Grymme Postad 1 September , 2006 Rapport Postad 1 September , 2006 Idag den 31/8 välkomnar vi; * rilleg * hjort * beachjohan * Staahla * heltok * Morbo * mattie * Bjorn_ * Vinden * jacobmal Enjoy! Smile - QoS aaah,kan inte vänta på att få se ett gäng synnerligen pedagogiska onelinerinlägg av typen "all in för f*n" av Jacobmal Citera
stackbrat Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Fler skribenter kanske behövs? Tog flera dagar för någon att svara på rilleg:s HH och det kom från en av moderatorerna (heder åt gdaily dock som jag personligen tycker borde ha avancerad pokerskribent/moderator tag).. Komigen nu? Förstår att de har mer att göra än att posta HH:s där osv men lite action iaf? Titeln ska väl inte vara enbart ett adelsmärke? Citera
jacobmal Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Fler skribenter kanske behövs? Tog flera dagar för någon att svara på rilleg:s HH och det kom från en av moderatorerna (heder åt gdaily dock som jag personligen tycker borde ha avancerad pokerskribent/moderator tag).. Komigen nu? Förstår att de har mer att göra än att posta HH:s där osv men lite action iaf? Titeln ska väl inte vara enbart ett adelsmärke? "Tyvärr kan endast användare beviljade speciell åtkomst skapa trådar i den här gruppen" Citera
Klyka Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 "Tyvärr kan endast användare beviljade speciell åtkomst skapa trådar i den här gruppen" Och därför bör fler få speciell åtkomst. Tillägg: Personligen tycker jag inte att det är nån katastrof on mån 0.01/0.02-spelare beviljas åtkomst, bara han har något att tillföra, diskuterar på ett bra sätt och inte sänker nivån. Det finns många fler än dem som är beviljade åtkomst än så länge som har lärt mig mkt. Och som kan lära mig mkt och själva få en plattform för att utveckla sina egna kunskaper. EDIT: Förstod först nu vad du menade. PM:a en mod.. Citera
beachalban Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Jättebra idé. Jag vet inte hur många skribenter ni har tänkt er men jag tycker ni ska försöka se till att det blir ganska många, så att diskussionerna kommer igång. Jag tror det finns många fler än de man först kommer att tänka på som skulle kunna passa. Vi kommer satsa på kvalitét framför kvantitet till en början. För att ge en fingervisning är det knappt att gdaily platsar. Det har iofs inte gått alltfär lång tid men antalet trådar och svar visar ändå på vad jag menade. Jag tycker det är dags att välja in ett gäng till. Hate to say I told you so, Citera
J0urneyMan Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Det finns dock ingen anledning att stressa fram poster. Själva tanken är ju att det ska vara bra innehåll istället för mycket. Låt det ta sin tid! Citera
MrZingo Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 För att det skall kunna bli en diskussion så måste det finnas säkerligen runt 100 personer som har möjlighet att posta annars kommer det bli väldigt tunt Det finns en god tanke bakom det hela, men tyvärr tror jag inte det kommer fungera Citera
Nusseman Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Vad är stressen? Vi fyller på med duktiga skribenter allteftersom de gör väsen av sig. Under tiden finns resten av forumet kvar precis som vanligt. Tanken med gruppen är inte att snabbt fylla den med skribenter och innehåll, utan att långsamt fylla den med kvalité. Citera
Miami Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Vilken rvistart det blev. Mkt imponerande. Citera
QoS Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Postad 4 September , 2006 jacobmal, my bad... nu ska du kunna njuta av gruppen! - QoS Citera
skogis_72 Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Vilken rvistart det blev. Mkt imponerande. Väldigt vad många som är negativa (för jag spårar en "viss" ironi här)! För f-n, det är finns ju miljoner trådar med mer eller mindre muppiga diskussioner, den som vill läsa mycket ordbajseri kan hålla sig dit. 1000 gånger hellre läser jag en bra analys av (ex-vis) morbo än tusen korkade "analyser" tagna ur luften av kreti och pleti.... Asbra med den nya gruppen, tycker jag! Citera
