eardy Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Sitter på bb med KK Jag har ca 28$ Spelet är 25nl Boardies har ca 1 inköp Har ingen read på Boardies mer än att han kan göra vådliga slowspel. Boardies raisar till 1$ UTG+2 Alla foldar fram till mig, och pokerfönstret ploppar upp medans jag sitter och kollar "dagens fråga" Jag blir jävligt glatt överraskad av min monsterhand. Tänker att vafan, lika bra att reraisa, lägger han sig får jag väl ta det. Raisar till 3$+ bb. Boardies callar. Floppen kommer Qh7h6d Jag bettar 4$, Boardies callar Turn kommer 4s Jag bettar 8$ Boardies callar River kommer 10d Jag checkar, Boardies checkar. Antar att det är för vekt att checka river, vet faktiskt inte varför den skulle skrämma mig såhär i efterhand. Kommentar? Citera
Relativitet Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Betta lite mer på varje gata så får du ut mer. Och värdebeta rivern. Du kan inte behöva sitta o vara rädd för att han slowplayar varje gång isf kan du aldrig spela en mot han.. Citera
eardy Postad 31 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Tycker jag bombar på rätt bra preflop--> turn Jag medger att jag brukar vara feg med att betta på river utan en riktigt tung hand Citera
Relativitet Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Postad 31 Augusti , 2006 Vet itne om det kan kallas att bomba med $4 bet i en $6.5 pott Där kan du lika gärna beta 5 o få ut en dollar till.. $8 på turn i en bott som består av minst $14 är inte heller så mkt bomba, Minst $10 tkr jag personligen.. Du ser det kan verkar som små skillnader men i längden tjänar du en hel del på det... Citera
Recommended Posts