Bjorn_ Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Interpoker $1/2 Hold'em (9 handed) Fortsätter bonushorandet på crypto. Bordet har ca 35-40% flops seen. Preflop: Hero is CO with 6 6 UTG calls, UTG+1 calls, MP1 calls, MP2 folds, MP3 folds, Hero calls, button calls, SB calls, BB checks Känns som att det är en ganska given syn med tanke på implied odds för ett eventuellt set. Flop: 3 2 3 (7 SB) (7 players) SB checks, BB checks, UTG checks, UTG+1 checks, MP1 bets, Hero raises, button folds, SB folds, BB folds, UTG folds, UTG+1 folds, MP1 calls. Inte lika bra som ett set förstås men fortfarande en intressant flop. Speciellt när MP1 bettar lägligt före mig. Visserligen kan han ha tripps men jag bedömmer det som minst lika troligt att han försöker köpa potten med två överkort eller tvåpar plus ett överkort eller kanske t.o.m. ett stegdrag. Höjer och lyckas få handen headsup. Turn: 8 (5 BB) (2 players) MP1 checks, Hero bets, MP1 folds Har väldigt svårt att se att detta kort hjälper honom. Betta ut för att inte ge gratiskort, är dock beredd att lägga mig mot en check-raise. (Tror inte fi är kapabel att check-raise bluffa här.) Results: Hero: doesn't show hand Hero collected 5BB from Main pot /Bjorn Citera
Hjort Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Du spelade handen ganska exakt som jag skulle gjort. Om det är bra eller inte är väl en annan femma. Jag hade nog betat turn vid check oavsett vilket kort som kom (kanske undantaget sexan). Citera
Recommended Posts