kajse Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 När jag ska installera valfri cryptoklient får jag felmeddelandet: " Failed to register UA!". Någon som vet vad det handlar om? Citera
garpen Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 När jag ska installera valfri cryptoklient får jag felmeddelandet: " Failed to register UA!". Någon som vet vad det handlar om? Inte admin på datorn? Citera
Lunkan88 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Postad 1 Augusti , 2006 Är CryptoLogic-nätverket alltid väldigt tight på full ring FL $1/$2 och uppåt eller är det bara i början av varje månad då bonusen kan tas på nytt? Citera
Cyklop Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Vad hände med 25k added MTT på Crypto? Den kom igång men efter ett tag avbröts den. Skinnet kunde inte ge någon direkt info. Citera
pimpout Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Prispengarna verkar ha blivit splitade. Citera
ErikJ Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 ? Jag har inte fått något iaf, inte ens pengarna ja reggade me. Citera
pimpout Postad 17 September , 2006 Rapport Postad 17 September , 2006 Jag fick iaf en 80 dollar tillbaks... Citera
ulaf Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Jag kan inte komma in i klienten (sun poker), får upp felmeddelandet att "datorn inte kan connecta till servern och att jag ska försöka igen inom 10 minuter" i mitt mozillafönster. Är det mina inställningar som gör att jag inte kommer in? Citera
Ekenstar Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Jag kan inte komma in i klienten (sun poker), får upp felmeddelandet att "datorn inte kan connecta till servern och att jag ska försöka igen inom 10 minuter" i mitt mozillafönster. Är det mina inställningar som gör att jag inte kommer in? Jag kommer in på Sun. Citera
ulaf Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Aj då, då får jag se till min burk. Citera
ulaf Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 Detta skrev jag i en annan tråd, men den verkar inte visas på förstasidan så jag drar en rövare och postar här också. Hej hopp Har problem sedan annan medlem i hushållet installerade mozilla firefox. Jag kan inte logga in på pf.nu från mozilla, och när jag ska köra min crypto-klient, sun poker, får jag upp detta meddelande i webläsaren: Network Status You are seeing this page as your computer is unable to connect to our game server. Please try again in 10 minutes. Thank you for your patience. Har mailat supporten för sun poker, men får bara standardsvammel tillbaka, är det nån här som har nån aning? Citera
BjornL1491910513 Postad 17 November , 2006 Rapport Postad 17 November , 2006 Något som vet vad en kopia av Bank statement innebär som använder/använt Ecash direct? Typ t.ex om man är på Swedbank så måste man print screen på ens bankkonto eller vars är det tänkt att jag ska printa? Och vad är vitsen med att man måste ringa dit? Citera
decoy Postad 21 November , 2006 Rapport Postad 21 November , 2006 Tydligen har Crypto-nätv. avskaffat PIN-koden helt. Jag fick reda på det av en ren tillfällighet - efter att ha väntat i två veckor...!! Citera
Zyr Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Brukade spela 8-11 bord på crypto, men nu i den nya klienten känns det omöjligt att spela mer än 4. Funkar bra i början, men efter nån halvtimme/timme börjar borden lagga efter och man blir konstant autofoldad->sit-out. det är framförallt vid showdown det hänger sig, i stora potter där man själv är med hänger sig bordet sig nästan alltid efter allas kort har vikts upp Hjälper lite att stänga ner pokerace hud, men inte mkt. Trycker jag CTRL+ALT+DEL och kollar CPU:n pendlar den mellan 95-100% när jag spelar. någon här som brukar spela mer än 4 bord på crypto med eller utan problem? Citera
Ekenstar Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Kan det inte vara nåt problem med pokertracker? Flyttar du processed handhistorys så att programmet inte försöker importera samma hhs igen och igen? Har du testat att köra en hel session helt utan pokertracker? Citera
Mr Zero Postad 19 December , 2006 Rapport Postad 19 December , 2006 Har du kryssat i "Do not auto-rate this player" på dig själv? Ingen annan spelare som du har väldigt många händer på? Citera
Kvint Postad 20 December , 2006 Rapport Postad 20 December , 2006 Jag spelar 4 bord på Crypto och använder PT +Ace Hud och har också problem med disconnects. Händer kanske 2-3 ggr per timme. Oftast hinner man tillbaka innan handen foldas, men det är jävligt störande. Hade inte samma problem innan deras uppdatering. Tyvärr är dessutom den nya layouten mycket sämre än den gamla. Spelar jag utan PT så flyter det bättre, men det vill man ju inte göra. Citera
spinner Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 Har problem med att få pokertracker att fungera överhuvudtaget nu! Jag hittar överhuvudtaget inga handhistorys sedan några dagar tillbaka. Klienten har ju fått en ny uppdatering, (vilket i och för sig sker var och varannan vecka numera), så jag hittar ju händerna i den inbyggda "hand-history"-delen. Men några vanliga txt.filer hamnar inte på datorn. Någon som vet var de hamnar med den nya uppdateringen, eller har någon aning om vad som händer??? Citera
Isha Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 spinner, gå in på den inbyggda hand historyn -> tools -> options. Där kan du ställa in var och hur länge dina hhs ska sparas. Citera
spinner Postad 24 Februari , 2007 Rapport Postad 24 Februari , 2007 spinner, gå in på den inbyggda hand historyn -> tools -> options. Där kan du ställa in var och hur länge dina hhs ska sparas. Tack, men det vet jag. Problemet är att den enda filen som sparas är txt.log (som är 1 kb stor), och den innehåller bara informationen hur många dagar jag vill spara händerna... Har dessutom provat att installera om skiten. Citera
Cyklop Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Crypto har laggat ganska mycket den senaste tiden. Det kan bli stop mitt i en hand och komma igång igen efter ett par minuter. Ibland presenteras en pop-up med info om "technical difficulties". Råder alla att inte spela där förrän de löst problemet. Citera
Tompa66 Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Nån som kan förklara vad den nya rakeback strukturen på cryptonätverket innebär:roll: ,, misstänker att det är en försämring,,, Iallafall för en som mig som bara lirar ca200-300MPPS i månaden,, innebär det då alltså att jag går från mina 35% till enbart 20 som deras nye rakeback innebär,,, eller vad menar dom med New Rakeback rules from the 1st July 2007 Rakeback levels Rakeback will now be paid on Net Rake (calculations as follows).. Total Poker Player rake minus 22.5% (Administrative fees) equals Net Rake Rakeback will also be paid on a tiered structure... Dependant on the MPP’s obtained in the Rakeback period the percentage Rakeback will go up The entire Rakeback will be paid on the highest tier obtained during the period Rakeback will from now onwards only be paid by InterPoker and not by any third party. The Rakeback tiers are as follows: BI – MONTHLY PAYMENTS Paid on the 1st & 15th of each month (unless weekends) Minimum MPP Maximum MPP Net Rakeback Equivalent Gross Rakeback 0 249 20% 15.5% 250 1,249 30% 23.25% 1,250 2,499 35% 27.13% 2,500 3,999 40% 31% 4,000 5,499 45% 34.88% 5,500 And above 50% 38.75% We are excited to provide you with this new rake back plan, which will make InterPoker an even better place for you to play! Citera
DrRoland Postad 12 Juni , 2007 Rapport Postad 12 Juni , 2007 Ja, inte är det någon förbättring iaf. (Utom möjligen för ett fåtal highrollers som lirar in en 4-5000MPP/mån) De har lagt till en administartationskostnad på 22,5% av rakebacken som du kommer få. Om du hade 30% rakeback förrut så kommer du få 23,25% rakeback efter den 1july (0,3x0,225=0,0675. ->0,3-0,0675=0,2325) Jag rakade 122$ i maj för en rakeback på 36,7$ vilket kommer att ge mellan 8$-16$ mindre/mån beroende på om man kör 250MPP eller 500. Ingen ekonomisk katastrof, men alla försämringar är dåliga. Citera
elakemans Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Interpoker har gjort försämringar i etapper men denna är rent ut sagt bedrövlig. Så här skriver Henrik Nilsson, "Revolutionary Head of InterPoker" "We believe that this structure will enhance the poker network and our player’s experience. These rules listed below are aimed at making InterPoker the best room on the net for everyone." Hur han kan få det till att genom att försämra villkoren för spelarna gör pokernäteverket mer attraktivt är för mig en gåta.... Administrationsavgift på 22,5% är helt barockt. För min del gör det cirka 500-600 dollar per år och dessa pengar vill jag inte betala i form av en "administrationsavgift" Citera
Seriks Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Att gå från gross rake till net rale låter inget vidare. Om man lirar för över 11000 mpp varje månad blir det en försämring oxå då?? Citera
Recommended Posts