Gå till innehåll

Kröning av PF.nu's bästa signatur

Recommended Posts

Postad
Om Sansrom's avatar.

Forumets största loser skrev något skit

Psatiws signatur är ungefär lika rolig som hans personlighet. Tänk typ en korsning av Laila Freivalds, Margareth Thatcher, Bo Lundgren och en dövstum cockerspanielvalp med två ben.

• Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag ändrar min signatur nu efter en t-shirt Nicklas Gustavsson hade på sig igår. OBS! Nominerar inte mig själv.

Fyfan vilken jävla bra tröja. Man vet ju att man hade tagit livet av sig för länge sedan om det inte vore så att det vore en så jävla enorm förlust för hela världen ifall jag dog... ;)

Ja, hysteriskt kul måste jag säga. Vem är denne geniale Nicklas Gustavsson? Borde man veta det?

Han är Sveriges bästa turneringsledare. Har varit TL för SM, EPC m.m m.m. Han är dessutom TL för Student-SM just nu. För övrigt är han skådespelare och har synts till i nån Wallander-film. Enligt egen utsago får han mest roller som mördare och/eller våldtäktsman.

T-shirten var iaf ett unikum värt namnet. Iskallt, klockrent och hysteriskt roligt! :lol: Det var tydligen en "författarkompis" till Nicklas som egenhändigt komponerat plagget.