Gå till innehåll

SAJT: No1Poker.com


mooy

Recommended Posts

  • 4 months later...

Tänkte testa lira med no1gameing en månad eller så. Cleara den feta €200 Bonusen. Lite jobbigt att VIP funktionen för tillfället inte visar total VIP på B2Bs flesta klienter. Men ska nog kunna gå fint med papper och penna :lol:

 

Hoppas bara de ger lika fin service som jag upplevt på t ex. 24h och Unibet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Någon som försöker cleara Amsterdam-resan?

 

Hur är trafiken på siten, särskilt FL-bord upp till 5/10 fullbord och shorthanded?

 

Tack

 

Jag försöker att cleara den. Tungt blir det. Men jag borde kunna få iaf 10k men 15k blir svårt. Hur går det för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag försöker att cleara den. Tungt blir det. Men jag borde kunna få iaf 10k men 15k blir svårt. Hur går det för dig?

 

Jag funderar på att börja. Har just nu inget att cleara och den här passar bra till semestern. Plus att jag aldrig varit i Amsterdam.

 

Jag har aldrig spelat på B2B-nätverket. Hur är trafiken där de borden jag nämnde?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lyckats lira in 1536 rakehands första 5dagarna. ca: 305 om dagen. Sen måste jag ta paus en vecka för Arvikafestivalen, så måste försöka lira massor, 6-8h på 4-bord ett par dagar iaf. försöka dra in 500 per dag. Sen vill man ju inte lira varje dag av sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hi

 

Your withdrawal amount to NETeller is higher than the deposit's made

with

NETeller.

 

Our policy is that cashout to NETeller will be credited up to the

amount

made in deposits. Any amount over will be transfered directly to your

local bank account without any fees.

 

Please fill in your bank information and select a new withdrawal.

 

Kind regards

 

No1Support Team

 

Fick detta medelande när jag skulle ta u tmina pengar från sajten.. När kom denna policy till? Har satt in 700 euro en gång och tagit ut 2000 och 1000 euro. Surt!!! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har problem med en utbetalning från no1gaming. Jag begärde utbetalning till mitt bankkonto den 22 juli, efter ca en vecka utan att ha fått mina pengar hör jag av mig till dem och då har de regitrerat fel kontonummer. Jag skrev in mitt IBAN nummer i fältet för kontonummer och tydligen hade de klippt det till att bara innehålla de först 10 siffrorna. Detta rättades dock till via mail och de lovade att jag skulle ha pengarna i mitten av den här veckan (senast). Inga pengar har kommit jag mailade igen igår och idag, nu får jag inga svar på mina mail längre. Är det någon annan som har haft problem med utbetalningar från No1gaming?

Hittar ingen annan kontaktinfo på deras site än via mail heller, skulle gärna vilja ha ett nummer så att man kan ringa någon och prata.

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...