Myssion Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 jacobmal, my bad... nu ska du kunna njuta av gruppen! - QoS QoS har lyckats med konststycket att skapa en grupp som alla kan läsa i, men som ingen kan skriva i. Kommer garanterat att höja kvaliteten på forumet. Citera
QoS Postad 4 September , 2006 Författare Rapport Postad 4 September , 2006 Myssion, skills! - QoS Citera
Miami Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Tror iof det bara va skogis som inte fatta, men för att vara säker.... Jag är den nya trådens "största" fan! (efter skogis då kanske) Vill bara ha lite i den oxå. Nåja, ska sluta muppa mig i den här tråden nu. Citera
Jennez Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Skulle rent av vara bra med en "chefsredaktör", typ Jennez, som kan snickr till läsbarheten också. Fast i och för sig bryr jag mig inte, det är innehållet som är det viktiga, inte förpackningen. Men det är alltid lättare att sälja när alltihopa är perfekt! Skulle rent av vara bra med en "chefredaktör", typ Jennez, som kan snickra till läsbarheten också. Fast i och för sig bryr jag mig inte, det är innehållet som är det viktiga, inte förpackningen. Men det är alltid lättare att sälja när alltihop är perfekt! Läsbarhet fixad! (No offence) Citera
skogis_72 Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Tror iof det bara va skogis som inte fatta, men för att vara säker.... Jag är den nya trådens "största" fan! (efter skogis då kanske) Vill bara ha lite i den oxå. Nåja, ska sluta muppa mig i den här tråden nu. Ok, sorry för mitt påhopp. Jag läste ett antal negativa inlägg där foök ville ha fler skribenter för mer action, och ditt var det sista bland dem (trodde jag, eftersom jag felaktigt tolkade dig som negativ), därför fick du bli måltavla för mitt "påhopp". Ber som sagt om ursäkt då jag tydligen missuppfattat dig, men håller fast vid att man inte ska ta in skribenter bara för att öka kvantiten på gruppen. Citera
stackbrat Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Eftersom jag skrek efter action så måste jag ju passa på att säga "jippie" nu när det verkar ha kommit igång. Kul som fan att se, vettiga HH:s och (inte helt oväntat) vettiga analyser, keep it up och tack för att ni förbättrar forumet. tjipp Citera
rilleg Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 snabba updates - GBM = har semester, kommer få tillfrågan när han väljer att återvända - Nebbis = Klar men kommer ha väldigt lite tid men som ni vet har han svårt ifrån att hålla sig ifrån så han kommer kommentera en hel del är jag rädd De flesta som ingår i den här gruppen är 1000 TEXAS NL spelare och uppåt som är kända profiler här sedan tidigare så jag tror att någon vidare presentation behövs ej Sen finns d en del rötkukar med ( läs Morbo, Ramz, ja alla unga stockholmare som EN GÅNG I LIVET vunnit något) och därför får kommentera PRIMÄRT blir diskussionerna texas men JAG kommer PUSHA VÄLDIGT MKT för generella diskussioner kring starthänder och vinst maximering/förlusthantering etc där antagligen det första blir en lång diskussion kring Pocket KK PREFLOP kom med frågor här ifall något annat är oklart ( varför jag är med är antagligen för jag är bra vän med Che) Citera
Shahin86 Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Jag känner inte ens igen hälften... Tycker en presentationstråd vore bra, myshörnor rules! (= Citera
rilleg Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Jag känner inte ens igen hälften... Tycker en presentationstråd vore bra, myshörnor rules! (= ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH Citera
RaMz Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Sen finns d en del rötkukar med ( läs Morbo, Ramz, ja alla unga stockholmare som EN GÅNG I LIVET vunnit något) och därför får kommentera Det kallas turneringsspelare nuförtiden Citera
rilleg Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Sen finns d en del rötkukar med ( läs Morbo, Ramz, ja alla unga stockholmare som EN GÅNG I LIVET vunnit något) och därför får kommentera Det kallas turneringsspelare nuförtiden kidsen säger så mkt nu för tiden..ö. Citera
HasseA Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Äntligen något riktigt läsvärt! Citera
Hagabo Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Kan ni avancerade skribenter ha vänligheten att ange om det rör sig om FL, NL, PL i rubriken? Citera
Recommended Posts