Gå till innehåll

REKLAM: MartinsPoker dissar Unibet


Gatey

Recommended Posts

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite humor :)

 

Men det där med 4.0 i odds på Chelsea är ju svammel. Ja du får 4 i odds men bara maxbetta €3000 vilket kan ge dig €12 000 i vinst och du måste 50 000 VIP vilket jag tror motsvarar i snitt runt €8 500 i rake. (€0.17 per pott i snitt/spelare/VIP)

 

+ cashback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

undrar om dom inte spelar på gränsen för det lagliga:

 

Vilseledande reklam

 

6 § En näringsidkare får vid marknadsföringen inte använda

påståenden eller andra framställningar som är vilseledande i fråga om

näringsidkarens egen eller någon annan näringsidkares

näringsverksamhet.

 

Tycker hela annonsen var full av påståenden om Unibet som inte var underbyggda av fakta. Men jag är ingen jurist så vad vet jag.

 

//Guts

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen lite roligt, men samtidigt väldigt oseriöst av Martinspoker. Man undrar vad B2B tycker om det här egentligen. Det vore konstigt om det inte var sanktionerat av B2B, och det tyder onekligen på lite panik. Det lär ju inte bli så mycket kvar av B2B när Unibetspelarna försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg de nyss på Martinspoker wow.

Jag vill inte lämna B2B jag undrar varför inte Unbet har sagt nått om sin övergång till Prima till sian kunder.

Här har tydligen en annan sajt på B2B gjort allt för att håla kvar Unibet kunderna, genom att erbjuda olika bonusar.

Och eftersom Unibet inte gått ut me nå INFO alls så kommer jag signa upp mig och ta chans å spela freerullen hoss Martinspoker.

Jag tror Unibet kommer tappa många kunder eftersom dem inte gått ut me nånting.

 

Besviken kund hos Unibet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.poker.se/goto.php?id=3&pos=14

100% upp till €200. Deposit code "martin200". 30dgr. 3000VIP.

 

Använd gärna poker.se:s/forumets kod när ni byter från Unibet till Martinspoker :-)

 

Skulle gärna göra det... Kan du fixa så att man får spela den magiska freerollen i stället för den vanliga cashbonusen? I så fall använder jag gärna forumets kod, annars blir det nog den andra :( .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.poker.se/goto.php?id=3&pos=14

100% upp till €200. Deposit code "martin200". 30dgr. 3000VIP.

 

Använd gärna poker.se:s/forumets kod när ni byter från Unibet till Martinspoker :-)

 

Skulle gärna göra det... Kan du fixa så att man får spela den magiska freerollen i stället för den vanliga cashbonusen? I så fall använder jag gärna forumets kod, annars blir det nog den andra :( .

 

Jag tänkte testa den här men när jag väl reggat så får jag till svar att det krävs 750VIP för att lira frirullen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om nu det skulle bli revision av ev dessa vinster så kommer iaf jag be om en rejäl rapport hur de kommit fram till min ev skatt som jag skall betala.

Om jag inte minns fel så beskattas inte vinsterna totalt utan per pott. Dvs man skall betala 30% av vinsten i varje pott man spelat.

Jag har spelat drygt 125.000 potter på Unibet så varsågoda att börja räkna liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...