-PK- Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Om vi talar Squeeze i den här handen så trodde jag att det var självklart att det var Pre det snackades om. Jag förutsätter att det är vad Jacobmal menar med sin rubrik också. På flopp är det väl självklart att inte någon squeeze som kan förekomma i detta läge. Sen skriver du att han gör en raise preflopp för att få ut spelare, Du menar alltså att han bluffar och inte värderaisar?, isf borde det rimligen klassas som en squeeze. Citera
Sansrom Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Den här diskussionen visar att Avancerat-gruppen är den bästa uppfinningen sen färdigskivat bröd. Citera
eurythmech Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Allvarligt nu, vem var det som började stava "diskussion" med t, var det QoS? Citera
Sansrom Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Allvarligt nu, vem var det som började stava "diskussion" med t, var det QoS? Käften, jag 4-tablar. Citera
Il_Mostro Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Uppslag, syn och sedan en reraise, Mönstret är precis likadant. Arieh höjer, Raymer synar o Harrington reraisar. Whats the difference? Att det här bara är 2 spelare? Men läs handjäveln... 2 spelare på floppen, och eftersom frågan gäller hur floppen skall spelas förstår jag inte varför det pratas om squeeze. Citera
tamtaram Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Uppslag, syn och sedan en reraise, Mönstret är precis likadant. Arieh höjer, Raymer synar o Harrington reraisar. Whats the difference? Att det här bara är 2 spelare? Men läs handjäveln... 2 spelare på floppen, och eftersom frågan gäller hur floppen skall spelas förstår jag inte varför det pratas om squeeze. Vad leder fram till floppen? Vad heter Jacobs inlägg? Saken är den att Jacob gör ett squeezeplay innan floppen med en hand som inte riktigt är den som han representerar utan han hade nog hoppats att ta potten redan där och hamnar nu i ett knivigt läge. Citera
eurythmech Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Uppslag, syn och sedan en reraise, Mönstret är precis likadant. Arieh höjer, Raymer synar o Harrington reraisar. Whats the difference? Att det här bara är 2 spelare? Men läs handjäveln... 2 spelare på floppen, och eftersom frågan gäller hur floppen skall spelas förstår jag inte varför det pratas om squeeze. Misstänker att preflopspelet och fis handrange är korrelerade. Citera
Recommended Posts