmattan nu? Jag slog ut Avskanad med den låga halvan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 hur ska man orka veta vilka de e bounty på? ganska många namn som stog med på railbirds ju.. man vill ju veta om man ska skicka in uppgifter eller ej liksom :P:PP:P Dom som står på railbirds.com är det bounty på, enkelt eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 min färg stog inte i 7 card . Killen hade Fyrtal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Nojjby>>> Eight Or Better. 2,3k nu, det händer inte särskilt mycket. Vem slog ut TLK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brumpa Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 hur ser finalbordet ut? är det HORSE även där eller bara holdem som de va på HORSE eventet i WSOP? (för de va de väl?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Skönt att man håller sig flytande via en AA per texasrotation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Skönt att man håller sig flytande via en AA per texasrotation. Nyckeln till framgångsrikt HORSE-spel är att sitta ut när det är texas, där man ändå knappt har en edge, utan bara en massa varians, för att sedan bomba i de andra spelen där folk knappt kan reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andreazz Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Nojjby>>> Eight Or Better. 2,3k nu, det händer inte särskilt mycket. Vem slog ut TLK? Jag tog mig äran.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jag bombar i de spelen där jag inte kan reglerna man får ju alltid någonatt lägga sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jaha ett litet break kom nu alltså har iaf 4.4 k så det får väl vara godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Nojjby>>> Eight Or Better. 2,3k nu, det händer inte särskilt mycket. Vem slog ut TLK? Jag tog mig äran.. Vad gjorde den tomten med i vår proffsturre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Jobbigt att läsa regler medans man spelar Men det går väl som vanligt Men det är kul att prova ett nytt spelsätt. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Det här var ganska kul. 2.6k till 2:an helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts