JohnH Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Jag tycker det ska autobannas folk som tar upp följande i tråden: -Det är alltid dom sämsta som vinner -Jag kan inte vinna på låga nivåer för dom synar alltid --> så jag ska gå upp i nivå där folk vet hur man ska spela. Dessa typer av texter har en tendens att spåra ur och suga ur elaka kommentarer från folk och sen så urartar diskussionerna. Eftersom jag undviker och hacka på dom i trådarna så måste jag få utlopp för dessa mongouttalanden någonstans Jag har iof aldrig blivit utdragen än så jag borde ha några sånna tillgodo utifall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Vi brukar låsa trådarna och hänvisa till en passande tråd, som t.ex. Bad Beat-tråden eller dy. Trådar som är i fel forum med följande Rubrik "AA - AI Preflop, utdragen. Vad gjorde jag för fel?" brukar oftast vara någon mupp som har skrivit och om det är en oseriös tråd eller diskussionen blir oseriös så brukar vi låsa även de trådarna. Att direkt banna folk för att de har postat fel är inget som jag gör eller ska göras. Oftast är det nybörjare som har postat i fel forum och/eller inte läst igenom reglerna men oftast kommer användare till rätta efter ett par låsningar och hänvisningar till rätt tråd samt forum- och postningsreglerna (som man tycker alla borde kunna!). MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Precis som kfluffie skrev så känns det inte riktigt rätt att gå så långt som att banna folk. Man får ha lite tollerans för att nybörjare har andra frågor, dock så ska vi se till att trådar inte spårar ur och går OT, eller att det blir andra tråkigheter. Som vanligt så är det svårt för oss moderatorer att hålla 110% koll, så vi uppskattar alla tips kring sånt, det är klart bättre än att håna eller hacka på folk i trådarna. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Jag tycker att alla som nämner ordet "Jante" ska autobannas direkt! Mer tiltframkallande än alla "jagvinneralldrigmedAAförfiskenkallarmedalltochtreffaraltidtvåparpåriver"-trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 är det jobbigare än följande: Alltid stavas med två l jante Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Alltid stavas alltid med två l. Aldrig stavas aldrig med två l. Kanske stavas kanske med två l. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts