DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Ja, vart finns dem? Det enda jag vet är att dem inte finns på WPX Dem nivåerna jag tänker på är 1/2 och 2/4 fixed SH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Ja, vart finns dem? Det enda jag vet är att dem inte finns på WPX Dem nivåerna jag tänker på är 1/2 och 2/4 fixed SH när jag spelade 5/10 där tyckte jag att de var de tightaste och vekaste jag någonsin mött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2006 Ja, vart finns dem? Det enda jag vet är att dem inte finns på WPX Dem nivåerna jag tänker på är 1/2 och 2/4 fixed SH när jag spelade 5/10 där tyckte jag att de var de tightaste och vekaste jag någonsin mött. så var det inte på 2/4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Crypto har väldigt många bonushoror på de nivåerna som foldar bara man tittar på raiseknappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 B2B känns ju lite tajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legance Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 har du börjat spela FL ? jag har själv börjat med FL lite seriöst precis och själv spelar ja på ongame o där är dom rätt värdelösa :> spelar 1/2 just nu 2/4 snart i hope fina bananer där me så.... samma nivå på FL typ då dapine som mig säg till ifall du vill tjöta lite nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Du hittar ju inte vekare motstånd annat än på wpx! Bara massa weak-tighta 2+2are som är nöjda när de går +-0 på spelet, de har ju rakebacken! Det räcker att du tre-betar preflop och de tror automatiskt att du har AA och foldar på nästan vilken flop som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 B2B har svagaste spelarna... skaka av dem med en re-raise. Lätt att dominera borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts