Gå till innehåll

Conspiracy - $33 & $55 SnG

Recommended Posts

Postad
När du var med på leaderboarden på FT, hur högt och mycket spelade du den månaden????

Spelade enbart $22+2 turbo. Körde nog uppskattningsvis runt 500 st. Kan inte kolla TM nu eftersom jag är i skolan (har ju inget internet hemma :evil: )

Vad är nästa turbo steg....?......

$33+3, men de räknas till den "höga" leaderboarden.

• Svars 647
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
När du var med på leaderboarden på FT, hur högt och mycket spelade du den månaden????

Spelade enbart $22+2 turbo. Körde nog uppskattningsvis runt 500 st. Kan inte kolla TM nu eftersom jag är i skolan (har ju inget internet hemma :evil: )

Vad är nästa turbo steg....?......

$33+3, men de räknas till den "höga" leaderboarden.

Det var inget bra....

Får se om jag får ordning på bananodlingen så jag kan köra lite ikväll....

• 1 month later...
Postad

Hej hopp, var visst ett tag sen jag skrev nåt här! Har ju inte kunnat spela på typ en månad eftersom jag varit utan internet. Pokerabstinensen har varit skrämmande hög!

Under tiden har jag annars inte gjort så mkt. Pluggat på som vanligt. Hade en riktigt intressant kurs i Medie-och kommunikationsteknik (tror jag den hette). Vid sidan av skolan har jag startat upp en hemsida - en pokerblogg för att vara exakt. Vill inte skriva URL:en eftersom den till viss del kan uppfattas som vinstdrivande. Vill ju inte bli bannad av Myssion och co liksom :D

Hur som helst så har jag fått bredbandet nu och börjar hitta tillbaka till pokern igen. Körde en session $22 SNG's igår och hittade lillplusset på $300. Någon form av nybörjartur eller vad man ska kalla det antar jag :P

Kör bara fyra bord åt gången tills vidare för att hitta tillbaka till spelet 100%. Är trots allt lite ringrostig :)

Postad
Skönt att du har hittat avatarbytet, kan säga att jag längtat efter det :)

Lycka till! Ska bli kul att följa detta.

Hehe, nystart = avatarbyte ;)

Tack för lyckoönskningen!

Postad
Nice = )

GL!

EDIT: Vilken site ?

Tack! Party för tillfället. Funderar på att byta tillbaka till Full Tilt eller att testa stars.

Postad

Kollar på Criminal Minds just nu, riktigt bra serie faktiskt! Efter det - vid 23-tiden blir det grind. Vore skönt att upprepa gårdagens resultat ;)

Postad

Blev en del spel igår. Låg runt $130 plus som bäst men sen tappade jag ner till ca $30 plus. Tog några riktigt dåliga beslut i de 2-3 sista jag spelade så jag har bara mig själv att skylla ;) Hur som helst så slutade jag ju plus iaf vilket innebär att jag inte haft någon minusdag sedan comebacken :P

Har redan börjat få lite skrivkramp för pokerbloggen jag startat (inte denna utan den med hemlig URL :) ). Bloggen är rätt bred och jag skriver om det mesta så idétorkan är nog borta snart ;)

Blir en lugn helg som kommer. Studentlivet för med sig pengatorka och eftersom jag är för snål för att ta ut mer pengar från rullen så får jag leva med det helt enkelt.

Ikväll blir det att kolla på Idol för att sedan grinda lite framåt kvällen/natten.

Är för övrigt sjukt sugen på att köpa alla CSI-boxar som finns tillgängliga med svensk text. De kostar dock drygt femhundringen styck så de blir att grinda några veckor.

Däremot kommer jag köpa säsong 1-2 av Mord i Sinnet. Har redan säsong 1 och har sett en massa av de senare säsongerna på TV. Sjukt bra serie faktiskt. Britterna kan sin sak helt enkelt!

Tack vare DaPine's besatthet över TV-serier har jag blivit rätt sugen på att inahandla OC-boxarna och även några andra. Kanske sätter upp ett mål på några tusen och gör en fetingbeställning från Discshop. Vore rätt kul faktiskt, gillar att sätta upp utmaningar för mig själv. Grindmotivationen ökar som bara den!

Just nu håller jag dock på att grinda ihop till en hundvalp till tjejen. Hon är smått besatt av hundar så jag har lovat henne att köpa en hund innan jul till henne. Jag tänkte lägga runt 6k (sek såklart) till det projektet och eftersom jag plussat runt $360 på tre dagar så har jag kommit en bra bit på vägen.

Postad

Drar igång kvällsgrinden nu! Fan alltså jag är osäker på om jag ska fortsätta på Party eller gå tillbaka till Full Tilt. Kanske Stars :?

Postad

Färdigspelat för dagen nu. Spelat 35 st, varav några var $33. Låg runt $250 back som sämst men lyckades jobba tillbaka för att sluta $16 plus. Hade varken flyt eller missflyt med korten, däremot kändes det allmänt jävligt tungt. Oftast kom jag liksom inte in i spelet, utan blev bortblindad utan att ha möjlighet att riktigt spela någon hand. Svårt att förklara hur jag menar men alla SNG-spelare förstår nog vad jag menar.

Känns också som om standarden på spelen har ökat efter att party stängt av amerikanarna. Trodde inte det skulle märkas på så pass låga nivåer men det gör det utan tvekan.

Aja, fortfarande ingen minusdag sen comebacken, känns stablit och är $454 plus sen i torsdags.

Postad

Stars tycker jag är rätt självklar numera, oberoende av SNG eller FL.

:heart: Bonusarna börja komma allt oftare. Och det ser ut som att de börjar gynna de lojala spelarna mer och mer. Se bara senaste reloaden för upp till 1000 dollar.

:heart: V.I.P shoppen, varför inte ge bruden en IPOD 80GB nano till julklapp.. tar ju bara 10-14 dagar att fixa. Sjukt fina saker i den shoppen, känns som det väger upp mot rakeback faktiskt.

:heart: V.I.P bonusar; Shoppen har ju så att du kan köpa en bonus för dina fpps. 25000 fpps och du får 285 dollar. Och det är rätt ok. Kanske smartare då att ta en grej o sälja på tradera. Men o andra sidan tar 25000 fpps inte allt fr lång tid att grinda ihop. Och du kan ju köpa hur många sådana bonusar som helst.

:heart: Amerikaner!

Postad

KLONK! Loggade in på Stans Poker för att kolla kontobalansen. Var 99% säker på att jag inte hade några pengar där men tydligen har jag $116 :P:P:P

Älskar att hitta oväntade pengar! Blir lekpengar, kan ju göra vad som helst med dom så det blir nog några MTT:s :P

Postad

Ja men muppen :) uppdaterar ju sin dagbok så sällan så vi får väl se till att göra det åt han :)

Det blir en del timmar:)

Men Pokerstars är underbart och jag trivs där verkligen. Just nu spelar jag in en massa prima bonusar, men så snart det är klart blir det back till pokerstars, och då 2/4 samt $16 dollars sngs. Då skall det förhoppningsvis gå ännu snabbare, men, som svar till din fråga:

Igår spelade jag väl ca 7 H på 8 bord.

Så effektiv speltid blir det 56H.

Men consp ska ju spela typ 26 - 55 dollars sngs på pokerstars, och jag tror man får typ 10 fpps per 26 dollars, är han då goldstar får han 20. Säg att han kör 8st per gng, = 8x20 = 640poäng. Och han får ju inte spela mindre än 32 per dag. Det ger ju 1000 fpps om dagen. = 19.000fpps per månad = minst ipod spelaren!

Då blir han ju också platinum star, som ger mer fpps.