QoS Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 Team Railbirds söker spelare! Inom kort startas en engelskspråkig systersajt till Poker.se, fokus kommer vara att chatta och blogga om stora pokerspel på nätet och live. Railbirds kommer även att stejka ett pokerteam som dom nu söker spelare till. Tanken med teamet är att man tillsammans ska spela större turneringar under helgerna på nätet och posta på Railbirds om sitt spel. Under tio veckor kommer detta teamet i huvudsak att spela stora helgsturneringarna tillsammans. För att sporra teamet som helhelt kommer stejken vara så att ev. vinst kommer att delas mellan teamet, spelaren och Railbirds. Det man söker i första hand är entusiastiska och dukiga spelare som gillar att blogga och chatta om sitt spel. Totalt söker man 20 spelare i detta första steg, gärna kvinnliga sökande! Låter detta intressant? Skicka då en intresseanmälan till jointeam@railbirds.com med subject Team Railbirds och enligt följande mall; * Ditt POKERFORUM.nu/Poker.se forumnick. * Ditt namn, ålder samt hemort. * Hur länge du spelat poker, vilka spel och vilken nivå. * Kort presentation på engelska (ca. 4 meningar) om dig själv och ditt pokerspel. Anmälningstiden är till och med onsdag 27/9 kl. 23.00. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 .........* Hur länge du spelat poker, vilka spel och vilken nivå........... Detta ska man inte skriva någonting om då eller? Bara ren fakta och inte förklara någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2006 La om anmälningstiden också, just in case nån missat det! mariani, var kreativ! Bara kortfattat om ditt pokerspel i princip, så att Railbirds för lite att gå på. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Kommer det bli en ren chat och posta händer site? Eller kommer det ligga bevakning på stora bord online? Låter intressant iaf! Söker ni bara highstakeslirare eller även lirare på små nivåer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Det här låter klart intressant bara det inte kostar alltför mycket tid. Jag är inte särskilt bra på att skriva massa goja/onödigt trams utan försöker göra de få saker jag gör ordentligt. Däremot är jag alltid interesserad att lära nytt & vidarebefordra mina (få) kunskaper om intresse finns. Jag spelar inte så mycket NL Hold'Em men däremot (andra spelformer i) FL & PL på låga insatser. "Anything goes" i turneringar dock. Tar och fixar ihop någon liten skrivelse när jag blir väckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 emilio_barzini, fokus kommer vara bloggar, chatt och handsnack. jm_j, det är bara skicka en anmälan! Planen är att ett team är klart till fredag och ska spela lite i helgen. Spännande, spännande. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 QoS, ingen aning om hur många anmälningar som är inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 Chipleader_87, ska höra med Railbirds-gänget. Känns lite som att jag är med i Idol juryn eftersom vi ska hjälpa till att plocka ut dom 20. "Nej, du har inte det...." - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Men sluta tilta mig, sitter DU i juryn QoS? Inte för att jag har någon chans ändå (såfort de läser nick: parre så åker ju ansökningen i soptunnan), men det är ju så sjukt tiltande om QoS sitter och ska bedömma en! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Men sluta tilta mig, sitter DU i juryn QoS? Inte för att jag har någon chans ändå (såfort de läser nick: parre så åker ju ansökningen i soptunnan), men det är ju så sjukt tiltande om QoS sitter och ska bedömma en! Provat skriva ditt alternativa nick Maliik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag och Nusseman sitter också i "juryn". Hint är att QoS inte har något alls att säga till om, och att det bara finns 18 plater att slåss om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 parre, du underskattar min kärlek för dig! eurythmech, varför hatar du parre? Mutor tas tacksam emot också, just nu behöver jag sugen på gorbys - nån som vill bjuda? - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag och Nusseman sitter också i "juryn". Hint är att QoS inte har något alls att säga till om, och att det bara finns 18 plater att slåss om En grogg på Sviten finnes till ditt förfogande ifall du hustlar in mig. Synd bara att QoS inte har något att säga till om, skulle ju precis erbjuda min kropp till hans förfogande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag och Nusseman sitter också i "juryn". Ni får gissa vem som är motsvarande Peter, Clabbe och Daniel... Hint är att QoS inte har något alls att säga till om, och att det bara finns 18 plater att slåss om Heehee... det är pokerrelaterat, så förväntar er inte för mycket av min prestation. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2006 Synd bara att QoS inte har något att säga till om, skulle ju precis erbjuda min kropp till hans förfogande... Du kan ju erbjuda dig till gdaily... han behöver lite närhet och värme! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moody Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Jag och Nusseman sitter också i "juryn". Ni får gissa vem som är motsvarande Peter, Clabbe och Daniel... Hint är att QoS inte har något alls att säga till om, och att det bara finns 18 plater att slåss om Heehee... det är pokerrelaterat, så förväntar er inte för mycket av min prestation. - QoS Jag hade dig som Kirshti =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Team Railbirds söker spelare! Totalt söker man 20 spelare i detta första steg, gärna kvinnliga sökande! - QoS Får man fråga varför de flesta söker kvinnliga spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Team Railbirds söker spelare! Totalt söker man 20 spelare i detta första steg, gärna kvinnliga sökande! - QoS Får man fråga varför de flesta söker kvinnliga spelare? Bli lite mer jämställt, få in kvinnor i Pokern för att inte göra det till en manssport. Kalken och Svärdet du vet ... Mer Kalk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Frågan är om det är värt det när man generellt sett får in en sämre spelare? Synd om teamet ju som delar på pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zopiast Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Riktigt så menas det väl kanske inte.. kan tänka mig om 2 spelare är likvärdiga, så väljs tjejen ist för o jämna ut d lite? Tycker det är bra iaf.. men så är ja ju en av dem som drar nytta av det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Mutor tas tacksam emot också, just nu behöver jag sugen på gorbys - nån som vill bjuda? - QoS Gorbys, perfekt. Har en hel säck liggandes i frysen. Nått är fel med dom, det är MORÖTTER i..... WTF har hänt?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Oops.. enligt min e-postleverantörs klocka blev jag ca 13 sekunder sen. Hoppas jag inte blir diskvalicifierad pga det utan av andra anledningar. Glömde förresten att nämna att jag är en kille i ansökan men det kanske lyckas ni klura ut av mitt namn... Mutor tas tacksam emot också, just nu behöver jag sugen på gorbys - nån som vill bjuda? - QoS Bifogade fil med 50 självextraherande Gorbys förresten... lösenordet får du när jag blir godkänt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Välkommen till Team Railbirds! Hej. Vi är övertygade om att du har helt rätt engagemang för att vara en aktiv del i Team Railbird och vi ser fram mot 10 veckor av spännande pokerspel, livligt chattande och bloggande på vår community. *censur* Resten av mejlet är lite "hemligt" --- Vem är med i laget då? Vad har vi för "klubbfärger"? Hejja Hejja Hejja! /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Vem är med i laget då? I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Happ, nästa gång kanske då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts