Odrike Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Enligt er hmesida ska utbetalningar finnas på kontot efter 24h. Det har snart gått 48h, jag har inte sett några pengar. Ingen som är där under helgerna? Citera
ParadiseEric Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Enligt er hmesida ska utbetalningar finnas på kontot efter 24h. Det har snart gått 48h, jag har inte sett några pengar. Ingen som är där under helgerna? Hej, Skicka mig ett PM med lite mer information så ska jag titta på det. Mvh SportingbetEric Citera
ParadiseOscar Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 PM skickat Skicka samma till mig så ska jag titta på det om det är så att min kollega inte är online på en stund. Vi måste, trots allt, vara lediga vi också nån gång då och då. Mvh SportingbetOscar Citera
Odrike Postad 9 September , 2006 Författare Rapport Postad 9 September , 2006 Tjoho jag har fått mina stålar. Tackar... Citera
XippeX Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 24h regeln? har jag aldrig hört talats om. Det tog mig en vecka(5 arbetsdagar) när jag tog ut pengarna att få dom till mitt visa. Och så har det även varit för mina kompisar. Tyckte änna att det var lite långt tid för att få sina pengar. Vad e det som ska gälla egentligen? Har nu tagit ut pengar igen och hoppas verkligen inte att det dröjer tills på fredag Simma lugnt Citera
Odrike Postad 10 September , 2006 Författare Rapport Postad 10 September , 2006 24h regeln? har jag aldrig hört talats om. Det tog mig en vecka(5 arbetsdagar) när jag tog ut pengarna att få dom till mitt visa. Och så har det även varit för mina kompisar. Tyckte änna att det var lite långt tid för att få sina pengar. Vad e det som ska gälla egentligen? Har nu tagit ut pengar igen och hoppas verkligen inte att det dröjer tills på fredag Simma lugnt Jag tog ut via Neteller. Så här står det på deras sida om neteller. "Hur lång tid tar det? Pengarna ska vara på ditt Neteller konto inom 24 timmar från att vi mottagit din begäran om uttag" VISA tar längre tid. Deras hemsida säger. "Det tar 2-4 arbetsdagar innan du kan se pengarna på ditt konto." Det borde med andra ha pengarna inte senare än fredag iallafall. Citera
Odrike Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Anledningen till att jag stressade var att jag aktiverade uttagsriggen och tappade några inköp. Vips så hade jag inte pengar nog för att multitabla. Jag ville inte sätta in mer pengar förrän jag hade fått de som jag väntade på. Men när jag väl hade fått pengarna så kunde jag aktivera insättningsriggen och då vann tillbaka det jag hade förlorat. Jag tycker sportingbet gör mycket för att vara sina kunder till lags. Och har mycket snabba utbetalningar så där kan man inte klaga. OBS: det enda som är riggat är mitt psyke, så ingen tror att man är konspirations tomte Citera
Matteprof Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 24h regeln? har jag aldrig hört talats om. Det tog mig en vecka(5 arbetsdagar) när jag tog ut pengarna att få dom till mitt visa. Och så har det även varit för mina kompisar. Samma här. Tog ut lite flis nu den 24:e och idag är den 28:e och inga pengar... men men det kommer väl Citera
ParadiseOscar Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 24h regeln? har jag aldrig hört talats om. Det tog mig en vecka(5 arbetsdagar) när jag tog ut pengarna att få dom till mitt visa. Och så har det även varit för mina kompisar. Samma här. Tog ut lite flis nu den 24:e och idag är den 28:e och inga pengar... men men det kommer väl Matteprof, jag misstänker att du gjorde ditt uttag till VISA/bankkonto? Ett sådant tar vanligen 3-6 arbetsdagar. Om det, gud förbjude, handlar om en withdrawal till Neteller/Moneybookers ber jag dig skicka ett PM asap. Mvh SportingbetOscar Citera
Matteprof Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 Matteprof, jag misstänker att du gjorde ditt uttag till VISA/bankkonto? Ett sådant tar vanligen 3-6 arbetsdagar. Mvh SportingbetOscar Japp det gjorde jag eftersom jag satte in med det. Men det är ingen panik. Jag kan säga till om det inte kommit på måndag typ. Mvh Citera
Recommended Posts