kfluffie Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 "Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?" Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut. Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt. Jaja, bra att ni har kul iaf. Lika som bär 1 Lika som bär 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Lika som bär 1 Jag har blivit en bitter, bitter människa sedan den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Lika som bär 1 Jag har blivit en bitter, bitter människa sedan den tiden. Lite som pappan i ketchupreklamen: <gnällbältesdialekt>Man får väl lov att ändra sig </gnällbältesdialekt> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängelholmspoke Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Varför blir varje tråd på PF lika dan varje gång. Det är en serie, några tycker den är rolig andra inte. Och? Det handlar väl om vad man själv tycker, skit i vad andra tycker. Börjar bli tjatigt nu att varje (nästan) tråd spammas med OT som här när folk ger sig på varann bara för deras åsikt om en serie på nätet? Tror det beror på att alla går in här och avreagerar sig efter en beat istället för att skriva en serie om den Jag tyckte den var kul iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 ingen annan som har "gjort de" och spelat poker samtidigt? ja kan stoltsera med att jag deltagit i en frirulle och faktiskt "spelat" samtidigt som jag tillfredställde min dam......behöver ja säga att vi inte längre är ett par Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harcourt Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 jaha.... kunde du inte bara gjort en hemsida, skrivit en insändare till DN eller på nåt annat sätt berättat för hela världen om det viktiga som hänt i ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2006 Poker-spinoffer är också ganska tjatigt. Därför finns det en forumdel som heter Poker Off Topic där de som inte tycker att det är tjatigt kan ägna sig åt sådant. Exakt varför ska man bara tillåtas posta i en tråd om man är för / gillar ämnet? Det är ju helt absurdt. Du tillåts väl posta var du vill. Jag tycker bara att det verkar konstigt att man går in på poker off topic, hittar den här tråden, kollar in serien och kommenterar det hela, om man tycker att poker-spinoffer är tråkigt. Lite som att gå in i bad beat-tråden och beklaga sig över att folk envisas med att posta bad beats och att ingen vill läsa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 26 September , 2006 Rapport Share Postad 26 September , 2006 Lika som bär 1 Jag har blivit en bitter, bitter människa sedan den tiden. Alltid lika kul att läsa två år gamla trådar, hur sjukt är det inte att se Hjort och Nusseman visa tydliga tecken på lust och glädje över pokern? Bara en sån grej som att du hade ett utropstecken med i rubriken liksom.. galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Waggho, ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dollarturist Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Nej det har var inte kul. För att glädja er med lite riktig humor så postar jag den här länken som visserligen är gammal men extreeeeeeemt rolig (speciellt efter 1 minut eller så innan det är den rätt menlös). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Riktigt skön serie, kan knappt vänta på att det ska bli fredag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
+EV Postad 29 September , 2006 Rapport Share Postad 29 September , 2006 I am the writer of +EV. Thank you for the nice comments about my comic! My site's statistics show that people from Sweden read the comic more than any other foreign country. I appreciate your support. I have never been to Sweden, but I hope to go there one day. If you have some free time on Sunday, please consider playing in a private tournament on PokerStars for +EV readers only. It starts at 14:15 ET and the password is plusev. More details here. Thank you again. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 29 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2006 Haha, vad skönt. Pokerforum är en maktfaktor att räkna med! Ungefär som det där med att folk åker upp i topp på Hendon Mobs popularitetslista när trådar om dem skapas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
+EV Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Thank you to the people who played in the +EV private tournament a few weeks ago! Many were from Sweden and we had a lot of fun. I am having another tournament on Sunday at 15:00 ET on PokerStars and I invite all of you to play. The buy-in is $10+1 and the password is: plusev There is an $11 bounty on my head and the winner of the tournament also gets the first +EV comic book! I'll even mail it to Sweden if the winner lives there. I hope to see a lot of you at the tournament! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Hjort... he´s all yours Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Läste just fredagens serie. Klockren, kul och lite varm julstämning också även om tomten ser lite chockad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Läste just fredagens serie. Klockren, kul och lite varm julstämning också även om tomten ser lite chockad ut. Varmt som i att alla människor som pratar om 72o borde brinna? Oj vänta, förlåt, lekte jag Hjort nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts