cyberkungen Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 http://www.nordicpo*eropen.com * RP och flytt till Livepoker /bzkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Humm, fick nyss mail från dom att jag var inbjuden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Hehe, bra svenska. "Rulett är möjligt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Hehe, bra svenska. "Rulett är möjligt!" Eller vad sägs om Anmälan: Vänligen, fyll i alla rutor av säkerhetsåtgärd. Flera infomationer härunder!!! Edit: Den bästa är denna Rederiet är icke ansvarig för pokerturneringens korrekta avvecklande! Kan någon lukta en blåsning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Rederiet är icke ansvarig för pokerturneringens korrekta avvecklande! Jag skrattar på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Hero Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Sinnessjukt, jag tryckte på länken och en sida öppnades, sket i den och surfade vidare i typ 1 minut. Fick sedan ett mail från dem om att jag var inbjuden till deras kryssning. Sinnes för fan hur fick dem min mail adress? Tilten bara växer,........... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Sinnessjukt, jag tryckte på länken och en sida öppnades, sket i den och surfade vidare i typ 1 minut. Fick sedan ett mail från dem om att jag var inbjuden till deras kryssning. Sinnes för fan hur fick dem min mail adress?Tilten bara växer,........... Mkt, skumt. Jag fick också mailet från dem. Och det är på den mail jag inte använder speciellt frekvent. Men nån teknikkunnig kanske kan svara på hur de får mailadresser bara genom att klicka på länken. Peter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Jag ändrade länken... luktar illa, men de somär intresserade av en kryssning mellan danmark och tyckland kan säkert gissa rätt på länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emil_c Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Jag ändrade länken... luktar illa, men de somär intresserade av en kryssning mellan danmark och tyckland kan säkert gissa rätt på länken... Luktar väldigt illa indeed.. fick också det där mailet hehe .. Det roligaste jag läste var nog Citat "Rederiet är icke ansvarig för pokerturneringens korrekta avvecklande!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Är det ett mail med avsändaren nordicpoker-team och mailtiteln poker-tour vi snackar om? I så fall har den hittat till mig också. Tänker f*n inte öppna den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Sinnessjukt, jag tryckte på länken och en sida öppnades, sket i den och surfade vidare i typ 1 minut. Fick sedan ett mail från dem om att jag var inbjuden till deras kryssning. Sinnes för fan hur fick dem min mail adress?Tilten bara växer,........... Mkt, skumt. Jag fick också mailet från dem. Och det är på den mail jag inte använder speciellt frekvent. Men nån teknikkunnig kanske kan svara på hur de får mailadresser bara genom att klicka på länken. Peter Det kan de inte. De måste helt enkelt fått er e-postadress på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Det känns som om det här är det bästa som erbjudits på länge. Att åka med en fd oljetanker från 60-talets Sovietunionen och få en alldeles egen sovplats är mycket mera som jag är är van vid. Sedan att de inte kan svenska eller engelska spelar väl ingen roll om man får en sådan cannonerbjudande alldeless gratis. Saker jag inte riktigt förstår är dock: - Rederiet är icke ansvarig för pokerturneringens korrekta avvecklande! (=vavavavava???!??) -Kl.: 19.30 Passkontroll, boarding och inkvartering (Was, ska vi bli kidnappade & transporterade utanför Europa???) Och lite onödigt info från whois sökning (publik info, inte så brottsligt av mig att publicera.....): Om man kollar på telefonnumren så leder de till söder (64x xxx är södernummer) & ena kan man få namn & adress på med. Vet ej om det har samband med domänen. WHOIS Record For nordicpok*CENCUR*.com Certified Offer Service - Make an offer on this domain SSL Certificates - Make this site secure Site Confirm Seals - Become a trusted Web Site Whois Server Version 2.0 at whois.tmagnic.net Database contains ONLY .COM, .NET , .TV , .CC , .WS domains and registrars. Owner Contact: Sven Mariksson SVTA Kaplangatan 23 Stockholm, , 11550, SE RACE Name: nordicpok*CENCUR*.com Punycode Name: nordicpok*CENCUR*.com Unicode Name: nordicpok*CENCUR*.com Admin Contact, Technical Contact, Zone Contact Sven Mariksson (MASVA0005) SVTA info@4champs.com Kaplangatan 23 Stockholm, , 11550, SE phone: +46.886445930 fax: +46.886445931 Record last updated on: 2006-09-25 20:16:43 Record expires on: 2007-08-03 07:25:34 Domain servers in listed order: ns1.ns-serve.net 193.254.185.254 ns2.ns-serve.net 193.254.187.110 The previous information has been obtained either directly from the registrant or a registrar of the domain name other than Network Solutions. Network Solutions, therefore, does not guarantee its accuracy or completeness. Show underlying registry data for this record Current Registrar: CRONON AG BERLIN, NIEDERLASSUNG REGENSBURG IP Address: 193.239.6.103 (ARIN & RIPE IP search) IP Location: NL(NETHERLANDS) Lock Status: REGISTRAR-LOCK DMOZ no listings Y! Directory: see listings Data as of: 14-Jun-2005 When you register a domain name, current policies require that