ankan666 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Jag fick tips om en serie där man hade byggt en stad med en massa forskare. Det fanns visst nån elitskola i närheten. Någon som vet vilken det är(serien alltså)? "Eureka" tror jag att den heter. Citera
chapman Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 "Eureka" tror jag att den heter.Ahh tackar, det måste vara den. Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Om någon har missat La Vita e Bella, eller hur den nu stavas, så öhm...sluta missa. Den är så SJUKT bra. Citera
eyedol Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Millennium Några år på nacken men en riktigt bra serie, ganska mörk men man får möjlighet att tänka till själv. Lance Henriksen gör rollen som Frank Black väldigt bra. Tre säsonger, den sista är dock inte lika bra som de två första. Citera
Ekenstar Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Den har nämnts tidigare men jag nämner den igen. Dexter är en grymmt bra serie med en "god" seriemördare i huvudrollen. Såg alla tolv avsnittet söndag och måndag, gick inte att vänta på att se nästa avsnitt Based on Jeff Lindsay's novel "Darkly Dreaming Dexter," this new crime thriller tells the story of a strange man named Dexter Morgan. Once an abused and abandoned child, Dexter is now a successful forensics pathologist...but lurking just beneath his charismatic personality is a terrible truth. Dexter has corralled his innate homicidal urges into a closely guarded second career: He hunts down and brutally murders those vicious criminals who have managed to avoid the clutches of the law. Citera
crazy99 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Gamla godingar: Kung fu husle Shaolin soccer Equilibrium Nyheter: The Illusionist Citera
Appel Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Dexter är jäkligt nice!! Är även tokig i House samt Heros! Sen är jag ju Sci-Fi nerd. Men där behöver jag ju knappast göra ngr utlägg Citera
kisscool Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Här är några av mina favorit filmer & serier.. Film: Donnie Darko, Shawshank Redempt, Fight Club, Zoolander, Anchorman, The Departed, Layer Cake, Crank, Clerks 2 Serier: Heroes, Prison Break, Two And a Half Men, Family guy, Lost, American Dad, Simpsons, O.C, Oz, My Name is Earl, Friends, Spin City, Heist, Fresh Prince, Scrubs, Entourage, Poker After Dark, High Stakes Poker osv...... Jag följer allt för mkt serier Citera
eurythmech Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Tråden borde heta "Allt om mainstream" iofs. Citera
jezaja Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Tråden borde heta "Allt om mainstream" iofs. Den har ingen ambition att vara icke-mainstream heller utan tips om filmer/serier. Nu tvingade du mig att förklara vad rubriken innebar i ännu en helt onödig post. Håll dig ifrån den här tråden i fortsättningen. Citera
Hemdhes Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Just nu: The Pursuit of Happyness - fantastisk Clerks 2 - sjuk The Departed - bra Citera
jaroiten Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Friday Night Lights Grym serie och film. Citera
Suppe Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Playa del Sol på svt, första delen var riktigt rolig. Hoppas att jag inte är för mainstream för tönten eurythmech. Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Dead or Alive filmen får inte missas. Citera
Bodinarn Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Pan´s Labyrinth - underbar film, kommer på bio i sverige i februari, se den.. Citera
DaPine87 Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 jäklar vad alla tjatar om dexter nån som kan berätta vad det handlar om i korta drag? Citera
sorkenkk Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 jäklar vad alla tjatar om dexter nån som kan berätta vad det handlar om i korta drag? En seriemördare som jobbar med att undersöka brottsplatser där andra seriemördare slagit till. :] Citera
Chipleader_87 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Med tanke på att detta är ett pokerforum är det relativt konstigt att ingen tipsat om serien Las Vegas än. Handlar iofs inte så mycket om poker men utspelas ju ändå i the mecka of gambling. Citera
Verbal__Kint Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Har man inte sett Riket I o II så borde man göra det. Finns nån amerikansk remake på den som dock suger rejält hårt. Ernst Hugos bästa insats någonsin. Citera
MacDaddy Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 -Vita Huset -Studio 60 -Extras -Filmen Crank. Citera
Nidson Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 "Barnet" (l'enfant) - riktigt bra och välspelat drama. "The squid and the whale" var jag tveksam till på förhand, men det var en riktigt skön film rakt igenom, det finns inget skäl att inte se den. Citera
edsf Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Har inte lyckats fatta tycke för särskilt många serier förutom Lost, den tycker jag är helt underbar på alla sätt. Citera
greywolf Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 M.D House ! ser inte på mycket serie men fastna direkt för HOuse Citera
Recommended Posts