Gå till innehåll

BetOnBet.com - Sign-up, 100% upp till $500 [Prima]


sorkenkk

Recommended Posts

Har någon börjat lira denna bonus efter att de höjde från 0.066 till 0.123? Hur går det i så fall?

 

Om denna bonus var seg innan det höjdes så borde den ju vara nästintill omöjlig nu? Någon som vet???

 

MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!

 

bonusen var absolut inte seg innan ändringen, fick ut 830$ av bonusen och bananer efter ca 4200 rakade händer så de motsvarade då en 5x bonus för mig på nl50. Hur den är nu har jag ingen aning om men förut var den bland de bättre iallafall..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 96
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har någon börjat lira denna bonus efter att de höjde från 0.066 till 0.123? Hur går det i så fall?

 

Om denna bonus var seg innan det höjdes så borde den ju vara nästintill omöjlig nu? Någon som vet???

 

MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!

 

bonusen var absolut inte seg innan ändringen, fick ut 830$ av bonusen och bananer efter ca 4200 rakade händer så de motsvarade då en 5x bonus för mig på nl50. Hur den är nu har jag ingen aning om men förut var den bland de bättre iallafall..

 

4200 contributade händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, 4200 dealt rake som på vanligt på prima. För mig räckte det med 4000 tom.

 

 

 

 

Har någon börjat lira denna bonus efter att de höjde från 0.066 till 0.123? Hur går det i så fall?

 

Om denna bonus var seg innan det höjdes så borde den ju vara nästintill omöjlig nu? Någon som vet???

 

MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!!

 

Det skulle innebära 8800 raked hands för 500 dollar + ca 230 (rakeback) = x11,5

 

men har de inte ändrat från 0.066 till 0.099? I sånna fall blir det 6300 raked -> x8,63 bonus.

 

Kolla med supporten om vas som gäller, man kan nå de på hemsidan utan konto. De sa till mig att de skule höja till 0,099 när det stod 0,123 på deras hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Är den här bonusen lätt att klara?

jag tänkte köra 0.5$/1$ 4bord, ca 4-8h/dag

 

 

jag kör den bopnusen just nu med 4bord nl 100

lirar du så mkt per dag så är det inga problem

visst den är inte jättesnabb men tar la cirka 14k raked händer skulle jag tro nu när dom öjkat på sina krav

se till att fixa in banerna bara ger ju betydligt mer cashish då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Kan man fa rakeback pa nagot satt samtidigt som man spelar bonusen?

 

snacka med supporten så ordnar de det.

 

Ursäkta en dum fråga men är det nu så att man ALLTID får automatiskt 30% rakeback på Prima/BetOnBet eller måste man kontakta support för att få det. Om jag fattat saken rätt så går det inte att få via affar längre. Funderade ett tag på att ta NordicBets bonus och fick där nåt kryptiskt svar från NB's support att det inte går att få rakeback via affar men att det kan komma in ändå via Prima......

 

(Känns inte som att jag bryter mot nån rakebackssnacksregel om svaret är att det är en generell deal som Prima erbjuder på samma sätt som B2B gör. Svara inte om svaret är en affe)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Bananer=rakeback.

 

Annars riktigt skön bonus. Clearade den på två veckor på bb0.50 och med bananerna gav det 77% rb.

Haha, kunde nästan lista ut det efter jag läst det i dess sammanhang :) tack för bekräftelsen.

 

Okej! :) Dock verkar dom ju ha småändrat på reglerna nu, som nämnts ovan. Med vilka förutsättningar clear'ade du bonusen? när var det ungefär?

 

Jag tycker site'n och servicen fungerar bra... man kan lätt och enkelt läsa av vilken rakeback man genererat o s v. Bra support. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, kunde nästan lista ut det efter jag läst det i dess sammanhang :) tack för bekräftelsen.

 

Okej! :) Dock verkar dom ju ha småändrat på reglerna nu, som nämnts ovan. Med vilka förutsättningar clear'ade du bonusen? när var det ungefär?

 

Jag tycker site'n och servicen fungerar bra... man kan lätt och enkelt läsa av vilken rakeback man genererat o s v. Bra support. :)

 

 

Supporten är riktigt bra. Kommer fram direkt och oerhört hjälpsamma.

 

Multitablade 0.25/0.50. Spelade någon timma om dagen. Clearade bonusen bara för några dagar sedan så det måste varit efter dom småändrat reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supporten är riktigt bra. Kommer fram direkt och oerhört hjälpsamma.

 

Multitablade 0.25/0.50. Spelade någon timma om dagen. Clearade bonusen bara för några dagar sedan så det måste varit efter dom småändrat reglerna.

 

Var det FL? Är det möjligt att klara $500 på 60 dagar på FL 0.25/0.50 om man snittar 500 händer om dan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar 4-5 bord 0.5/1 NL och har på 2 dagar gjort 1/5 av bonusen (8000p kvar). Har väl lirat 3-4 timmar på dessa dagar.

 

Så jag borde få ut bonusen om ungefär en vecka :)

 

Frågan är ju ifall jag även kommer att få rakeback? :) Kommer att bli nice ivf!

 

Har du snackat med livesupporten om rakeback? If no, gör det nu så får du 30% rakeback utöver bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...