Waggho Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Jag såg i ett annat forum (ej pokerrelaterat) att de hade en grupp där de samlade bra trådar i en "Best of xxx-forum"-grupp. Trådarna flyttas/kopieras dit av moderatorerna och låses för nya inlägg. Det kan handla om en bra artikel som någon har skrivit, en handanalys med många intressanta åsikter eller något helt annat. Inte särskilt mycket jobb för moderatorerna men ytterligare ett sätt (vid sidan av avancerade diskussioner) att sortera ut kvalitet från den stora kvantitet av inlägg som strömmar in nu för tiden. Vad sägs? Citera
Cleburne Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 "Best of xxx-forum"-grupp. Sponant tycker jag att ditt förslag är något överflödigt, då viktiga och bra trådar i varje grupp kan klistras i stället. Men nu över till huvudfrågan: Varför avslöja här att du hänger på porrforum? Citera
booring Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Inte särskilt mycket jobb för moderatorerna Antar att han också är moderator på porrforumet Citera
cazacu Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 jaaaaa äntligen inser ni att pokerspelare behöver en best of XXX-grupp!!! jag har jättemånga mappar på min dator och kan bidra med en hel del intressant material, proffsigt som amatör Citera
devalanteriel Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Men för fan, femåringar går ju mindre OT än ni gör. Håll er till ämnet nu. Citera
Cleburne Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Men för fan, femåringar går ju mindre OT än ni gör. Håll er till ämnet nu. Jag vill inte bli bannad eller irritera någon, men detta är stor komik. Jag kanske är barnslig, men jag höll på att skratta på mig. Citera
Waggho Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Okej, Cleburnes kommentar var lite rolig, övriga försök att spä på skämtet var väl lite mindre lyckade. Finns det porrforum förresten? I alla fall. Tanken är väl att det ska vara som en liten skattkista där allt bra samlas. Klistrade trådar är ju ofta instruktioner och viktiga meddelanden, och det är ju inte i dagsläget så att exempelvis bra handanalysdiskussioner klistras. Det skulle nog bli för kladdigt också. Jag tror att man skulle ha större utrymme i en best of-grupp än vad som ges av klistrade trådar i dagsläget. Citera
Recommended Posts