der_ko Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 der_ko, Jag tycker jag skrivit ganska tydligt på flera ställen i tråden hur mina tankar gick kring de olika gatorna, och det kändes som att svara på dina sista inlägg bara skulle bli upprepningar av vad jag redan uttryckt. Så jag avstår. Hoppas du inte tar illa upp. Och var det nåt väldigt specifikt du ville att just jag skulle skulle svara på, som inte redan framgår av det jag skrivit, så posta frågan, så svarar jag. Öhh, jag har svarat på det Janoh har skrivit nu på mina senaste inlägg. Varför skulle jag ta illa upp? Trodde detta var ett diskussions forum där folk i HA delen delade med sig av sina tankar i specifika händer. Alla reagerar inte så kraftigt mot kritik som andra mer kända forum profiler Citera
der_ko Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Att fi möjligen skulle betala av med 8x som inte förbättras på river ser jag som väldigt liten och fi bör släppa den mot vår bet ja men jag tror inte att fi kommer släppa ett starkt T. Sen att fi har odds att dra mot färg/stege ändrar inte det faktum att du fortfarande kommer tjäna mer på att betta även om fi synar med korrekta odds. Det var iofs precis vad han gjorde.... Synade mitt river bet med A8 alltså. Ok I stand corrected Citera
-PK- Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Vi checkar bakom på turn för att 1) Komma billigt undan när vi ligger under på turn. 2) Kunna ta betalt av händer på river som hade foldat mot ett turnbet 3) Syna ner bluffar från missade drag. 4) Syna ner sämre händer som värdebettar eftersom vi visar svaghet på turn. Standardspel, WP Citera
Looseweak Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Läste hela tråden och trodde hela tiden att det var QJ vi hade ända tills jag kollade OP igen . Om det var QJ vi hade haft, då ska vi vill spela annorlunda på turn, eller? Citera
psatiw Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Varför skulle jag ta illa upp? Trodde jag inte att du skulle göra heller, men det kändes som att åtminstone nåt du skrev var direkt riktat till mig, och då ville jag inte vara helt dissig och inte svara bara. Citera
Recommended Posts