mooy Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 http://no1gaming.com eller http://www.no1poker.com/ Ett skin på B2B nätverket. Dom säger att dom har en €500 freeroll varje dag. Vet ej hur länge till. Mer info om signup i bonustråden. * Liten RP - QoS * Citera
cochese Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Hej, Är det ngn som har erfarenhet av utbetalningar från No1Poker? Står på hemsidan 3-14 dagar, ett väldigt "garderande" uttryck Citera
PokerTriss Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Tog 2 dgr senast för uttag till Visa! Citera
Kwejk Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Tänkte testa lira med no1gameing en månad eller så. Cleara den feta €200 Bonusen. Lite jobbigt att VIP funktionen för tillfället inte visar total VIP på B2Bs flesta klienter. Men ska nog kunna gå fint med papper och penna Hoppas bara de ger lika fin service som jag upplevt på t ex. 24h och Unibet. Citera
cochese Postad 27 Maj , 2005 Rapport Postad 27 Maj , 2005 Fint Pokertriss! Riktigt så snabbt har det inte gått för mig, å andra sidan är jag bara på 4:e dan... får väl ha tålamod ett tag till.... Citera
Papa Kubo Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Är det jag som är blind eller finns det inget sätt att kolla HH's hos No1Poker? Citera
Kwejk Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Är det jag som är blind eller finns det inget sätt att kolla HH's hos No1Poker? I Cashier'n finns en meny för "History", under denna meny finns menyer för Cashier Transactions, Poker Transactions och Poker Hand history. Citera
Sactodian Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Någon som försöker cleara Amsterdam-resan? Hur är trafiken på siten, särskilt FL-bord upp till 5/10 fullbord och shorthanded? Tack Citera
Papa Kubo Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Trafiken är som på alla andra B2B-sajter (24h, Unibet, Staff etc). Citera
Kwejk Postad 19 Juni , 2005 Rapport Postad 19 Juni , 2005 Någon som försöker cleara Amsterdam-resan? Hur är trafiken på siten, särskilt FL-bord upp till 5/10 fullbord och shorthanded? Tack Jag försöker att cleara den. Tungt blir det. Men jag borde kunna få iaf 10k men 15k blir svårt. Hur går det för dig? Citera
Sactodian Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Jag försöker att cleara den. Tungt blir det. Men jag borde kunna få iaf 10k men 15k blir svårt. Hur går det för dig? Jag funderar på att börja. Har just nu inget att cleara och den här passar bra till semestern. Plus att jag aldrig varit i Amsterdam. Jag har aldrig spelat på B2B-nätverket. Hur är trafiken där de borden jag nämnde? Citera
P_kungen Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Någon som försöker cleara Amsterdam-resan? Jag hade tänkt fixa den.. Iaf 10k händer. Har dock ingen polare som är på Så vore skoj om det kom dit lite forumare, så man har nån man kan snacka lite med därborta Citera
Plupp Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 jag är sugen på att göra ett försök men tror inte jag kommer att ha tid att spela ihop 10 000 händer. Känns som att det inte är jättekul att sitta inne framför datorn hela sommaren. Citera
Kwejk Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Jag har lyckats lira in 1536 rakehands första 5dagarna. ca: 305 om dagen. Sen måste jag ta paus en vecka för Arvikafestivalen, så måste försöka lira massor, 6-8h på 4-bord ett par dagar iaf. försöka dra in 500 per dag. Sen vill man ju inte lira varje dag av sommaren. Citera
Papa Kubo Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Please, bonussnack i bonustråden. Citera
Kwejk Postad 20 Juni , 2005 Rapport Postad 20 Juni , 2005 Please, bonussnack i bonustråden. okidoki *zip Citera
P_kungen Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Någon som vet när signupbonusen betalas ut efter att man clearat? Citera
Papa Kubo Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Please, bonussnack i bonustråden. Citera
Olle34A Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Hur är det att använda visa när man sätter in/ut ..funkar det bra ? Citera
Kwejk Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Hur är det att använda visa när man sätter in/ut ..funkar det bra ? det har fungerat utmärkt för mig. Citera
P_kungen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 Hi Your withdrawal amount to NETeller is higher than the deposit's made with NETeller. Our policy is that cashout to NETeller will be credited up to the amount made in deposits. Any amount over will be transfered directly to your local bank account without any fees. Please fill in your bank information and select a new withdrawal. Kind regards No1Support Team Fick detta medelande när jag skulle ta u tmina pengar från sajten.. När kom denna policy till? Har satt in 700 euro en gång och tagit ut 2000 och 1000 euro. Surt!!! Citera
Kwejk Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Postad 2 Augusti , 2005 jo lite surt, resterande pengar måste gå via vanlig bank Citera
LillaMy Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Postad 5 Augusti , 2005 Jag har problem med en utbetalning från no1gaming. Jag begärde utbetalning till mitt bankkonto den 22 juli, efter ca en vecka utan att ha fått mina pengar hör jag av mig till dem och då har de regitrerat fel kontonummer. Jag skrev in mitt IBAN nummer i fältet för kontonummer och tydligen hade de klippt det till att bara innehålla de först 10 siffrorna. Detta rättades dock till via mail och de lovade att jag skulle ha pengarna i mitten av den här veckan (senast). Inga pengar har kommit jag mailade igen igår och idag, nu får jag inga svar på mina mail längre. Är det någon annan som har haft problem med utbetalningar från No1gaming? Hittar ingen annan kontaktinfo på deras site än via mail heller, skulle gärna vilja ha ett nummer så att man kan ringa någon och prata. /mvh Citera
Recommended Posts