the contact information for your domain name registration be included in a public database known as WHOIS. To learn about actions you can take to protect your WHOIS information visit http://www.internetprivacyadvocate.org. NOTICE AND TERMS OF USE: You are not authorized to access or query our WHOIS database through the use of high-volume, automated, electronic processes or for the purpose or purposes of using the data in any manner that violates these terms of use. The Data in Network Solutions' WHOIS database is provided by Network Solutions for information purposes only, and to assist persons in obtaining information about or related to a domain name registration record. Network Solutions does not guarantee its accuracy. By submitting a WHOIS query, you agree to abide by the following terms of use: You agree that you may use this Data only for lawful purposes and that under no circumstances will you use this Data to: (1) allow, enable, or otherwise support the transmission of mass unsolicited, commercial advertising or solicitations via direct mail, e-mail, telephone, or facsimile; or (2) enable high volume, automated, electronic processes that apply to Network Solutions (or its computer systems). The compilation, repackaging, dissemination or other use of this Data is expressly prohibited without the prior written consent of Network Solutions. You agree not to use high-volume, automated, electronic processes to access or query the WHOIS database. Network Solutions reserves all rights and remedies it now has or may have in the future, including, but not limited to, the right to terminate your access to the WHOIS database in its sole discretion, for any violations by you of these terms of use, including without limitation, for excessive querying of the WHOIS database or for failure to otherwise abide by these terms of use. Network Solutions reserves the right to modify these terms at any time. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 fan vad sjukt, läste precis mailet o kolla sidan. tyckte det verka lite skumt o för hopplockat samt att ingen sida el företag syns på hemsidan. tänkte skriva här om ngn visste vilka som anordna samt om det var en bluff. lutar åt bluff alltså. aja, hoppas man har fel men visst ringde det både 1 o 2 klockor för attt ngt var fel med det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Skönt att pokerturneringen ska spelas på black jack-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosen Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 stor varning för hemsidan, misstänker jag fick ngt virus därifrån som mitt msn senare skickade ut. omg is that you? www.lollpics.net/photos.....(skriver inte exakta länken) följande skicka den iväg till en del (kanske alla onlina) på min kontaktlista, efter det försökte programmet drsmartload135.exe komma ut på nätet var 5e minut. kanske inte har med den sidan att göra, men enda skumma jag kan komma på. kommer åt min msn som vanligt o såo inga pokersidor var tömda (puh). //rosen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag fattar fortfarande inte hur dom lyckats få tag på min mailadress??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag har också fått skiten, dock ej öppnat mailet, men hur i helvete fick de tag på min adress? Har någon hackat forumet och laddat ned alla användares mail eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ason65 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Fått detta till båda mailadresser som ja haft på forumet. någon som forskar i om de fått det från forumet. Mina pokervänner hemma har inte fått det och är heler inte inne på forumet/ason Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Har inte fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Har inte fått nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag var en gång med om att ett annat forum jag är med i fick sin server hackad och "dammsugen" på mailadresser, som sedan användes till spam. Dock inte till alla... Hoppas att så inte är fallet här. Jag är försiktig med min mailadress. HATAR spamidioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag har också fått skiten, dock ej öppnat mailet, men hur i helvete fick de tag på min adress? Har någon hackat forumet och laddat ned alla användares mail eller? Fått detta till båda mailadresser som ja haft på forumet. någon som forskar i om de fått det från forumet. Mina pokervänner hemma har inte fått det och är heler inte inne på forumet/ason Det sprids nog inte genom forumet här. Jag har 2st reggade e-post-adresser (det här + gammalt konto som jag inte använt) & inte fåt något spam från de här skojarna. Det är bara att försöka komma på någon gemensam ställe som kanske har kopplingar till poker/annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minimax Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 När Grebbestad körde EPC så gick ett massutskick ut via mail med alla mailadresser synlig, kan detta ha något med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Ingen som misstänker den här ept-tävlingen som cirkulerade på en del forum för ett tag sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JurijGagarin Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 har någon fått virus av att öppna mailet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts