SethCohen Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Som topic lyder, vad gör ni efter att åkt ut på en tex 4 outare i en lagom stor MTT? Väntar i timmar efter en ny, slaskar i CG eller vad? Vad är det bästa man kan göra och vad bör man göra? Ola för statsminister! Citera
SethCohen Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 sover jag synar din bluff.. ingen sover efter en utdragning =) Citera
ea_0707 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 idag packade jag upp en resväska Citera
martenmania Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 sover jag synar din bluff.. ingen sover efter en utdragning =) Rutinerade spelare, som fokuserar på att spela bra poker och inte på resultatet, har inga problem att somna. Citera
SethCohen Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 sover jag synar din bluff.. ingen sover efter en utdragning =) Rutinerade spelare, som fokuserar på att spela bra poker och inte på resultatet, har inga problem att somna. Och om man inte är rutinerad Citera
nizze Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Går och funderar varför i h-vete man skickade in keramiken med AA när man visste att man skulle få syn av JJ som skulle träffa! Skämt å sido, spelar jag flera turneringar så brukar det vara lätt att skyffla undan utan att det ska gå ut över en annan turnering. Förr blev jag arg men nu mer har jag insett att saker som händer, dom händer, vare sig man vill eller inte. Man grämer sig ett tag, sen låter man det gå och inser att det kommer fler chanser. Citera
psykologen Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Och om man inte är rutinerad Ältar tills man sover. Citera
tim_linus Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 sätter hela rullen på mexikansk vattenpolo och sitter och gnider händerna framför burken och hoppas på vinst !!!! Citera
SethCohen Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Går och funderar varför i h-vete man skickade in keramiken med AA när man visste att man skulle få syn av JJ som skulle träffa! Skämt å sido, spelar jag flera turneringar så brukar det vara lätt att skyffla undan utan att det ska gå ut över en annan turnering. Förr blev jag arg men nu mer har jag insett att saker som händer, dom händer, vare sig man vill eller inte. Man grämer sig ett tag, sen låter man det gå och inser att det kommer fler chanser. kunde inte sagt det bättre själv! Citera
loka2 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Det beror lite vilken tid på dygnet det är men om jag inte ska sova eller äta så drar jag igång en film eller något vänner avsnitt. Citera
PlayTeen Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 BJ eller roulette... Om flickvännen sover är det alltså bara roulette kvar som alternativ Citera
ulaf Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 BJ eller roulette... Om flickvännen sover är det alltså bara roulette kvar som alternativ Eewww! naughty Citera
Recommended Posts