Sansrom Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Behöver ni reserver är jag på till 85%. Citera
León Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vore intressant att lira. Anmäler mig som "reserv" så att säga. Lirat en drös $15+1 sng`s, men br`n tillåter spel på $55+5 nuförtiden, så huserar där. Hrvatska98 (stars) är nicket ifall ni ska söka stats på sharkscope. Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag nickar Skanke, vad nickar ni...... Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Skriver upp nick sen när vi börjar om det blir några som tänker observera den högklassiga enbordaren. Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Hör av er om det finns en reservplats till mig, kan till 100%, om inte annat så tittar jag på. Citera
eurythmech Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag nickar AnfieldRoad Vore storartat om Dapine skulle orka editera första inlägget med information om kvällens batalj sedan Citera
Skanke Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Tråden borde väl delas av från att topic frångicks... Citera
Max Cady Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Nickar MrCady och jag är nervös som fan! Spelar ju bara mot fiskarna på CDpoker $5+1 som det är just nu. Bra att Conspiracy är trött som ett as, kanske jag åker näst sist istället för sist! Citera
kilsmo Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Lyckades tjata till mig en inbjudan, nickar liksom. På nätet spelar jag bara turneringar, det kan bli lite vad som helst, men mest SnG:s. Grindar inte och bryr mig inte om bankrulle, nöjer mig med att gå runt på nätpokern, så det blir inte bara fullblodsproffs Max. Citera
DaPine87 Postad 3 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2007 Jag nickar AnfieldRoad Vore storartat om Dapine skulle orka editera första inlägget med information om kvällens batalj sedan eller så startar nån person med mer framförhållning än mig en ny tråd Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vem är caratpoker och vem är ji-_-ge ? Citera
Gäst Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vaknade nyss efter att ha sovit lite... Finns det plats för mig fortfarande eller? Citera
CarlLee Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Vaknade nyss efter att ha sovit lite... Finns det plats för mig fortfarande eller? ja kolla sng klonk invitational tråden. jag skickar pm till dig Citera
dafgaard Postad 3 Januari , 2007 Rapport Postad 3 Januari , 2007 Det fattas en ser jag. Jag kan köra förstås. Citera
Recommended Posts