Albert Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 tracka min polares varmlandska flickvan med att upplysa om vilket efterblivet landskap varmland ar. Känns ju dock lite som att kasta sten i glashus. HAHA Citera
Jennez Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 tracka min polares varmlandska flickvan med att upplysa om vilket efterblivet landskap varmland ar. Känns ju dock lite som att kasta sten i glashus. HAHA Kan upplysningsvis informera om att Skane ar Sveriges folkrikaste och ekonomiskt mest inflytelserika landskap. Vi har dessutom flest platser i riksdagen samt den storsta tillvaxten i landet. Vad har ni i Varmland? Vargar och raggarbilar typ. Citera
cheunce Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Kan upplysningsvis informera om att Skane ar Sveriges folkrikaste och ekonomiskt mest inflytelserika landskap. Vi har dessutom flest platser i riksdagen samt den storsta tillvaxten i landet. Vad har ni i Varmland? Vargar och raggarbilar typ. Jennez alltid lika ödmjuk Citera
Jennez Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Jennez alltid lika ödmjuk Kande att jag ville fylla Hjorts skor nar han forsvann aven om jag inte ar riktigt lika slipad. Nu nar han ar tillbaka kan jag liksom inte slappa det... Skon powertrip att klanka ner pa alla cro-magnon som har borjat hanga har... Citera
johansen Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Fan vad häftig du är Jennez. Citera
Jennez Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Fan vad häftig du är Jennez. Tack, tack. Citera
Beef__Cake Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 tracka min polares varmlandska flickvan med att upplysa om vilket efterblivet landskap varmland ar. Känns ju dock lite som att kasta sten i glashus. HAHA Kan upplysningsvis informera om att Skane ar Sveriges folkrikaste och ekonomiskt mest inflytelserika landskap. Vi har dessutom flest platser i riksdagen samt den storsta tillvaxten i landet. Vad har ni i Varmland? Vargar och raggarbilar typ. Vi har Färjestad som krossar Malmö ganska hårt. Sen har vi svenska invånare också.... Citera
Albert Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Vi har Färjestad som krossar Malmö ganska hårt. Sen har vi svenska invånare också.... Förutom elitseriens bästa lag så har vi snuset Rocker, solen i Karlstad (ja det är en annan sol), Stefan Holm, världens nordligaste inlandsfjord hmm... kanske inte var så mkt mer än det, trots det så är vi ändå bäst Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Vi har Färjestad som krossar Malmö ganska hårt. Sen har vi svenska invånare också.... Förutom elitseriens bästa lag så har vi snuset Rocker, solen i Karlstad (ja det är en annan sol), Stefan Holm, världens nordligaste inlandsfjord hmm... kanske inte var så mkt mer än det, trots det så är vi ändå bäst Hmmm.... ok... med andra ord ingen tillvaxt. Men visst, ni kan ju alltid stoppa in en pris Rocker och kolla pa nar Stefan Holm badar i inlandsfjorden tillsammans med Farjestad. Ha det sa kul! Citera
Beef__Cake Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Hmmm.... ok... med andra ord ingen tillvaxt. Men visst, ni kan ju alltid stoppa in en pris Rocker och kolla pa nar Stefan Holm badar i inlandsfjorden tillsammans med Farjestad. Ha det sa kul! Vi har tillväxt, men den går bara inte så fort frammåt. Vi ser till så alla "hänger med" istället. Vi har inte massa härjade slumområden med våld och kriminalitet som tex Rosengård. Sen slipper vi ha stämpeln Sveriges fulaste dialekt. Själv snusar jag inte, med kollar på FBK och Holm gör jag mer än gärna! Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Vi har tillväxt, men den går bara inte så fort frammåt. Vi ser till så alla "hänger med" istället. Vi har inte massa härjade slumområden med våld och kriminalitet som tex Rosengård. LOL! Och vilka styr i Malmo? Och ar det inte skandal att "harjade slumomraden" som Rosengard far finnas i det omrade med Sveriges storsta tillvaxt? Dar har vi ett bra exempel pa vad en viss typ av politik leder till. EDIT: Borde kanske dela av traden eftersom detta inte har nagot att gora med hur man lar sig imitera nagon... EDIT 2: Bra rubrik pa den nya traden dev! Citera
Beef__Cake Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Jag säger bara hur det är. Det du drar upp är en helt annan deabatt. Du trivs där vi trivs här, något mer behöver inte sägas. Även om jag aldrig kommer förstå hur Sverige kan tillåta att Danmark ska få ha ett litet landområde hos oss. Citera
eloge38 Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Kan upplysningsvis informera om att Skane ar Sveriges folkrikaste och ekonomiskt mest inflytelserika landskap. Vi har dessutom flest platser i riksdagen samt den storsta tillvaxten i landet. Och alla är sverigedemokrater Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Kan upplysningsvis informera om att Skane ar Sveriges folkrikaste och ekonomiskt mest inflytelserika landskap. Vi har dessutom flest platser i riksdagen samt den storsta tillvaxten i landet. Och alla är sverigedemokrater Nej då. Det är bara i arbetarkommunerna(!) som SD gick bra i valet. 22% i Landskrona är naturligtvis fruktansvärt oroväckande. Det enda det pekar på är väl iofs att folk är missnöjda med den politik som förts fram till valet. Citera
Albert Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Det enda det pekar på är väl iofs att folk är missnöjda med den politik som förts fram till valet. Tycker det pekar mer på att ni är dumma i huvudet. Värmland vs Danmark 1-0 PS Världens renaste hembränt hittar man i de värmländska skogarna ds. 2-0 EDIT: Förutom rotvältskan ni snackar och uttrycket "inte för allt smör i småland så skulle jag..." samt hobbynazisterna - vad har ni kvar då? Citera
sorkenkk Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Degerfors IF då? Där har ni något att vara stolta över! Citera
cheunce Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Tycker det pekar mer på att ni är dumma i huvudet. Antar att du menar att alla Skåningar är dumma i huvudet? Det säger kanske en del om dig? Annars går det bra att byta ut ni mot du. Citera
cheunce Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Vi har Färjestad som krossar Malmö ganska hårt. Sen har vi svenska invånare också.... Som jag alltid har sag "Skåningar ska inte spela ishockey" Citera
Albert Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Antar att du menar att alla Skåningar är dumma i huvudet? Det säger kanske en del om dig? Jag menade det inte men ja, jag tycker det ;) Citera
Albert Postad 19 September , 2006 Författare Rapport Postad 19 September , 2006 Som jag alltid har sag "Skåningar ska inte spela ishockey" Skåningar ska sitta inlåsta bakom lås och bom så att deras foliehattar inte råkar blåsa av. Citera
Beef__Cake Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Vi har Färjestad som krossar Malmö ganska hårt. Sen har vi svenska invånare också.... Som jag alltid har sag "Skåningar ska inte spela ishockey" Ska och ska, de får ju försöka iaf...även om det inte varit så lyckat än. De är ju trots allt tillbaka till Elitserien....även om mkt talar för en placering långt ner i träsket. Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 EDIT: Förutom rotvältskan ni snackar och uttrycket "inte för allt smör i småland så skulle jag..." samt hobbynazisterna - vad har ni kvar då? Rotvalskan? Varmland ar nog det landskap i hela Sverige dar folk i allmanhet pratar bredast dialekt. Att ni sedan ar sa inavlade och likt stockholmarna har sa bristande allmanhbildning att ni inte begriper andra dialekter ar en annan sak. For att svara pa din fraga: Tja, Skane ar det enda sjalvforsorjande landskapet i Sverige sa vi skulle ha bra mycket mer kvar an vi har nu. Utan oss skulle ni fa grava efter rotter i skogen. Ni kan ju inte ens halla boskap i ert lilla reservat da rovdjuren tar dem. Ni klarar inte ens av att satta er over djurriket! Vad har ni forresten for fotbollslag i Varmland? Har ni ens nagot? Nej, tankte val det. Citera
cheunce Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Som jag alltid har sag "Skåningar ska inte spela ishockey" Skåningar ska sitta inlåsta bakom lås och bom så att deras foliehattar inte råkar blåsa av. Behövs inte. Jag har häftat fast min i huvudet Citera
Staahla Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Ironin flödar. Först trodde jag faktiskt att ni menade allvar med era påståenden om att Skåne och/eller Värmland skulle vara existensberättigade. Sen insåg jag dock hur absurt det vore att hävda att något av de landskapen ska ha en plats i ett framtida Sverige. Citera
Jennez Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Ironin flödar. Först trodde jag faktiskt att ni menade allvar med era påståenden om att Skåne och/eller Värmland skulle vara existensberättigade. Sen insåg jag dock hur absurt det vore att hävda att något av de landskapen ska ha en plats i ett framtida Sverige. Jag ser garna ett sjalvstandigt Skane! Tyvarr ar det hogerradikala grupper i det har landskapet som har tagit den saken pa sin agenda... Vi hade klarat oss sjukr bra utan resten av Sverige... "Var ska ni fa el ifran da?" brukar motfragan bli. Barseback era tomtar! Man oh man... ett fritt Skaneland... da hade man kanske kunnat flytta hem igen... *drommer sig bort*... For ovrigt kan man finna Skaneland pa FN:s lista over ockuperade omraden da ni dumma svenskar fortfarande inte annekterat oss! Och om vi nu tvunget maste vara en del av Sverige sa ser jag helst att Varmland (och kanske Jamtland ocksa) forsvinner fran kartan. Citera
Recommended Posts