Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här startar vi "Vinnartråden" på Sportingbet :D

Här kan du berätta/skryta/jubla om den vinst som du gjort på Sportingbet. Det kan vara en väl genomförd Sit & Go, en bra session på cashbordet eller varför inte en finfin placering en någon av våra turneringar.

Hur gick det till, vad tänkte du och varför gick det som det gick?

Kom ihåg att det behöver inte vara de stora pengarna som gör storyn spännande ;)

Lycka till! :D

Mvh SportingbetEric

Postad

Tidigare i veckan hade jag tiltat ner från 200 till 30 $ sen i fredags lirat upp mig till 280 och sen ner till 130. Och sen nu sen igår förmiddag har jag lirat upp mig från 130 till 766$ :D:p Bara cg med. En hel del skott

• 2 weeks later...
Postad
Efter tre(!) raka finalbord kan jag konstatera att sämre MTT-motstånd på $20-$30-nivån inte existerar. Om det fortsätter kommer jag att återkomma till den här tråden var och varannan dag! :D

Var länge sen du var här nu! ;)

Postad
Efter tre(!) raka finalbord kan jag konstatera att sämre MTT-motstånd på $20-$30-nivån inte existerar. Om det fortsätter kommer jag att återkomma till den här tråden var och varannan dag! :D

Var länge sen du var här nu! ;)

Jag har varit så upptagen med att spela finalbord hela dagarna att jag helt enkelt inte haft tid att ägna mig åt att skryta i ett forum.