richardd Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 900€ på NL50 på super fyllan, tror det var under 1-3timmar kommer ihåg att jag testade hur det var att vara "Loose agressive". Den "bakfyllan" varade i dagar kan jag säga... Citera
whosyourdaddy Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 8 inköp á $5k. Alltså 40k? Just precis. Dollars. Har dock aldrig haft en dag över $5k i vinst, besitter madskill tiltbeteende . Citera
ZILLOW Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Postad 12 September , 2006 900€ på NL50 på super fyllan, tror det var under 1-3timmar kommer ihåg att jag testade hur det var att vara "Loose agressive". Den "bakfyllan" varade i dagar kan jag säga... haha shiit det där har man med gjort Kom hem på fyllan enång och fylleslaska bort 800$ på 1/2 borden kunde knappt sitta på stolen och tungan hängnde som en slips men spela skulle man snacka om ågren.. Never ever again! Citera
bLaZzerK Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 ... på vilken nivå? Omkring $5/10. Citera
Looseweak Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Frn €1000 till €300. NL100, NL50 + turneringar Citera
jello Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 $11 000 på en kväll/natt. Nykter bakfylla dagen efter. Citera
Hnk Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 -16 000 $ Det är dom tunga dagarna som gör att man blir en bättre pokerspelare. Citera
jelle Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Tack för en läsvärd tråd i svåra tider!!! Grymt skönt att läsa när det egna självförtroendet vacklar. Ska nog ta å bokmärka den inför kommande prövningar. Personligt all time low vet jag inte exakt eftersom klienten å datorn stängs ner illa kvick sådana gånger men skulle tippa 350 euro på 0.25/0.5 på ett par timmar..... Citera
Zyr Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 -12 inköp tror jag, NL200, annars backar man väl runt 10 inköp på en dag någon/några gånger i månaden Citera
P_kungen Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 1177$ på 1/2 ikväll! jisses vad det svider. Vad är eran värsta förlust session? Över $3000 back på 1/2 tror jag är värst i antal buyins. Grov tilt var det wow det är i sådana stunder man börjar tvivlat fall man överhuvudetaget kan spela poker. Vad hände sen hämta du tillbaka cashen senare el? Jodå, jag lever på poker Citera
ZILLOW Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Postad 12 September , 2006 -12 inköp tror jag, NL200, annars backar man väl runt 10 inköp på en dag någon/några gånger i månaden Va!? menar du det!? 10 inköp flera gånger i månaden? jisses vad har du för bankrulle? om du går pluss så måste du ha sjuka svängningar Citera
mariani Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Ujuj vågar inte skriva mitt Inget o skämmas för om man inte vet var man ska ta vägen efter 2 inköp back PS En som vet. Bara så ni vet så finns det inget mer tiltande än när en person grämer sig o whinar som *** över en 2 inköps-förlust när man själv precis skottat o torskat 10+ inköp Citera
mariani Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 -12 inköp tror jag, NL200, annars backar man väl runt 10 inköp på en dag någon/några gånger i månaden Va!? menar du det!? 10 inköp flera gånger i månaden? jisses vad har du för bankrulle? om du går pluss så måste du ha sjuka svängningar Räknar man med skottningarna så är ju 10 inköp några ggr i månaden en bagatell Citera
Mr.Tony Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Ujuj vågar inte skriva mitt Inget o skämmas för om man inte vet var man ska ta vägen efter 2 inköp back PS En som vet. Nu förstår jag ingenting Citera
Master M Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 -12 inköp tror jag, NL200, annars backar man väl runt 10 inköp på en dag någon/några gånger i månaden Va!? menar du det!? 10 inköp flera gånger i månaden? jisses vad har du för bankrulle? om du går pluss så måste du ha sjuka svängningar De flesta pokerspelare är inte medvetna om hur mycket tur de egentligen har. Det finns väldigt många spelare - även på högre nivåer - som surfar på en våg i ett mer eller mindre konstant lyckorus. Vissa upplever riktigt psykiskt påfrestande downswings, vissa tror att de upplever dem och andra upplever dem inte. Visst kommer variansen komma i kapp alla, men långt ifrån i samma utsträckning. Allting är relativt. Vad jag försöker få sagt är att för vissa är en downswing på 10 inköp ngra ggr per mån inget speciellt och detsamma gäller förstås dina 6 förlorade inköp under en dag. Medan för andra (som oftast är helt omedvetna om att varians i så här stor grad existerar, och som lever i tron om att de är jättebra pokerspelare), är 10+ förlorade inköp i rad overklighet och icke existerande. Detta är ett orättvist faktum, men det är bara att acceptera. Se istället till att ha råd att förlora. Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 -12 inköp tror jag, NL200, annars backar man väl runt 10 inköp på en dag någon/några gånger i månaden Va!? menar du det!? 10 inköp flera gånger i månaden? jisses vad har du för bankrulle? om du går pluss så måste du ha sjuka svängningar Poker innebär per definition sjuka svängningar. Jag spelar visserligen SnG, men 10 inköp är vardagsmat. 56 inköp händer ibland också. Inte på en dag då iofs. Kommer ihåg en dagboksskribent. Han hade som mest backat ett halvt inköp. Citera
danielfroberg Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Kommer ihåg en dagboksskribent. Han hade som mest backat ett halvt inköp. Jag backar halva inköp mest hela tiden... Citera
summlan Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 42 inköp under tre veckors tid. Citera
whosyourdaddy Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 42 inköp under tre veckors tid. Inte funderat på att lägga ner pokern? Även om du är nere i en downswing så brukar man inte torska 42 raka inköp under 3 veckor. Ta en paus från pokern och sluta tilta. Citera
Zyr Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 jag är nog back 15 inköp över mina senaste 40 000 händer, är nog den värsta downswingen jag varit med om Citera
Jeppann Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 6 inköp på NL200 vid första försöket att gå upp i nivå, och detta på ett fåtal timmar. Följande dag ytterligare 4 inköp. Tungt att kliva tillbaka till nl100 grinden o behöva vinna 20 inköp för att ta tillbaka 2 dagars oflyt ^^ Citera
Tude Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 FYLLETILT.... Skulle visa en polare hur enkelt det va att vinna på poker satte mej ner på 10/20£ på Sportingbet (spelade då 2/4) Bluffade bort två inköp, dumsynade 1 o blev utdragen på 2 det va inte kul att vakna! (Detta var den siste i månaden. Var 100k sek plus denna månad tjoff bye bye) ALDRIG MER FYLLETILTA! O så kom nästa månad Vilket datum?....Jo den siste ohhh ballt spela poker 10/20 ser saftigt ut höll mej dock till $ borden WOW...2 timmar senare 6 inköp borta. (Jag var även 100k sek plus denna månad) Hahaha har satt alkolåst på 10/20 borden men på 2/4 vinner jag som fan så fylletilten ska man inte sluta med... Citera
Recommended Posts