Gå till innehåll

SAJT: ParadisePoker.com


NoSense

Recommended Posts

  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tänkte bara varna för detta företag som också verkar ha sällat sig till träskföretagen bland pokerföretagen.

 

Jag började spela på Paradise för länge sedan och har alltid varit trogen och spelat där lite då och då.

 

Men nu har de kommit fram att de inte ens följer de regler de satt upp och som står ordagrant i deras hjälpsektion.

 

Jag har tidigare blivit kompenserad vid några tillfällen på grund av inkompetens från Paradise sida men nu missade jag ett flyg på grund av det.

 

Sista gången jag spelar där. Tyvärr vill jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara varna för detta företag som också verkar ha sällat sig till träskföretagen bland pokerföretagen.

 

Jag började spela på Paradise för länge sedan och har alltid varit trogen och spelat där lite då och då.

 

Men nu har de kommit fram att de inte ens följer de regler de satt upp och som står ordagrant i deras hjälpsektion.

 

Jag har tidigare blivit kompenserad vid några tillfällen på grund av inkompetens från Paradise sida men nu missade jag ett flyg på grund av det.

 

Sista gången jag spelar där. Tyvärr vill jag säga.

 

Hmmm, det låter ju inte bra. Kan du specificera vad som fått dig att överge dem? Jag har inte haft några problem men då har jag heller inte behövt vara i kontakt med dem speciellt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Spelar också och har varit 8 som bäst hittills.

 

Stör mig just nu på att dom inte själva verkar veta hur dom ska gå till väga med det dom kallar "Survivor seat". Den spelare med flest veckofinaler får en plats till finalen på Bahamas. Min fråga till dom var hur dom löser en eventuell situation där mer än en spelare har lika många finaler.

 

Deras oerhört goda svar :roll: var att om det händer så kommer deras tournament manager vidta en bra åtgärd, typ. Man vill ju veta förutsättningarna innan och inte få dom efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar också och har varit 8 som bäst hittills.

 

Stör mig just nu på att dom inte själva verkar veta hur dom ska gå till väga med det dom kallar "Survivor seat". Den spelare med flest veckofinaler får en plats till finalen på Bahamas. Min fråga till dom var hur dom löser en eventuell situation där mer än en spelare har lika många finaler.

 

Deras oerhört goda svar :roll: var att om det händer så kommer deras tournament manager vidta en bra åtgärd, typ. Man vill ju veta förutsättningarna innan och inte få dom efteråt.

 

Tycker det är dåligt att de inte har förutsättningarna klara för sig. :-(

 

Utan att veta så gissar jag att det kan bli en turnering mellan de som har lika många söndagsfinalplatser (dvs alla finalerna). Andra alternativet kan vara att det är den som har slutat bäst i en enskild final som får platsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tycker jag att dom ska ta det bästa snittet i finalerna, det följer temat "Survivor" mycket bättre eftersom det ju är survivor över en lång tid och bättre snitt är ju överlevnad längre tid per turnering.

 

Sen är det möjligt att ett battle berörda parter emellan skulle vara 'fair' det också. Skulle vara spännande att spela en heads up om en resa till Bahamas men jag föredrar nog att slippa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett mail i början av februari från Paradise. Där stod det att om man satte in minst $100 och rejkade för $50 så skulle man automatiskt bli registrerad till deras SLAGET INVASION turnering där vinnaren skulle få åka till Bahamas och spela deras Slaget om Norden 3 och som jag förstod det så kunde man inte köpa in sig till den här turneringen utan det var bara om man satte in och rejkade som man blev registrerad.

 

Det här tyckte jag lät ganska bra, så jag satte in pengar på Paradise och uppfyllde kraven. Men jag blev ändå inte registrerad, så jag mailade till Paradise-supporten och deras svar var att detta erbjudande bara gällde skandinaviska Sportingbet-kunder. Detta framgick inte i mailet så jag blev lite irriterad, men tänkte ändå inte ge upp, så jag laddade hem Sportingbets Paradise-mjukvara och loggade in med mitt Sportingbet-login och uppfyllde kraven igen.

 

Tidigare idag såg jag att turneringen var borttagen. Därför mailar jag till Paradise-supporten och frågar. De missuppfattar mig totalt och tror jag menar deras SLAGET-freerolls, så jag mailar Sportingbet istället. Därifrån får jag sedan detta svar:

 

Tack för ditt mail.

 

 

 

Jag har precis fått veta att SLAGET INVASION ställts in/skjutits på framtiden.

 

Mer information om detta kommer att publiceras så snart det kommit oss tillhanda.

 

 

 

Vi ber om ursäkt för eventuella problem som detta orsakar.

 

 

 

Sportingbet kundtjänst

 

Riktigt dåligt av Paradise och Sportingbet. :evil: :evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tyvärr fått samma besked.

Vet att SB-Eric jagar deras pokermanager för mer besked.

 

La ner allt annat spel under några dagar för att fixa det här (ja jag vet att det tar lång tid för mig, men jag hinner inte spela så mycket varje kväll, när man har heltidsjobb och familj).

 

Nu har man ju wastat både tid och pengar på det här. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deras 1/2$-kval (Slaget) är "roliga". Det är obegränsad rebuy första timman. Man kan även köpa in sig fram tills att första pausen fortfarande pågår. Köper man då in sig, gör en add-on, plus tar deras "sista-chansen"-add on så får man 5500 i chips. Blindsen är uppe i 600/1200 men nu gäller det att chansa lite. Gjorde så idag och fick min finalplats. Känns lite för lätt på nåt sätt men jag ska ju inte klaga för mycket när jag själv utnyttjar det :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ååååh, måste få gnälla lite så jag kan gå vidare. Har klarat att kvala in till samtliga veckofinaler (Slaget om Norden alltså) (sista på söndag) och borde därmed ligga ganska bra till då det max är en till som har gjort detsamma. (Vad gäller Survivor seat)

 

Denna spelare spelade igår en turre för alla som satt in 100$ och där ettan fick en plats till Bahamas. Vinner han den så är han ju inget hot vad gäller survivor seat längre. Han kommer HU. Spelet går fram och tillbaks. Till slut är dom rätt jämna och det blir en all-in. Han har KJ och den andre snubben A6.

Flopp: AKx, Turn: K!!!, Här är jag till 95,5% i Bahamas. River: A

 

Fan alltså, till och med när man själv inte spelar så blir man utrivrad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...