kraclob Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Serietips: Psych Filmtips: Kiss Kiss Bang Bang Citera
theForce Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 För lite oldschool "humor" är The Erotic adventures of Zorro från 1972 värd att kolla upp Citera
Willy_Wonka Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Har en hel del tips på sköna serier: Entourage Invasion Prison Break Lost Dexter Jericho Weeds 24 och några filmer: Brick Battle Royale Memento Mystic River Citera
chapman Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 jäklar vad alla tjatar om dexter nån som kan berätta vad det handlar om i korta drag?Har kollat igenom Dexter S1 nu, grymt bra. Även rome S2 är riktigt bra, håller samma klass som S1. Fler tips välkommnas. Citera
demogorgon Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Entourage Friday Night lights The Shield Citera
eurythmech Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Varför inte bara kolla på vilka som är populärast via nån nedladdningstjänst och se dom, eftersom ni alla gillar exakt samma saker? Citera
BjornL1491910513 Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Verkar som om många har missat att se Gudfadern Citera
Nidson Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Varför inte bara kolla på vilka som är populärast via nån nedladdningstjänst och se dom, eftersom ni alla gillar exakt samma saker? Och själv rekommenderar du... Tv4-serien House och den Oscarsvinnande och av alla jättehyllade La Vita e Bella. Citera
The Grand Bark Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Konsten att älska med en neger utan att bli utmattad. Citera
eurythmech Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Och själv rekommenderar du... Tv4-serien House och den Oscarsvinnande och av alla jättehyllade La Vita e Bella. Finns det öht dramaserier på tv som inte är mainstream? Jag är ju dock inte som alla andra, som gillar Weeds och Shark för att jag gillar House, så jag förstår inte vart du försöker komma. Och ÅH NEJ, jag gillar La Vita e Bella! En oscarvinnare. Det var åtminstone för bästa engelskspråkig Seriöst, jag är inte förutsägbar, det är alla i den här tråden. Citera
chapman Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Seriöst, jag är inte förutsägbar, det är alla i den här tråden.Hehehe, faan vad söt du är. Kul med folk som vill poängtera att dom är unika. Citera
eurythmech Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Hehehe, faan vad söt du är. Kul med folk som vill poängtera att dom är unika. Ehm, nja men jag pressades. Ville bara uttrycka min fascination över att ni alla är sinsemellan utbytbara. Citera
azN- Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Scrubs - Bästa serien alla kategorier. Citera
dr noob Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Serien som förmodligen aldrig kommer överträffas -MIAMI VICE Nedrans bra serie (plus div. filmer) -Trailer park boys. Hyfsad serie - Reno 911. Sen får man såklart inte glömma "The Office". Citera
LazarusS Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Scrubs - Bästa serien alla kategorier. Du har helt rätt! Grymt skön serie. Jag slår ett slag extra för The Office, mr. Brent är så ruggigt pinsam att man måste ha skämskudden redo hela tiden. Klockers!!! Filmtips: Smala Sussi. Rätt skruvad svensk komedi med Bengt "Hajk" Alsterlind i en av birollerna. Allt är förlåtet Bengt. //Lev väl. Citera
Dante Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 Jag vill pusha för serien "Profit" som visades under mitten av 90-talet.. Tyvärr gjordes bara 8 avsnitt av serien då den ansågs lite magstark för den amerikanska publiken. I huvudrollen ser vi Adrian Pasdar (aktuell som Nathan Petrelli i Heroes) som Jim Profit. Jim hade en lite annorlunda uppväxt, han bodde i en flyttlåda från det mutlinationella företaget G&G framför en TV som var påslagen 24timmar om dygnet. Detta resulterade i en stor portion psykisk ohälsa samt en besatthet av G&G-familjen. Vi får följa Profit som nyanställd på just G&G, där han genom utpressning, mutor, manipulation samt ett och annat mord klättrar uppåt inom företaget. Höjdpunkten i varje avsnitt är avslutningen där Jim talar in i kameran och drar någon slags (omvänd) moralpredikan innan han går och lägger sig och sover i flyttlådan. Rekommenderas starkt, går att beställa från Amazon. Citera
solat Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 entourage FTW Sträcksåg tom avsnitt 12 på Säsong 3 när jag var sjuk härom veckan. Väldigt underhållande! Citera
MacDaddy Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Ni som gillar the office kan kolla in Extras. Citera
Albert Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Såg Lonesome Jim här om dagen och den var riktigt bra! En film i min smak. Steve Buscemi som står för regin. Citera
Recommended Posts