Gå till innehåll

Kommentera Iremmats blogg


Recommended Posts

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om Pokerstars har använt ditt fotografi har de gjort sig skyldiga till ett solklart brott mot upphovsrätten. Påpeka det för dem, så kommer de säkert att ersätta dig med lite starsdollar ...

 

Jag har inte varit TLB-vinnare någon gång men jag misstänker att de ber spelaren i fråga att ladda över ett kort på sig själv, och i så fall blir det lite klurigare juridiskt skulle jag tro. Fast å andra sidan tror jag en massa utan att egentligen veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Pokerstars har använt ditt fotografi har de gjort sig skyldiga till ett solklart brott mot upphovsrätten. Påpeka det för dem, så kommer de säkert att ersätta dig med lite starsdollar ...

 

Jag har inte varit TLB-vinnare någon gång men jag misstänker att de ber spelaren i fråga att ladda över ett kort på sig själv, och i så fall blir det lite klurigare juridiskt skulle jag tro. Fast å andra sidan tror jag en massa utan att egentligen veta.

 

Om inte fotografen lämnat sitt medgivande är det ju solklart, spelar ingen roll om de har fått bilden av personen som avbildas eller någon annan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ett enkelt knep att lura de anglosaxiska kontakterna.

 

Leta upp en liten tesked och för in skaftet i jordstiftet (det ensamma av de tre) och sedan våldar man i och trycker in sladden.

 

Detta är ingen uppmaning utan bara en information :? skulle man följa instruktionerna så avbryt om din frisyr ställer sig upp och luktar bränt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...