SunTzu Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Kunde han inte tagit en lite snygg väska ist ? Sluta tilta mig! Ångesten börjar komma eller hur? Dom där tankarna... "Hur fan kunde jag calla där?!" "Hur fan kunde jag stöta på den där kossan?!" "Hur fan kunde jag köpa den där handväskan?!" Citera
Flodan Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Köpte du en tröja utan hål på armbågarna när du ändå hade plånkan framme? Eller ska det se ut sådär? Citera
TheEmbassy Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Pengar och smak går sällan hand i hand. Citera
Jessica Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Varför har du dolce Gabbana bakgrund om du handlat LV ? Btw köpte du keepball väskan? Sjukt bra o ha som reseväska, speciellt den helsvarta. Citera
Liza Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Köp Dior nästa gång, och langa upp bilder som jag kan dregla över!! /"Anonym Bagoholic" Citera
9-LIVES Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Tråkigt att åka på sådana beat's. Ibland kan man nästan tro att livespel är riggat 55:an känns ju jävligt sur, att du dessutom får in Kungen på river är som ett slag under bältet. Q9 var också rätt sjuk. Men du får i alla fall lycka till med fortsatt kämpande om en EPT-titel. Det här är nog en av de bästa pokerbloggar jag läst Citera
maltis2 Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Tråkigt att åka på sådana beat's. Ibland kan man nästan tro att livespel är riggat 55:an känns ju jävligt sur, att du dessutom får in Kungen på river är som ett slag under bältet. Q9 var också rätt sjuk. Så går det när man bara dricker cola light........ Citera
iremmats Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Finns hur många bilder som helst från alla events på http://www.ccc.co.at/v1/infusions/gallery/gallery.php Citera
cassano Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Frågan är om man kan gå bättre än du gör just nu. Stort grattis till alla vinster! Citera
gaffeltrucko Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Vilka summor talar vi om mats? Vad gav 3e platsen och hur mkt betalade din polares förstaplats till dig? Citera
TheEmbassy Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Vilka summor talar vi om mats? 1:a gav 13.015 Euro 3:a gav 7.990 Euro Citera
9-LIVES Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Snygg T-shirt Ja som tusan! Hur får man tag på dessa? finns de till försäljning? Citera
Nusseman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Snygg T-shirt Ja som tusan! Hur får man tag på dessa? finns de till försäljning? Nej, de finns inte till försäljning men du kan få en som signupgoodie på några av forumets partnersiter (bl a pacific och paradise om jag inte missminner mig) eller du kan "köpa" den i poker.ses vip-shop om de till exempel vinner lottdragningen för dagens fråga. Citera
fredde80 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Snygg T-shirt Ja som tusan! Hur får man tag på dessa? finns de till försäljning? Nej, de finns inte till försäljning men du kan få en som signupgoodie på några av forumets partnersiter (bl a pacific och paradise om jag inte missminner mig) eller du kan "köpa" den i poker.ses vip-shop om de till exempel vinner lottdragningen för dagens fråga. Jag har vunnit en sån lottdragning o har en sån biljett... finns den i ganska många X följt av ett L? =) Citera
Nusseman Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Jag har vunnit en sån lottdragning o har en sån biljett... finns den i ganska många X följt av ett L? =) Jag har några med två X och ett L, så om de inte är slut är svaret "JA" Citera
Skanke Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 En sån där macka pär de åker på har jag för mig kostar en rejälslant, verkar hyfsatmysko att man vill ha en förvisso Citera
9-LIVES Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Asgarv! Killarna med hjälm hahaha Vem är det som står och speglar sig? Lyckades ni få med er en av dem hem? Citera
iremmats Postad 4 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Asgarv! Killarna med hjälm hahaha Vem är det som står och speglar sig? Lyckades ni få med er en av dem hem? Det är Ogredani i handukarna.. lol Citera
ogredani Postad 4 Oktober , 2006 Rapport Postad 4 Oktober , 2006 Jag speglar mig inte! Jag letar ett fint plagg att bära! Citera
RaoulDuke Postad 5 Oktober , 2006 Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Grattis till klonkarna! Hur mycket blev det? Citera
ogredani Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Hur mycket blev det? För min del: Buy-ins: - €3.940 Vinster: + €13.015 Netto: + €9.075 För Mats del: Buy-ins: - €6.390 Vinster: + €10.710 Netto: + €4.320 Ge och ta nån euro. Citera
Recommended Posts