DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Ja, vart finns dem? Det enda jag vet är att dem inte finns på WPX Dem nivåerna jag tänker på är 1/2 och 2/4 fixed SH Citera
heltok Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Ja, vart finns dem? Det enda jag vet är att dem inte finns på WPX Dem nivåerna jag tänker på är 1/2 och 2/4 fixed SH när jag spelade 5/10 där tyckte jag att de var de tightaste och vekaste jag någonsin mött. Citera
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Ja, vart finns dem? Det enda jag vet är att dem inte finns på WPX Dem nivåerna jag tänker på är 1/2 och 2/4 fixed SH när jag spelade 5/10 där tyckte jag att de var de tightaste och vekaste jag någonsin mött. så var det inte på 2/4 Citera
Svinto Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Crypto har väldigt många bonushoror på de nivåerna som foldar bara man tittar på raiseknappen. Citera
legance Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 har du börjat spela FL ? jag har själv börjat med FL lite seriöst precis och själv spelar ja på ongame o där är dom rätt värdelösa :> spelar 1/2 just nu 2/4 snart i hope fina bananer där me så.... samma nivå på FL typ då dapine som mig säg till ifall du vill tjöta lite nån gång Citera
ski_punk Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Du hittar ju inte vekare motstånd annat än på wpx! Bara massa weak-tighta 2+2are som är nöjda när de går +-0 på spelet, de har ju rakebacken! Det räcker att du tre-betar preflop och de tror automatiskt att du har AA och foldar på nästan vilken flop som helst Citera
Anderssson Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 B2B har svagaste spelarna... skaka av dem med en re-raise. Lätt att dominera borden Citera
Recommended Posts